Orange pogrywa z poł±czeniami do Play?

Data: 2013-05-03 01:39:56
Autor: Chris94
Orange pogrywa z poł±czeniami do Play?
Witam!

W marcu, zaraz po ogłoszeniu przez Orange Regulaminu promocji (usługi?)
„Taniej do Play i CenterNet”, aktywowałem sobie te tańsze połączenia do
Play.
Od tego czasu nie miałem okazji dzwonić na żaden numer w Play, aż do
dzisiaj. Po połączeniu patrzę, a za połączenie trwające 26 sekund
skasowało mnie na 36 groszy, czyli wychodzi po 83 grosze na minutę.
Czy komuś z Was coś podobnego się zdarzyło?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Orange pogrywa z poł±czeniami do Play?