Orange pop czy go?

Data: 2009-08-26 22:25:28
Autor: TaPik
Orange pop czy go?

Użytkownik "Kri$P" <pologk@wp.pl> napisał w wiadomości news:h74142$18t$1achot.icm.edu.pl...
Witam, mam pytanie do osób które korzystają z taryf jak w temacie. Mam możliwość kupienia startera i załadowania go za punkty z profitu, które notabene jeśli się nie wykorzysta to przepadną. Która taryfa będzie korzystniejsza? Chodzi mi o najtańsze połączenie z jednym bądź dwoma numerami w sieci Orange. Dobrze by było żeby też na stacjonarne nie było za drogo. Widziałem coś w taryfie pop, nazywa się jakoś "ty i trzy". Pakiet za 6 zł na 30 dni. Połączenia z trzema numerami po 3 grosze i sms za 1 grosz. Czy jest coś lepszego czy to co znalazłem to najtańsze?

Pozdrawiam
Kri$P
Mam Orange POP i rozmowy do wszystkich, oprócz Play'a po 29 gr./min. (także na stacjonarne). Oczywiście, można za 6,- zł włączyć usługę na trzy numery, także stacjonarny i rozmawiać do oporu, bo 3 gr. to całkiem nieźle. GO raczej nie.
TaPik

Orange pop czy go?