Orange - nagroda za "regularne doładowanie"?

Data: 2009-03-08 14:46:49
Autor: Arek
Orange - nagroda za "regularne doładowanie"?
Orange, Nowe GO. po doładowaniu SMS z nr 990:
"W nagrode za regularne doladowanie,otrzymasz 120 minut,ktore
mozesz wykorzystac do 24.03.09.Limit premiowanych doladowan w
miesiacu wynosi 200zl". To już 2. raz z kolei więc zapytam:

1. Czy to działać ma tylko do Orange? Bo na stacjonarne
  (przynajmniej do TPSA...) też mi działa.
2. Czy to już jest norma i każdemu po doładowaniu za 50zł
  dają 120min na ok. 3 tygodnie?
3. No i czy trzeba było jakoś to aktywować? Nie przypominam
  sobie żebym coś wysyłał. Zresztą i tak o promocjach życzliwi
  mnie informują bo SMS-y reklamowe dość skutecznie wyłączyłem.

(Co prawda Orange raczej nie zbiednieje bo 120 min to ja przez
pół roku nie wygadam.)
Arek

Data: 2009-03-08 17:51:40
Autor: Bzyko
Orange - nagroda za "regularne doładowanie"?
 sobie żebym coś wysyłał. Zresztą i tak o promocjach życzliwi
 mnie informują bo SMS-y reklamowe dość skutecznie wyłączyłem.

a jak mozna je skuteczenie  wylaczyc ?? :P

pzdr :)

Data: 2009-03-08 21:08:38
Autor: Arek
Bzyko napisał(a) w wiadomości: ...
 sobie żebym coś wysyłał. Zresztą i tak o promocjach życzliwi
 mnie informują bo SMS-y reklamowe dość skutecznie wyłączyłem.

a jak mozna je skuteczenie  wylaczyc ?? :P

Przez molestowanie BOK-u. Wystarczało na kilka miesięcy, potem
powtórka.
Jeszcze w czasach Idei odwiedziłem salon. Proszono mnie żebym wymienił
konkretne numery bo wszystkich nie można "nie ma możliwości
technicznych". Zacząłem wymieniać po kolei te od 8.... a pani je
zapisywać. Szybko zrezygnowała, zadzwoniła gdzieś i... "możliwości
techniczne" się znalazły. Co prawda nie na 100% bo ze 3 na rok od
Orange dostaję, ale to da się znieść.
Dlatego też nie jestem na bieżąco...

Ponawiam prośbę z pierwszego postu, czy takie prezenty to teraz reguła?

Arek

Data: 2009-03-08 13:32:08
Autor: tomaszjedrzejewski29
Orange - nagroda za "regularne doładowanie"?
Te ostatnie promocje są aktywowane automatycznie, nie trzeba nic
wysyłac

Orange - nagroda za "regularne doładowanie"?