Orange pop. Co to znaczy ze waznosc konta przez miesiac?

Data: 2009-08-27 10:02:35
Autor: topek
Orange pop. Co to znaczy ze waznosc konta przez miesiac?
Witam,
zmienilem mobilkinga (slaby zasieg ery) na orange pop i teraz mam mala zagwozdke.
Kupilem doladowanie za 25zl i na wydruku napisane jest ze rozmowy wychodzace
sa wazne przez miesiac. Przychodzace przez 2 miesiace.
Jak ja mam to rozumiec?
Ze przez miesiac bede mogl wygadac te 25zl a potem przepada ta kwota a po 2
miesiacach simkarta jest martwa jak elvis i musze kupic nowy starter?
Jestem emigrantem i bywam w PL ray na 1,5 miesiaca - 2 miesiace i troche mnie
to martwi.

Najlepsze jest, ze waznosc kuponu to 31.12.2007 :))

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-08-27 12:11:37
Autor: wiatrak

Użytkownik "topek " <topek2000@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h75ljr$cjr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Olej orange. Kup playa.

wiatrak

Data: 2009-08-27 12:21:21
Autor: SDD
[...]

Dokladnei tak. W Orange kwota przepada.
Kup Playa - jak Ci radza. Doladujesz 5 zl i przez rok ani Ci nic nei przepadnie ani nie zablokuja si erozmowy wychodzace.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-27 14:57:04
Autor: ALEX Przekliniak
Orange pop. Co to znaczy ze waznosc konta przez miesiac?
SDD ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

No i dochodzą SMSy za friko. Jak ktoś kożysta ofkors.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Orange pop. Co to znaczy ze waznosc konta przez miesiac?