Orange-on line czyli jak mnie wyrolowali

Data: 2012-04-27 13:09:00
Autor: Bart
On 2012-04-26 19:11, ikaros30 wrote:
Nie ma przycisku Powróć, więc robię to strzałką w lewo przeglądarki.

Nigdy nie należy na stronach szyfrowanych (https) czy to operatora czy banku używać strzałek w przeglądarce.

Należało (jeżeli nie dało się wylogować) zamknąć  przeglądarkę,następnie wyczyścić cookies itd i dopiero ponownie odpalić i zalogować się na konto syna.

Data: 2012-04-28 14:57:10
Autor: ikaros30
Dnia Fri, 27 Apr 2012 13:09:00 +0200, Bart napisał(a):

[...]

Nie będę się kłócił i sprawdzał tego. Wydaje mi się, że na stronie mojego
banku śmiało mogę używać przeglądarkowych strzałek. Nie musiałem tego
sprawdzać, bo na stronie są przyciski "Powrót", dzięki którym mogę powrócić
do poprzedniej strony bez wylogowywania! Na stronie Orange tego nie ma i
zastanawiam się, czy celowo tego nie ma.

--
ikaros30@wp.pl

Data: 2012-04-29 19:30:34
Autor: John Kołalsky
Orange-on line czyli jak mnie wyrolowali

Użytkownik "ikaros30" <ikaros30@wp.pl>

[...]

Wątpię. Jest raczej tak,że oni w ogóle nie myśleli o tym by się dało chodzić i jakby okazało się, że się da to sami by byli zdziwieni. No, ale finalnie to może oznaczać, że faktycznie nie da się.

Orange-on line czyli jak mnie wyrolowali