Orange, przekierowanie połączeń

Data: 2011-12-30 04:14:27
Autor: Pszemol
Orange, przekierowanie połączeń
Czy ja dobrze interpretuję to co tu napisano:
http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000377420,title,przekierowanie-polaczen,article.html
.... że przekierowanie rozmów na inny numer tu usługa tylko dla numerów
z abonamentem lub mix i nie jest możliwe dla numerów tylko na kartę?

Data: 2011-12-30 15:09:10
Autor: MarekM
W dniu 30.12.2011 11:14, Pszemol pisze:

[...]

Nie, źle interpretujesz. Jest możliwe TYLKO w abonamencie, w mix i pre-paid niedostępne. Co więcej, nawet w abonamencie standardowo jest to zablokowane - należy zgłosić dyspozycję w BOK *100 odblokowania sterowania przekierowaniami. To anachronizm, który ciągnie się od początku istnienia sieci Idea.

Pozdrawiam,
Marek

Orange, przekierowanie połączeń