Orange pakiet głosowy za 900zł?

Data: 2011-08-12 09:57:14
Autor: Marx
Orange pakiet głosowy za 900zł?
Mam w POP dziwną pozycję w stanie konta, mianowicie: Pakiety głosowe 903,22zł
Czy wiecie może co to jest?
http://imageshack.us/photo/my-images/855/pakietyglosowe.jpg/
Dodam iż posiadam pakiet wyrażony w minutach (SMS:646) i jest ich około 3000, ale po pierwsze ich ważność różni się o jeden dzień, a po drugie jest to wyrażone w minutach a nie w złotówkach...
Marx

Data: 2011-08-12 23:52:59
Autor: sunwick
Orange pakiet g³osowy za 900z³?
to jest pop gadane-bodajze tak to sie nazywalo, czyli np. stara wersja
uslugi 1000minut, ja mam 518z³, czyli 1750minut na orange i stacjonarne, co miesiac
przedluzane 30 minutami na orange i stacjonarne.
poprostu wyrazili to w zlotowkach a nie minutach, przy czym
1min.=29groszy

Orange pakiet głosowy za 900zł?