Orange mnie stresuje ;-)

Data: 2012-05-11 11:42:02
Autor: Maciek.
Orange mnie stresuje ;-)
Użytkownik "DooMiniK" <bachus@post.pl> napisał
p.s. nie, nie mogę wyciszać telefonu na noc - po to go mam, żeby
nie był wyciszony.

Zdecyduj się na coś. Albo traktujesz numer jako alarmowy albo do zabawy w podtrzymywanie numeru (do czego nie potrzeba mieć włączonego aparatu).
Możesz też zmienić swoją pięcioletnią słuchawkę na inną pięcioletnią, w której da się zainstalować program typu czarna lista. Pytanie, co jeśli program nie zadziała albo zadziała nieprawidłowo.
Możesz też spróbować wyłączyć SMS-y (za pomocą BOK) ale tu obawiam się, że albo wszystkie albo żadne.
--
M.

Orange mnie stresuje ;-)