Orange online

Data: 2010-11-27 13:22:16
Autor: animka
Orange online
Czy tylko mnie nie działa orange online od 14-go? Nie mogę nic sprawdzić.

--
animka

Data: 2010-11-27 18:17:55
Autor: Tomaszek
Orange online
W dniu 2010-11-27 13:22, animka pisze:
Czy tylko mnie nie działa orange online od 14-go? Nie mogę nic sprawdzić.

U mnie teĹĽ leĹĽy do gĂłry kopytami.

Data: 2010-11-27 19:18:46
Autor: ALEX
Orange online
W dniu So 27 11 2010 13:22, animka pisze:
Czy tylko mnie nie działa orange online od 14-go? Nie mogę nic sprawdzić.

Niestety..... zalogowałem się bez *jakiegokolwiek* problemu :-)

--
ALEX CloneTrooper
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2010-11-27 21:53:29
Autor: animka
Orange online
W dniu 2010-11-27 19:18, ALEX pisze:
W dniu So 27 11 2010 13:22, animka pisze:
Czy tylko mnie nie działa orange online od 14-go? Nie mogę nic sprawdzić.

Niestety..... zalogowałem się bez *jakiegokolwiek* problemu :-)

2 godziny temu też już mogłam sprawdzić ile mi pieniążków zeszło w związku z nowym telefonikiem. Do 15-go grudnia zostało mi już tylko 10 zł. Zaś na internet 8 zł.

--
animka

Data: 2010-11-28 23:09:08
Autor: Paweł G±ska
Orange online
Witam,

W odpowiedzi na maila od animka
z dnia: 2010-11-27 21:53:
[...]

2 godziny temu też już mogłam sprawdzić ile mi pieni±żków zeszło w
zwi±zku z nowym telefonikiem. Do 15-go grudnia zostało mi już tylko 10
zł. Za¶ na internet 8 zł.
wow! jestem pod wrażeniem ;)

Paweł

Orange online