Orange mnie stresuje ;-)

Data: 2012-05-11 20:01:15
Autor: ToMasz
Orange mnie stresuje ;-)
W dniu 11.05.2012 09:17, DooMiniK pisze:

Mieszkam poza Polską, utrzymuję z pewnych względów numer w Orange.
Mówiąc szczerze - nie lubię, jak ktoś dzwoni na ten numer, szczególnie
po nocy ("stresuję się", że coś się stało w rodzinie - kto mieszkał na
emigracji, ten mnie mnie rozumie).

Czy Orange koniecznie muszi wysyłać SMSy informacyjne
o godzinie 01:06 (czasu PL)? Telefon ma cały czas zasięg , nie jest
wyłączany a tu milutkie:
możesz sobie nie życzyć takich smsów.
Ceny w UE (VAT) GRPS (...). Ubezpiecz siÄ™ (...)
czy to jest reklama? Jeśli tak to możesz sobie mocno nie życzyć, nawet z odszkodowaniem. jak swego czasu (wygogluj spam smsowy z moim nickiem) dostałem parę razy po 50zł na rozmowy w ramach zadośćuczynienia.
ToMasz

Orange mnie stresuje ;-)