Orange - nowa karta kupiona w salonie okazała się zużyta

Data: 2012-04-04 11:32:49
Autor: Maciek
Orange - nowa karta kupiona w salonie okazała się zużyta
Użytkownik "Maurycy Piec-Bocheński" <maurycy.piec.bochenski@gmail.com> napisał
systemu. Zaproponowała mi doładowanie za kolejne 20 zł. Ponieważ
odmówiłem, stwierdziła, że może tylko przyjąć reklamację na 30 dni.

Chciała naprawić błąd. Odmówiłeś przyjęcia rekompensaty.

A póki co, idę na Policję zgłosić wyłudzenie i nakłanianie do
niekorzystnego rozporządzenia mieniem.

A kogo wskażesz jako sprawcę przestępstwa?

Ciekawe, czy ktoś miał podobną
sytuację?

Miał i to _kilkakrotnie_. W Erze spotkałem się z tym, że zaplombowany starter nie chciał się zalogować do sieci.
Okazywało się, że numer ze startera jest numerem abonamentowym używanym z powodzeniem od kilku lat.
Gdy jeden taki zestaw przysłano mi do domu (jakaś promocja) prosto ze sklepu internetowego Ery, zadzwoniłem do BOK. Otrzymałem doładowanie równe wartości wadliwej karty na inny numer TT i zwrot za połączenie z BOK.

I wyluzuj trochę.

--
M.

Orange - nowa karta kupiona w salonie okazała się zużyta