Orange -profit mnie olewa

Data: 2009-07-23 11:56:32
Autor: maruda
Orange -profit mnie olewa
Witam
Nie chcą mnie, najwyraźniej ;)
Od paru lat próbuję się zarejestrować. Kiedyś-tam dostałem SMS, że procedura w toku - i nic.
Mejlałem już kilkakrotnie do Profita, bez efektu. Kamień w wodę.
... a teraz na stronach orange.pl po kliknięciu w "kontakt" wyświetla się "Artykuł  nie został znaleziony".
BTW - nie widziałem gorszej witryny...

Gdzie uderzyć?

--
Tnx. Pzdr.         Ten Maruda.

[...]