Orange pakiety - łatwo zapłacić 2 razy

Data: 2018-11-29 23:51:53
Autor: Arek
Orange pakiety - łatwo zapłacić 2 razy
 Próba aktywacji pakietu SMS-em. Po chwili SMS o treści:
"Przepraszamy, ale z przyczyn technicznych zlecenie nie moze zostac
przyjete. Sprobuj ponownie pozniej"
 Próbuję po kilku minutach - odpowiedź taka sama. OK, mają problem,
nie da się. Nagle: "Gratulacje! Rozmowy i SMS-y bez limitu" (itd.)
- włączone. Czyli jednak się dało. Ale dlaczego, skoro była
informacja dla użytkownika, że się nie dało?
 Dalej jest gorzej bo kolejny SMS: "Waznosc uslugi rozmowy i SMS-y
bez limitu do wszystkich sieci + pakiet GB zostala przedluzona"

 W ten sposób mam włączony dodatkowy niechciany pakiet. Czy kłamliwe
komunikaty to już w Orange norma?
Ktoś to już przechodził, ew. reklamował?

Arek

Data: 2018-11-30 01:08:20
Autor: Akarm
W dniu 2018-11-29 o 23:51, Arek pisze:

  W ten sposób mam włączony dodatkowy niechciany pakiet. Czy kłamliwe
komunikaty to już w Orange norma?

Nie tylko w Orange.
Ja w ten sposób zasiliłem kilkukrotnie Revolut.
Też ciągle otrzymywałem komunikat o nieudanej operacji.
Tak że się nie martw, nie jesteś sam! ;)
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-12-02 16:53:36
Autor: Arek
Użytkownik "Akarm" <akarmWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:5c007f76$0$488$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Wysłałem ILE by sprawdzić ile zostało i znowu 2 SMSy tym razem w odwrotnej
kolejności: z informacją (OK) i następny, że "Z przyczyn technicznych" się
nie da... :)
  Ciekawe bo na stronie Orange tych pakietów (aktywacja na nr 275) nie
potrafię znaleźć. Może to jest przyczyna: likwidują ofertę, "manager" już
rozporządził ale "system" jeszcze niezupełnie poinformowany i jednak aktywuje?
Wg informacyjnego SMSa to mogę sobie jeszcze przedłużyć... a potem się wykłócać?...

Arek

Orange pakiety - łatwo zapłacić 2 razy