Orange mnie stresuje ;-)

Data: 2012-05-11 08:17:56
Autor: DooMiniK
Orange mnie stresuje ;-)

Mieszkam poza Polską, utrzymuję z pewnych względów numer w Orange.
Mówiąc szczerze - nie lubię, jak ktoś dzwoni na ten numer, szczególnie
po nocy ("stresuję się", że coś się stało w rodzinie - kto mieszkał na
emigracji, ten mnie mnie rozumie).

Czy Orange koniecznie muszi wysyłać SMSy informacyjne
o godzinie 01:06 (czasu PL)? Telefon ma cały czas zasięg , nie jest
wyłączany a tu milutkie:

Ceny w UE (VAT) GRPS (...). Ubezpiecz siÄ™ (...) Witaj w Irlandii (...).
No i tak x3 smsy z tym zwiÄ…zane.
Wcześniej było ok: po wylądowaniu + w losowych odstępach czasu, ale
nigdy nie po nocach!

p.s. nie, nie mogę wyciszać telefonu na noc - po to go mam, żeby
nie był wyciszony.
p.p.s. nie, nie jest to model telefonu, który umożliwia
wyciszenie na dany numer przychodzÄ…cy (190 od Orange).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-05-11 10:08:43
Autor: programista z bozej Å‚aski
Orange mnie stresuje ;-)
W dniu 11-05-2012 09:17, DooMiniK pisze:

[...]

nie wiem jaki to model telefonu, ale gdyby mial androida to moglbys zainstalowac blacklist albo kasperskiego (moze byc inny) i wywalic ten numer na czarna liste.

Data: 2012-05-11 09:49:13
Autor: DooMiniK
Orange mnie stresuje ;-)
On 11/05/2012 09:08, programista z bozej Å‚aski wrote:
[...]

[...]

nie wiem jaki to model telefonu, ale gdyby mial androida to moglbys
zainstalowac blacklist albo kasperskiego (moze byc inny) i wywalic ten
numer na czarna liste.

Nie, to nie Android. Do podtrzymania PL numeru wystarczy mi 5-letnia
słuchawka, która trzyma na baterii 7-9dni ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-05-11 11:42:02
Autor: Maciek.
Orange mnie stresuje ;-)
Użytkownik "DooMiniK" <bachus@post.pl> napisał
p.s. nie, nie mogę wyciszać telefonu na noc - po to go mam, żeby
nie był wyciszony.

Zdecyduj się na coś. Albo traktujesz numer jako alarmowy albo do zabawy w podtrzymywanie numeru (do czego nie potrzeba mieć włączonego aparatu).
Możesz też zmienić swoją pięcioletnią słuchawkę na inną pięcioletnią, w której da się zainstalować program typu czarna lista. Pytanie, co jeśli program nie zadziała albo zadziała nieprawidłowo.
Możesz też spróbować wyłączyć SMS-y (za pomocą BOK) ale tu obawiam się, że albo wszystkie albo żadne.
--
M.

Data: 2012-05-11 14:13:10
Autor: J.F
Orange mnie stresuje ;-)
Użytkownik "DooMiniK"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Program na serwerze o godzinie 0:00 GMT sprawdza kto jest za granica i komu juz dawno nie wyslal takiej informacji ? :-)

p.s. nie, nie mogę wyciszać telefonu na noc - po to go mam, żeby
nie był wyciszony.

Przyciszyc same sms ?

J.

Data: 2012-05-11 20:01:15
Autor: ToMasz
Orange mnie stresuje ;-)
[...]

możesz sobie nie życzyć takich smsów.
Ceny w UE (VAT) GRPS (...). Ubezpiecz siÄ™ (...)
czy to jest reklama? Jeśli tak to możesz sobie mocno nie życzyć, nawet z odszkodowaniem. jak swego czasu (wygogluj spam smsowy z moim nickiem) dostałem parę razy po 50zł na rozmowy w ramach zadośćuczynienia.
ToMasz

Data: 2012-05-11 22:29:06
Autor: piaseczosnek
Orange mnie stresuje ;-)
Dnia Fri, 11 May 2012 08:17:56 +0100, DooMiniK napisa³(a):

Mieszkam poza Polsk±, utrzymujê z pewnych wzglêdów numer w Orange.
Mówi±c szczerze - nie lubiê, jak kto¶ dzwoni na ten numer,
[...]
Czy Orange koniecznie muszi wysy³aæ SMSy informacyjne
o godzinie 01:06 (czasu PL)?
[...]
p.s. nie, nie mogê wyciszaæ telefonu na noc - po to go mam, ¿eby
nie by³ wyciszony.

A mo¿esz wsadziæ SIM-a w dowoln± nokiê, w której stworzysz grupê
u¿ytkowników "Rodzina" i trochê pogrzebiesz w profilach (nowych siê chyba
dodaæ nie da, ale mo¿na zmieniæ nazwy istniej±cych i je dopasowaæ):
a) profil "RodzinaNoc":
- sygna³ dzwonka tylko dla grupy "Rodzina"
- sygna³ SMS - brak
- pod¶wietlenie ekranu - nie (nie wiem, jak czujnie ¶pisz, niektórych budzi
nawet najmniejsze ¶wiat³o "poza protoko³em")
b) profil "RodzinaDzien"
- sygna³ dzwonka tylko dla grupy "Rodzina"
- sygna³ SMS - w zale¿no¶ci od upodobañ :)
?
Aktywujesz "RodzinaDzien", po czym wieczorem aktywujesz jako profil
tymczasowy (np. do 06:00) "RodzinaNoc".
Oczywi¶cie wszystko przy za³o¿eniu, ¿e nikt z Twojej rodziny nie ma numeru
z CLIR (i ¿e nic siê nie zbiesi w systemach operatorów i te numery bêd±
_zawsze_ wy¶wietlane).
/p.

Data: 2012-05-12 08:05:32
Autor: to
Orange mnie stresuje ;-)
begin DooMiniK
p.s. nie, nie mogę wyciszać telefonu na noc - po to go mam, żeby nie był
wyciszony.

Raczej nikt nie będzie wzywał pomocy SMS-em, wycisz SMS-y i tyle.

Data: 2012-05-12 12:08:27
Autor: piaseczosnek
Orange mnie stresuje ;-)
Dnia Sat, 12 May 2012 08:05:32 +0000 (UTC), to napisa³(a):

Raczej nikt nie bêdzie wzywa³ pomocy SMS-em, wycisz SMS-y i tyle.

Te¿ mi siê tak wydaje. SMS wys³any w nocy to jak e-mail - mo¿na spokojnie
przeczytaæ rano :) St±d moja propozycja z profilami w najzwyklejszej nokii.
p.

Data: 2012-05-13 11:50:23
Autor: medly
Orange mnie stresuje ;-)
Użytkownik "DooMiniK" <bachus@post.pl> napisał w wiadomości news:4facbd22$1news.home.net.pl...
[...]

Ja mieszkałem i nie rozumiem.
Do kontaktu ze mną służył nowy numer w danym kraju, a stary leżał w prehistorycznej nokii w celu odbierania ewentualnych smsów i sprawdzenia czy ktoś nie dzwonił.
I jak to w ogóle ma wyglądać? Odbierzesz taki telefon, zabulisz jak za zboże roamingowe i wsiądziesz w prywatny odrzutowiec i za 2 godziny znajdziesz się w Warszawie (czy skąd tam pochodzisz?)

Czy Orange koniecznie muszi wysyłać SMSy informacyjne
o godzinie 01:06 (czasu PL)? Telefon ma cały czas zasięg , nie jest
wyłączany a tu milutkie:

Nie wiem, ja wyłączam dźwięk na noc, telefon kładę ekranem do dołu i śpię spokojnie.

Data: 2012-05-13 12:34:43
Autor: Piotr W.
Orange mnie stresuje ;-)
I jak to w ogóle ma wyglądać? Odbierzesz taki telefon, zabulisz jak za zboże roamingowe i wsiądziesz w prywatny odrzutowiec i za 2 godziny znajdziesz się w Warszawie (czy skąd tam pochodzisz?)

Teraz odb. w roamingu to 0,54 zł/min, a od lipca ma dalej zmaleć, więc jakaś rozmowa pilna,
informacyjna/konsultacyjna etc.( nie pogaduszki ) zamknie siÄ™  sumÄ… 1-2 zÅ‚. WiÄ™c do "zboża roamingowego"
takiego jak przed laty, daleko...:).
A najprościej w w/w temacie wyłączyć dźwięk SMS nadchodzącego.
I  SMS'y czytać i kasować z rana...:)

pozdrowienia  Piotr W.

Data: 2012-05-13 10:39:44
Autor: W
Orange mnie stresuje ;-)
Piotr W. wystuka³, co nastêpuje:

I jak to w ogóle ma wygl±daæ? Odbierzesz taki telefon, zabulisz jak za
zbo¿e roamingowe i wsi±dziesz w prywatny odrzutowiec i za 2 godziny
znajdziesz siê w Warszawie (czy sk±d tam pochodzisz?)

Teraz odb. w roamingu to 0,54 z³/min, a od lipca ma dalej zmaleæ, wiêc
jaka¶ rozmowa pilna, informacyjna/konsultacyjna etc.( nie pogaduszki )
zamknie siê  sum± 1-2 z³. Wiêc do "zbo¿a roamingowego" takiego jak
przed laty, daleko...:).

zak³adaj±c, ¿e 'zagranica' = 'strefa euro' a to niekoniecznie musi byæ prawada ;)

A najpro¶ciej w w/w temacie wy³±czyæ d¼wiêk
SMS nadchodz±cego. I  SMS'y czytaæ i kasowaæ z rana...:)

To jest chyba najsensowniejsza opcja. Chocia¿ mimo wszystko wychodzê z za³o¿enia, ¿e jednak noc jest od spania...

Data: 2012-05-13 19:40:34
Autor: Krystek
Orange mnie stresuje ;-)
W dniu 2012-05-13 12:39, W pisze:
[...]

Chyba, ¿e "kto¶ nie ¶pi, aby spaæ móg³ kto¶" ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-05-13 22:17:05
Autor: W
Orange mnie stresuje ;-)
Krystek wystuka³, co nastêpuje:

W dniu 2012-05-13 12:39, W pisze:
[...]

No to wtedy nie ¶piê a nie cudujê i zaspanym "haaallloooo" witam rozmówcê ;)

Orange mnie stresuje ;-)