Orange mnie stresuje (g³osowo)

Data: 2012-05-11 10:29:06
Autor: W
Orange mnie stresuje (g³osowo)
Wojtek wystuka³, co nastêpuje:

Witam,

AD parê w±tków ni¿ej ( <4facbd22$1@news.home.net.pl> ). Czy da siê tym ludziom w BOKu jako¶ po ludzku przet³umaczyæ, ¿eby przestali do mnie dzwoniæ? Mam jeden firmowy telefon, który s³u¿y do "wa¿nych rzeczy". Dzwoni± Ci ludzie z ró¿nych numerów za ka¿dym razem i za ka¿dym razem mówi siê grzecznie (ostatnio jakby mniej, bo cierpliwo¶æ mi siê koñczy) ¿eby uprzejmie przestali ju¿ do mnie dzwoniæ, poniewa¿ nie jestem i nie bêdê zainteresowany ich ofert±. Takich telefon miesiêcznie jest kilkana¶cie.

Mailik do zBOKu, ¿e nie wyra¿asz zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i dostarczania informacji handlowej. Pomaga na jaki¶ czas (Orange mia³o tendencjê do 'zapominania'...)

Data: 2012-05-11 16:15:52
Autor: Maciek.
Orange mnie stresuje (g³osowo)
U¿ytkownik "W" <wu@wu.pl> napisa³
Mam jeden firmowy telefon,

Mailik do zBOKu, ¿e nie wyra¿asz zgody na przetwarzanie danych osobowych
w  celach marketingowych i dostarczania informacji handlowej. Pomaga na
jaki¶  czas (Orange mia³o tendencjê do 'zapominania'...)

1. UoODO nie dzia³a w przypadku firm.
2. Odpowiedzialno¶æ rozmywa siê na styku Operator - Agent. Bo to w³a¶nie agenci (ma³e firemki sprzedaj±ce us³ugi Orange) wydzwaniaj± na numery, które daje im op a wtedy "ale ja mam ten numer z komputera i nic nie mogê zrobiæ".
3. Naciskaæ czerwon± s³uchawkê.
4. Przenie¶æ numer ale prêdzej czy pó¼niej...

Obecnie nawet banki maj± w dupie ustawy i co chwila wyskakuj± z cudown± lichwiarsk± ofert±.

--
M.

Orange mnie stresuje (g³osowo)