Orange - najbardziej wpieniajaca siec w Polsce - jak wylaczyc muzyke na czekanie?

Data: 2011-04-12 14:14:17
Autor: J.F.
Orange - najbardziej wpieniajaca siec w Polsce - jak wylaczyc muzyke na czekanie?

Użytkownik "Pawel Debski" <pdebski@econsulting.usun.pl.to> napisał w wiadomości news:4da412ab$1news.home.net.pl...
Klienci zwrócili mi uwagę, że na moim służbowym numerze zamiast normalnego sygnału oczekiwania jest jakaś idiotyczna muzyczka.
Co to w ogóle ma znaczyć żeby samowolnie włączali i wyłączali usługi na moim telefonie?

Zadzwon, zapytaj sie, dopytaj sie jakim prawem, op* zdrowo i kaz op* kierownika.
Do prezesa tez mozesz napisac, zeby najpierw sobie muzyczke wlaczyl :-)

a potem orange online,
http://halogranie.orange.pl/

A jakim prawem ci wlaczyli to jestem ciekaw - ostatnio uszczesliwiali prepaidowcow, czyzbys biznes prowadzil na karcie ? :-)

J.

Orange - najbardziej wpieniajaca siec w Polsce - jak wylaczyc muzyke na czekanie?