Orange mnie stresuje ;-)

Data: 2012-05-11 10:08:43
Autor: programista z bozej 艂aski
Orange mnie stresuje ;-)
W dniu 11-05-2012 09:17, DooMiniK pisze:

Mieszkam poza Polsk膮, utrzymuj臋 z pewnych wzgl臋d贸w numer w Orange.
M贸wi膮c szczerze - nie lubi臋, jak kto艣 dzwoni na ten numer, szczeg贸lnie
po nocy ("stresuj臋 si臋", 偶e co艣 si臋 sta艂o w rodzinie - kto mieszka艂 na
emigracji, ten mnie mnie rozumie).

Czy Orange koniecznie muszi wysy艂a膰 SMSy informacyjne
o godzinie 01:06 (czasu PL)? Telefon ma ca艂y czas zasi臋g , nie jest
wy艂膮czany a tu milutkie:

Ceny w UE (VAT) GRPS (...). Ubezpiecz si臋 (...) Witaj w Irlandii (...).
No i tak x3 smsy z tym zwi膮zane.
Wcze艣niej by艂o ok: po wyl膮dowaniu + w losowych odst臋pach czasu, ale
nigdy nie po nocach!

p.s. nie, nie mog臋 wycisza膰 telefonu na noc - po to go mam, 偶eby
nie by艂 wyciszony.
p.p.s. nie, nie jest to model telefonu, kt贸ry umo偶liwia
wyciszenie na dany numer przychodz膮cy (190 od Orange).

nie wiem jaki to model telefonu, ale gdyby mial androida to moglbys zainstalowac blacklist albo kasperskiego (moze byc inny) i wywalic ten numer na czarna liste.

Data: 2012-05-11 09:49:13
Autor: DooMiniK
Orange mnie stresuje ;-)
On 11/05/2012 09:08, programista z bozej 艂aski wrote:
[...]

[...]

nie wiem jaki to model telefonu, ale gdyby mial androida to moglbys
zainstalowac blacklist albo kasperskiego (moze byc inny) i wywalic ten
numer na czarna liste.

Nie, to nie Android. Do podtrzymania PL numeru wystarczy mi 5-letnia
s艂uchawka, kt贸ra trzyma na baterii 7-9dni ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Orange mnie stresuje ;-)