Orange online - AMG.net ktos z super informatykow to czyta?

Data: 2011-05-23 19:58:20
Autor: J.F.
Orange online - AMG.net ktos z super informatykow to czyta?
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w
Orange online i ich system, czesto sie wykrzacza, czesto dziala nie przewidywalnie ale nie o tym. Dobrze ze w ogole jest i nawet jestem zadowolony

Niestety - ostatnio mi podaje falszywe informacje .. chyba juz lepiej zeby go nie bylo :-)

Programisto jeden z drugim PO CH*** hasla SMS przy aktywacji uslugi za 5zl sa TAK SKOMPLIKOWANE?

No wiesz, one autoryzuja nie tylko uslugi za 5 zl, to sie nie ma co dziwic ze nie chcialo im sie dwoch roznych mechanizmow stosowac.

Ale masz racje, 5 cyfrowe haslo jednorazowe wystarczyloby w zupelnosci.
4 cyfrowe .. no w zasadzie mozna by sprobowac napisac jakis skrypt i niech pracuje przez cala noc :-)

Jak ktos zna menadzerow odpowiedzialnych za ten problem niech przekaze,

A sam nie mozesz przekazac przez bok ? :-)

J.

Data: 2011-05-23 20:42:02
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-23 19:58, J.F. pisze:
[...]

Przeczytałem, sprawdziłem i potwierdzam :) Mam włączoną blokadę
prezentacji numeru (CLIR), a to nieprawda. Czy się reszta zgadza
- nie wiem :)

Zresztą od dawna chodzi to jak nie powiem co, ale będę uczciwy
- ostatnio działa jakby szybciej...

Data: 2011-05-24 13:11:36
Autor: J.F.
Orange online - AMG.net ktos z super informatykow to czyta?
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w
[...]

Reszta tez sie nie zgadza :-)

Zresztą od dawna chodzi to jak nie powiem co, ale będę uczciwy
- ostatnio działa jakby szybciej...

Niestety - juz wczoraj wieczorem strona orange "bedzie czynna od 10:00", dzis rano "od 12:00", obecnie "zapraszamy od 14:00".

Bedzie nowy, lepszy serwis :-P

J.

Data: 2011-05-24 14:03:06
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-24 13:11, J.F. pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w
(...)
Przeczytałem, sprawdziłem i potwierdzam :) Mam włączoną blokadę
prezentacji numeru (CLIR), a to nieprawda. Czy się reszta zgadza
- nie wiem :)

Reszta tez sie nie zgadza :-)

To ile mi jeszcze trandferu zostało?

[...]

Już jest od "zapraszamy od 15:00". ;)

Bedzie nowy, lepszy serwis :-P

Taaa :)

Data: 2011-05-24 14:46:42
Autor: J.F.
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:irg6pq$3aq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiecej plotek z zycia gwiazd, automatyczne przerzucanie na facebook .... i nie bedzie orang online, zeby klienci nie mieli na co narzekac :-)

J.

Data: 2011-05-24 15:03:15
Autor: J.F.
Orange online - AMG.net ktos z super informatykow to czyta?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w
[...]

Widac pelna integracja z facebookiem nie jest taka latwa, bo juz mamy 16:00 :-)

J.

Orange online - AMG.net ktos z super informatykow to czyta?