Data: 2011-11-08 20:48:52 | |
Autor: Maciek. | |
Orange on-line | |
Użytkownik "Piotr W." <piotrwer@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:4eb97c91$0$2194$65785112news.neostrada.pl...
Witam. Tak jest (znowu) od ok. 2 miesięcy. Stan konta możesz sprawdzić wysyłaj±c esa o tre¶ci ILE pod nr bodajże 333 (abonamentowcy). Dostaniesz komunikat, że "bla bla bla prosimy spróbować póĽniej", bo system smsowy jest podł±czony do tego (niedziałaj±cego) webowego. Od razu piszesz reklamację, na któr± dostaniesz odpowiedĽ listem poczt± z tr±bk±. Wcze¶niej być może będ± wydzwaniać, że "już jest wszystko w porz±dku" i pytać czy taka odpowiedĽ cię zadowala. Oczywi¶cie reklamacja zostanie uznana. Może jakby tak dostali takich reklamacji po kilka dziennie, to się w końcu co¶ ruszy (w co i tak nie wierzę) - bo kilka razy dziennie sprawdzanie stanu konta nie działa. I tak od dawna... -- M. |
|
Data: 2011-11-08 19:59:25 | |
Autor: Olgierd | |
Orange on-line | |
On Tue, 08 Nov 2011 20:48:52 +0100, Maciek. wrote:
Tak jest (znowu) od ok. 2 miesięcy. Od wczoraj jest lepiej, bo znów była przeróbka systemu. Tyle dobrego, że zamiast durnych haseł typu d0u1p9a09 teraz są 12345678. -- pozdrawiam, Olgierd http://olgierd.rudak.org << |
|
Data: 2011-11-08 21:00:18 | |
Autor: Krystek | |
Orange on-line | |
2011-11-08 20:48, Maciek. wysłał(a) wiadomość:
Może jakby tak dostali takich reklamacji po kilka dziennie, to się w A ja nie pamiętam kiedy u mnie nie działało. Działa od bardzo dawna. Przestoje zdarzały się na moim koncie abonenckim bardzo, bardzo dawno. K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2011-11-08 21:07:24 | |
Autor: Maciek. | |
Orange on-line | |
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał
A ja nie pamiętam kiedy u mnie nie działało. Działa od bardzo dawna. Przestoje zdarzały się na moim koncie abonenckim bardzo, bardzo dawno. To sprawdzaj około 23:30 lub rano o 09:00 - 10:00. -- M. |
|