Data: 2011-11-08 20:01:44 | |
Autor: Piotr W. | |
Orange on-line | |
Witam.
Na Orange On-line trwają ciągle prace i znów nie mogę sprawdzić stanu konta jak i innych parametrów/pakietów etc. (Chwilowo niedostępne) i tak od rana.... :) Na dodatek chciałem doładować konto z bankomatu i : "operacja z przyczyn technicznych nieudana". Co się dzieje ? Awaria czy planowa zmiana oprogramowania etc. pozdrowienia Piotr W. |
|
Data: 2011-11-08 20:12:39 | |
Autor: jadryĹ | |
Orange on-line | |
W dniu 2011-11-08 20:01, Piotr W. pisze:
Witam.Mieli kĹopoty nie tylko ze stronÄ , ale nie szĹo siÄ rĂłwnieĹź dodzwoniÄ przez kilka dni pod *500 - automatyczne biuro obsĹugi. |
|
Data: 2011-11-08 20:48:52 | |
Autor: Maciek. | |
Orange on-line | |
Użytkownik "Piotr W." <piotrwer@polbox.com> napisał w wiadomości news:4eb97c91$0$2194$65785112news.neostrada.pl...
Witam. Tak jest (znowu) od ok. 2 miesięcy. Stan konta możesz sprawdzić wysyłając esa o treści ILE pod nr bodajże 333 (abonamentowcy). Dostaniesz komunikat, że "bla bla bla prosimy spróbować później", bo system smsowy jest podłączony do tego (niedziałającego) webowego. Od razu piszesz reklamację, na którą dostaniesz odpowiedź listem pocztą z trąbką. Wcześniej być może będą wydzwaniać, że "już jest wszystko w porządku" i pytać czy taka odpowiedź cię zadowala. Oczywiście reklamacja zostanie uznana. Może jakby tak dostali takich reklamacji po kilka dziennie, to się w końcu coś ruszy (w co i tak nie wierzę) - bo kilka razy dziennie sprawdzanie stanu konta nie działa. I tak od dawna... -- M. |
|
Data: 2011-11-08 19:59:25 | |
Autor: Olgierd | |
Orange on-line | |
On Tue, 08 Nov 2011 20:48:52 +0100, Maciek. wrote:
Tak jest (znowu) od ok. 2 miesiÄcy. Od wczoraj jest lepiej, bo znĂłw byĹa przerĂłbka systemu. Tyle dobrego, Ĺźe zamiast durnych haseĹ typu d0u1p9a09 teraz sÄ 12345678. -- pozdrawiam, Olgierd http://olgierd.rudak.org << |
|
Data: 2011-11-08 21:00:18 | |
Autor: Krystek | |
Orange on-line | |
2011-11-08 20:48, Maciek. wysĹaĹ(a) wiadomoĹÄ:
MoĹźe jakby tak dostali takich reklamacji po kilka dziennie, to siÄ w A ja nie pamiÄtam kiedy u mnie nie dziaĹaĹo. DziaĹa od bardzo dawna. Przestoje zdarzaĹy siÄ na moim koncie abonenckim bardzo, bardzo dawno. K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2011-11-08 21:07:24 | |
Autor: Maciek. | |
Orange on-line | |
UĹźytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisaĹ
A ja nie pamiÄtam kiedy u mnie nie dziaĹaĹo. DziaĹa od bardzo dawna. Przestoje zdarzaĹy siÄ na moim koncie abonenckim bardzo, bardzo dawno. To sprawdzaj okoĹo 23:30 lub rano o 09:00 - 10:00. -- M. |
|
Data: 2011-11-09 00:26:58 | |
Autor: zlotowinfo | |
Orange on-line | |
Użytkownik "Piotr W." <piotrwer@polbox.com> napisał w wiadomości news:4eb97c91$0$2194$65785112news.neostrada.pl...
Witam. ja widzę tylko wszystkie dodatkowe nie pokazuje ile mam na koncie kasy -- http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/ http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/ http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/ |
|
Data: 2011-11-09 01:02:43 | |
Autor: Piotr W. | |
Orange on-line | |
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:j9cdk7$ne4$1inews.gazeta.pl... Użytkownik "Piotr W." <piotrwer@polbox.com> napisał w wiadomości news:4eb97c91$0$2194$65785112news.neostrada.pl... Po początkowym : "Chwilowo niedostępne spróbuj później" teraz pokazuje tak jak piszesz, tylko dodatkowe, bez podstawowego stanu kasy i terminu ważności.... Ciekawe, czy jutro uda mi się doładować z bankomatu czy zdrapkę trzeba będzie kupić... pozdrowienia Piotr W. |
|
Data: 2011-11-15 10:00:05 | |
Autor: zlotowinfo | |
Orange on-line | |
Użytkownik "Piotr W." <piotrwer@polbox.com> napisał w wiadomości news:4eb9c31e$0$8445$65785112news.neostrada.pl...
wku... mnie to już nadal nie widać ile na koncie i jakie daty ważności -- http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/ http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/ http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/ |
|
Data: 2011-11-15 18:34:58 | |
Autor: zlotowinfo | |
Orange on-line | |
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, iż trwają prace nad udoskonaleniem naszego systemu Orange on-line w związkuz tym mogą występować czasowe utrudnienia w obsłudze. Prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość. Obecnie nie znamy dokładnego terminu ukończenia prac. Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. Pozdrawiam Radosław Osypiuk Doradca w Departamencie Obsługi Klientów Indywidualnych PTK Centertel sp. z o.o. |
|