Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?

Data: 2011-12-31 10:30:26
Autor: Pszemol
Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?
Gostek nie wydzwania pieniędzy na komórce ale co pół roku
doładowuje za 100zł aby mieć przedłużoną komorę na następne
pół roku... Obecnie kończy się pół roku a na koncie 204zł.

Wypadałoby znowu doładować następną stówą na następne pół roku...

Jest jakiś mądrzejszy sposób na doładowanie komórki aby
mniejszą kwotą przedłużyć jej ważność ?

Albo w jakiś inny sposób niż dzwonienie z komórki wykorzystać
te pieniądze zgromadzone na koncie Orange.pl?

Data: 2011-12-31 10:31:13
Autor: newsy
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jdmknp$9vs$1inews.gazeta.pl...

Jest jakiś mądrzejszy sposób na doładowanie komórki aby
mniejszą kwotą przedłużyć jej ważność ?

Przedłużyc ważnosc konta na rok czasu

Albo w jakiś inny sposób niż dzwonienie z komórki wykorzystać
te pieniądze zgromadzone na koncie Orange.pl?

Sprzedac na alledrogo (jeżeli abonent nie korzysta z zetafona)

Data: 2011-12-31 10:42:42
Autor: Pszemol
Użytkownik "newsy" <sch30@WYTNIJWSTAWKEANTYSPAMOWAop.pl> napisał w wiadomości news:jdmkug$op2$1mx1.internetia.pl...
[...]

A jak tego dokonać? Bo z tego co widzę online, to zdrapka 100zł
doładowuje konto na 5 miesięcy a 200zł doładowuje na 10 miesięcy.

Albo w jakiś inny sposób niż dzwonienie z komórki wykorzystać
te pieniądze zgromadzone na koncie Orange.pl?

Sprzedac na alledrogo (jeżeli abonent nie korzysta z zetafona)

Co to jest zetafon?

Data: 2011-12-31 11:00:25
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Przedłużyc ważnosc konta na rok czasu

A jak tego dokonać? Bo z tego co widzę online, to zdrapka 100zł
doładowuje konto na 5 miesięcy a 200zł doładowuje na 10 miesięcy.

Nie wystarczy trollować, czasem warto też czytać grupę. Było tu o tym głośno.
http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_charge?category=PREPAID_CHARGE&stamp=1325325193569&articleId=8206076

Sprzedac na alledrogo (jeżeli abonent nie korzysta z zetafona)

Co to jest zetafon?

Pułapka na hohonie.
Łącząca w sobie wszystkie wady abonamentu i prepaidu.
http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_zetafon?category=ZETAFON&stamp=1325325287244

JoteR

Data: 2011-12-31 13:41:16
Autor: Pszemol
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:jdmmg6$eb8$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Dzięki, zadziałało... Jest jeszcze jeden problem z tym kontem...
Mianowicie doładowałem mu za 5 zł ze swojego konta SMSem
(bo już nie mógł wysłać nawet tego SMSa "START") ale widzę
że ma teraz na koncie 5zł ode mnie i te swoje 204zł zablokowane.
Piszą że aby odblokować należy doładować telefon do 29 stycznia.
Przecież doładowałem mu SMSem... Co może być nie ten tego?

Poniżej cytat z orange.pl

dostępne środki na Twoim koncie
      podstawowe      suma
      stan konta  31.12.2012 (366 dni)  5,00 zł
      środki zablokowane Będą dostępne po doładowaniu konta  204,67 zł
      Środki zablokowane będą dostępne ponownie jeżeli doładujesz konto do: 29.01.2012 (29 dni)

      podstawowe      suma
      środki zablokowane Będą dostępne po doładowaniu konta  204,67 zł
      Środki zablokowane będą dostępne ponownie jeżeli doładujesz konto do: 29.01.2012 (29 dni)

      podstawowe  poprzedni okres  bieżący okres  suma

Data: 2011-12-31 14:08:12
Autor: Pszemol
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jdmvtj$b94$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sam sobie odpowiem bo już wygooglałem:

http://www.doladowania.readyk.pl/gwarancja-zwrotu-w-orange-czyli-jak-odzyskac-utracone-pieniadze-aktualnosci.html

"Usługa Przelew SMS nie jest traktowana jako doładowanie i nie powoduje zwrotu zablokowanych środków." - no po prostu jaja jak arbuzy. Ale się tu w Polsce klientów traktuje...

Data: 2011-12-31 18:41:36
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jdn1g3$fds$1inews.gazeta.pl...
[...]

a co masz za problem doładować za 5zł a potem wbić kod na rok

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-31 12:38:19
Autor: Pszemol
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:jdnhgh$6t5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Żaden, o ile już wiem, że doładowanie z SMSa nie jest doładowaniem :-)

Data: 2011-12-31 19:54:26
Autor: cpt. Nemo
[...]

Tych co nie czytaja regulaminow ?
A nie prosciej doladowac ze zdrapki za kilka zeta i natychmiast wyslac SMS na 800 o tresci start i przedluzyc wartosc konta i bonusow na rok ?
Czemu obwiniasz system za swoja niewiedze ?
Sa wazne wzgledy dla ktorych doladowanie SMS-em nie moze byc traktowane jako doladowanie i ja je znam i rozumiem :)

Nemo

Data: 2012-01-01 00:35:06
Autor: Pszemol
Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> napisał w wiadomości news:jdnloq$625$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie obwiniam za swoją niewiedzę tylko za podchwytliwe braki logiki.
Skoro doładowanie przez SMSa przedłuża ważność konta to dlaczego
nie odblokowuje również salda?

Sa wazne wzgledy dla ktorych doladowanie SMS-em nie moze byc
traktowane jako doladowanie i ja je znam i rozumiem :)

Czy możesz nam te ważne względy tu przedstawić?

Data: 2012-01-01 21:21:32
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jdo67i$170$1inews.gazeta.pl...

Czy możesz nam te ważne względy tu przedstawić?
Pierwszy z brzegu ?
Prosze.
Wplacam na telefon powiedzmy w taryfie Orange Free Tanie polaczenia i internet np 100zl i otrzymuje 100zl plus za doladowanie 6Gb internetu.
Waznosc rok.
Przelewam SMS przelewem na drugi telefon i tam otrzymuje to samo czyli premie 6Gb, potem przelewam spowrotem i kumuluje mi sie nastepna premia za doladowanie :)  I w kolo Wojtek...
Pieknie by bylo prawda ?
Kazdy mial by nieograniczona ilosc internetu na wielu telefonach operujac tylko jednym doladowaniem ?
Jako bonus dozywotnia waznosc wszystkich numerow za jedna wielokrotnie przelewana wplate ?
No, na obecnym etapie zaden operator nie pojdzie na takie "furtki" :)

Nemo

Data: 2012-01-01 22:10:14
Autor: Pszemol
Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> napisał w wiadomości news:jdqf84$1to$1node2.news.atman.pl...

[...]

OK - zgadzam się. W takim razie niech napiszą że środki zostały
zablokowane i wymagane jest DOŁADOWANIE NOWYMI ŚRODKAMI
aby je odblokować. Bo piszą tylko że potrzebne jest doładowanie, a jedną
z logicznych metod na doładowanie jest przelew SMS, więc trzeba wcześniej
wiedzieć że to nie zadziała a nie jest to oczywiste ani nigdzie napisane.
To wprowadza w błąd. Ciekawe ile osób ten sam bład musiało zrobić aby się
tego faktu dowiedzieć...

Data: 2011-12-31 12:23:17
Autor: ArturW

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jdmknp$9vs$1@inews.gazeta.pl...

Gostek nie wydzwania pieniędzy na komórce ale co pół roku
doładowuje za 100zł aby mieć przedłużoną komorę na następne
pół roku... Obecnie kończy się pół roku a na koncie 204zł.

wysłać SMS o treści START ba 8002, przedłużyć konto na 1 rok, za rok to samo i dzwonić, smsować, mmsować po prostu korzystać

Data: 2011-12-31 12:30:01
Autor: Mateusz
Użytkownik ArturW napisał:

wysłać SMS o treści START ba 8002, przedłużyć konto na 1 rok, za rok to samo i dzwonić, smsować, mmsować po prostu korzystać

albo wydawac na internet i korzystac z mobilnego netu ;)

Data: 2011-12-31 12:28:38
Autor: Mateusz
[...]

Bylo / jest (???) takie PROMO, ze wysylajac SMS ustawialo sie waznosc konta na 2 lata. Ja tak zrobilem i wczoraj jak sprawdzalem, mam 5 zlotych wazne przez 700 dni jeszcze :)

Data: 2011-12-31 13:00:03
Autor: Pszemol
Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdmrl8$9j8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Na rok JoteR już podał, ale na dwa lata? Jestes pewny?

Data: 2011-12-31 13:18:32
Autor: Mateusz
Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?
Użytkownik Pszemol napisał:

Na rok JoteR już podał, ale na dwa lata? Jestes pewny?

Tak, na dwa, byla jakas promocja mikolajkowa czy przedmikolajkowa. A ze na 2 jestem 100% pewny bo mam jeszcze 700 dni... znaczy dzis 699 dni wazne srodki na koncie :) Czyli wyslalem SMS jakos ponad miesiac temu...

Ale wlasnie znalazlem, ze juz po tej promo:

http://jdtech.pl/2011/11/orange-prepaid-ostatnie-dni-przedluzenia-na-2-lata.html

Data: 2011-12-31 13:37:43
Autor: Pszemol
Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdmuiq$cuj$1node2.news.atman.pl...
[...]

No trudno. Dzięki za info :-)

Data: 2011-12-31 13:45:27
Autor: Marcin Szumilas
Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?
Quoted:
Pszemol (Pszemol@PolBox.com)
in news:jdmtga$4lj$1inews.gazeta.pl

Na rok JoteR już podał, ale na dwa lata? Jestes pewny?

Już nie ma.
http://www.telepolis.pl/news.php?id=22987

MSz

Data: 2011-12-31 15:48:14
Autor: crazy
W dniu 2011-12-31 10:30, Pszemol pisze:
Gostek nie wydzwania pieniędzy na komórce ale co pół roku
doładowuje za 100zł aby mieć przedłużoną komorę na następne
pół roku... Obecnie kończy się pół roku a na koncie 204zł.

Czas najwyższy przejść do Play lub T.

Data: 2011-12-31 18:46:32
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "crazy" <crazy.crazy-- wytnij-- @gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdn7bg$3mn$1inews.gazeta.pl...
[...]

po co? w orange tak samo, rok waĹźne konto
tylko porąbany plus jeszcze terminów wymaga

bierze się tam gdzie znajomi, rodzina lub poprostu
gdzie często sie dzwoni w sieci,np orange ma pakiet 1000min za 10zł
można przelewać komu się chce i ile, np ojciec doładowuje sobie konto,
przelewa dzieciom po 5zł a żonie 10zł, no ale taki rzeczy to tylko w orange

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-31 20:03:01
Autor: cpt. Nemo
Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?

Użytkownik "crazy" <crazy.crazy-- wytnij-- @gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdn7bg$3mn$1inews.gazeta.pl...

Czas najwyższy przejść do Play lub T.

No na tyle glupi to ten gostek chyba nie jest :)

Nemo

Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?