Orange - normalny starter

Data: 2016-01-02 00:54:41
Autor: krzysztofsf
Orange - normalny starter
W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 14:51:47 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

Czyli co? W centralce alarmowej nie można? Niby jak to sprawdzą?

Arek

Play pokazuje uzytkownikowi po zalogowaniu sie na swoje konto internetowe, w jakim typie i modelu urzadzeniu jest wykorzystywana jego karta sim (przynajmniej jesli chodzi o internet play i modemy - innych produktow nie posiadam).  W google play rowniez widze, jakie telefony mam podpiete do mojego konta. Dlaczego sadzisz, ze operator telefoniczny nie ma dostepu do takich danych?

Orange - normalny starter