Data: 2013-04-15 18:14:55 | |
Autor: Angus | |
Orange - kolejne problemy | |
Mam dwa pytania:
1. Czy jest gdzieś wystawiona na widok publiczny jakaś lista telefonów BOK-u, BOKo-podobnych sieci Orange? Przecież to ku...cy z nerwicą idzie dostać. Naliczyłem już tych numerów kilka conajmniej i nigdy nie wiem na jaki numer w jakiej sprawie dzwonić! Od neostrady inny numer, od uszkodzeń neostrady inny numer, od samych problemów z telefonami komórkowymi mam ich kilka, np: *500, *900, 510100100. Szukam w necie na francowatej stronie orange on-line i nie mogę tego znaleźć (no może ślepy jestem). 2. Kupiłem dla żony w sklepie on-line Orange telefon w ofercie Mix (dokładnie BlackBerry 9320 za złotówkę bo chciała akurat ten). Kurier przywiózł, wkładam kartę SIM, bateryjkę i włączam telefon. Okazuje się, że numer SIM trzeba aktywować. Pierwszy raz z tym się spotkałem a mam już doświadczenie z numerami i telefonami Orange. Dzwonię na BOK (teraz już nawet nie pamiętam na jaki numer dzwoniłem, bo próbowałem wielu. Na jednym paniusia tłumaczy mi, że sam się aktywuje po upływie 7 dni!!! Po chwili twierdzi, że w ciągu 3-4 dni powinien się aktywować. Następnego dnia dostaję e-maila od Orange, że wykonali zlecenie i mogę aktywować kartę SIM. Podali mi adres strony w necie na której mam to zrobić i w jaki sposób. Aktywował się od razu, czyli paniusia z BOK wprowadza klienta w błąd! SIM się aktywował, ale niestety nie można wykonywać połączeń z tego telefonu, bo okres rozliczeniowy zaczyna sie dopiero za 2 dni i nie ma kasy na koncie telefonu!:)))))) Doładowałem za dychę, bo tyle żonce starczy na te dwa dni i w końcu zaczęła działać. Ale znów jest problem. Gdy ja do niej dzwonię, telefon rozłącza się za szybko, gdy nie podejdzie za szybko do telefonu. Wiem, że kiedyś zmieniało się to specjalnym kodem wpisywanym z telefonu ale zapomniałem go. Dzwonię więc kolejny raz na BOK (połączenie płatne oczywiście i kasa z konta leci). Kolejna paniusia tłumaczy mi, że nie da się wydłużyć tego czasu! Mi juz ręce i nogi opadają. Tłumaczę jej, że niecały rok wcześniej z innym telefonem za który płacę jakoś się dało i mówię jej dodatkowo o tym, że kiedyś zmieniało się to kodem wpisywanym z telefonu. Paniusia prosi o chwlię przerwy na konsultację. Chwila trwa ze 2 minuty (kasa leci) i mówi mi, że mogę spróbować wpisać kod (podała mi go) ale nie gwarantuje, że zadziała. Oczywiście nie zadziałał! ALe już chromolę ich BOK-i i bandę niedouczonych konsultantów! Na tej ich śmiesznej stronie w pomocy technicznej niczego nie idzie się dowiedzieć w tej sprawie. Na google też nie znalazłem nic sensownego. Czy ktoś wie jak (pod jakim numerem albo jakim kodem) zmienić tę w sumie strasznie głupawą ale upierdliwą rzecz? Z góry dziękuję za wszystkie sensowne odpowiedzi. -- Pozdrawiam angus48@wp.pl |
|
Data: 2013-04-15 22:23:08 | |
Autor: Jawi | |
Orange - kolejne problemy | |
W dniu 2013-04-15 18:14, Angus pisze:
Mam dwa pytania: oj idzie idzie :) Miałem ten sam problem, najłatwiej to się dodzwonić do sprzedaży chyba i obsłużyć cie musi ktokolwiek. U mnie podziałało. -- |
|
Data: 2013-04-16 22:13:44 | |
Autor: Kamtzu | |
Orange - kolejne problemy | |
Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:516c61ad$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2013-04-15 18:14, Angus pisze: Mam dwa pytania: oj idzie idzie :) Tak samo robilem bo inaczej nigdy mi nie starczalo cierpliwosci w sluchaniu automatu :) Na szczescie od kilku dni jestem w Virgin (po okolo 15 latach w idei/orange...) i tu kompletne zaskoczenie - wybieram numer do BOK i po mniej niz 10s odbiera mila pani! bez zadnych automatow! :) |
|
Data: 2013-04-15 22:42:38 | |
Autor: $heikh el $hah | |
Orange - kolejne problemy | |
W dniu 2013-04-15 18:14, Angus pisze:
1. Czy jest gdzieĹ wystawiona na widok publiczny jakaĹ lista telefonĂłw Jest. MaĹo tego. SÄ nawet darmowe! Np.: *100. -- âŻ(ââ _â )⯠︾ âťââť ÉĽÉÉĽ$ ×Ç ÉĽĘÄąÇÉĽ$ |
|
Data: 2013-04-16 04:21:17 | |
Autor: animka | |
Orange - kolejne problemy | |
W dniu 2013-04-15 22:42, $heikh el $hah pisze:
W dniu 2013-04-15 18:14, Angus pisze: Koszt: 1 zĹ. -- animka |
|
Data: 2013-04-16 06:38:13 | |
Autor: $heikh el $hah | |
Orange - kolejne problemy | |
W dniu 2013-04-16 04:21, animka pisze:
W dniu 2013-04-15 22:42, $heikh el $hah pisze: No to wĹaĹciwie darmowe. Bo przy 801505505 moĹźna sobie nabiÄ kilka razy wiÄcej. Ostatnio zaĹatwiaĹem szybszy net (40Mbps ^^,) i nabiĹem 6.77 zĹ... -- âŻ(ââ _â )⯠︾ âťââť ÉĽÉÉĽ$ ×Ç ÉĽĘÄąÇÉĽ$ |
|
Data: 2013-04-16 23:28:42 | |
Autor: animka | |
Orange - kolejne problemy | |
W dniu 2013-04-16 06:38, $heikh el $hah pisze:
W dniu 2013-04-16 04:21, animka pisze: JakiĹ czas temu szukaĹam do nich telefonu (do BOK-u) zaczynajÄ cego siÄ na numer kierunkowy. Sprytne bestie! Nie ma takiego telefonu u nich. -- animka |
|
Data: 2013-04-16 08:28:13 | |
Autor: mz | |
Orange - kolejne problemy | |
A nie prościej zmienić operatora ?
Wszędzie są nieuki w jednej sieci większe w innej mniejsze. |
|
Data: 2014-03-02 07:39:24 | |
Autor: Kamil | |
Orange - kolejne problemy | |
Użytkownik "Angus" napisał:
Mi juz ręce i nogi opadają. Nie ma innych sieci? To co wyprawiaja żabojady i ich najemnicy powinno spowodowac bojkot tej sieci. W telefoni stacjonarnej wprowadzili drogi abonament i ceny z telefonii komórkowej. Co na to UKE, Federacja Konsumentów, czy UOKiK? Cisza. Olać Orange i przenieść sie do sieci z polskim kapitałem. Ja jestem w Centernecie. 19 gr/min, konto ważne 2 lata niezależnie od kwoty doładowania. Każde doładowanie nawet za 1 zł powoduje wydłużenie ważności konta do 2 lat od wpłaty. Muusisz dorabiać Francę? Pzdr |
|
Data: 2014-03-02 11:40:14 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Orange - kolejne problemy | |
W dniu 02.03.2014 07:39, Kamil pisze:
Użytkownik "Angus" napisał: Co to za drogi abonament i o ile jest droższy o tzw standardowego? |
|
Data: 2014-03-02 19:15:46 | |
Autor: Jawi | |
Orange - kolejne problemy | |
W dniu 2014-03-02 07:39, Kamil pisze:
W telefoni stacjonarnej wprowadzili drogiOdkopali Cię czy odmrozili? :))) Te czasy minęły, Skoro Ci abonament nie odpowiada to co robisz w Orange? |