Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?

Data: 2011-12-31 12:28:38
Autor: Mateusz
Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?
Użytkownik Pszemol napisał:
Gostek nie wydzwania pieniędzy na komórce ale co pół roku
doładowuje za 100zł aby mieć przedłużoną komorę na następne
pół roku... Obecnie kończy się pół roku a na koncie 204zł.

Wypadałoby znowu doładować następną stówą na następne pół roku...

Jest jakiś mądrzejszy sposób na doładowanie komórki aby
mniejszą kwotą przedłużyć jej ważność ?

Albo w jakiś inny sposób niż dzwonienie z komórki wykorzystać
te pieniądze zgromadzone na koncie Orange.pl?

Bylo / jest (???) takie PROMO, ze wysylajac SMS ustawialo sie waznosc konta na 2 lata. Ja tak zrobilem i wczoraj jak sprawdzalem, mam 5 zlotych wazne przez 700 dni jeszcze :)

Data: 2011-12-31 13:00:03
Autor: Pszemol
Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdmrl8$9j8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Na rok JoteR już podał, ale na dwa lata? Jestes pewny?

Data: 2011-12-31 13:18:32
Autor: Mateusz
Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?
Użytkownik Pszemol napisał:

Na rok JoteR już podał, ale na dwa lata? Jestes pewny?

Tak, na dwa, byla jakas promocja mikolajkowa czy przedmikolajkowa. A ze na 2 jestem 100% pewny bo mam jeszcze 700 dni... znaczy dzis 699 dni wazne srodki na koncie :) Czyli wyslalem SMS jakos ponad miesiac temu...

Ale wlasnie znalazlem, ze juz po tej promo:

http://jdtech.pl/2011/11/orange-prepaid-ostatnie-dni-przedluzenia-na-2-lata.html

Data: 2011-12-31 13:37:43
Autor: Pszemol
Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdmuiq$cuj$1node2.news.atman.pl...
[...]

No trudno. Dzięki za info :-)

Data: 2011-12-31 13:45:27
Autor: Marcin Szumilas
Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?
Quoted:
Pszemol (Pszemol@PolBox.com)
in news:jdmtga$4lj$1inews.gazeta.pl

Na rok JoteR już podał, ale na dwa lata? Jestes pewny?

Już nie ma.
http://www.telepolis.pl/news.php?id=22987

MSz

Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?