Orange niekoniecznie online

Data: 2010-11-10 09:08:50
Autor: Marx
Orange niekoniecznie online
Witam
Jak często interfejs www się synchronizuje? Bo po doładowaniu, zakupu pakietu itp zmian w interfejsie www nie widać od razu. Na następny dzień już widać, częściej nie sprawdzałem. Ale może ktoś z was wie...?
Marx

Data: 2010-11-10 18:20:33
Autor: J.F.
Orange niekoniecznie online
Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w
Jak często interfejs www się synchronizuje? Bo po doładowaniu, zakupu pakietu itp zmian w interfejsie www nie widać od razu. Na następny dzień już widać, częściej nie sprawdzałem. Ale może ktoś z was wie...?

Dosc szybko, moze z pol godziny. Sprawe utrudnia fakt ze Orange "przyjelo zlecenie, o wyniku powiadomimy SMS".
Moze masz cos nie tak z odswiezaniem, albo trzeba sie ponownie zalogowac ?

Natomiast ostatnia rozmowa do bilingu to ladnych pare godzin potrafi isc.

J.

Orange niekoniecznie online