Data: 2009-03-24 19:51:04 | |
Autor: lukasz | |
Orange robi w wala... | |
Witam wszystkich
Nie sposob juz sobie przypomniec wszystkich problemow jakie mialem z marka Idea/Orange przez ostatnie... 7 lat bycia ich klientem. Mialem jakies takie zaciecie, moze i czas, by walczyc, sprawdzac, reklamowac, klocic sie... w wiekszosci reklamacje byly rozpatrywane pozytywnie, ale nie o to chodzi. Tak wiec do sedna sprawy. Po 6 latach wspolpracy konczyla mi sie 3 umowa ale postanowilem wciaz trwac wiernie przy Idei/Orange. Po ciezkich negocjacjach udalo mi sie uzyskac przy abo 55zl, obnizenie normalnej stawki za polaczenie z 55 do 53 gr :):) [na polaczenia do krajowych sieci komorkowych i stacjonarnych] no i az 3 prezenty !!, wybor padl na dwa darmowe numery, tzn prawie darmowe bo darmowe tylko 180 minut, oraz korzystniej w abonamencie, czyli tanie polaczenia do Orange po 40gr. Oczywiscie wszystkie prezenty, jak i rabat widnieja na aneksie, jak i sa pokazywane na fakturach, zarowna na wstepie, jak i przy poszczegolnych polaczeniach w rachunku szczegółowym. Stwierdzilem ze posciagam sobie z orangeonline fakturki od tak chyba z chwilowej nudy i przejrzalem kilka rachunkow szczegolowych. Oto kilka moich spostrzezen [oczywiscie przy kazdym z polaczen jest ikonka informuja o promocji, przy kazdym dodam wlascia]: siec PTC, czas 2,55 wartosc 1,60, za 3 minuty po lepszej stawce [0,53] wychodzi 1,59 - czyli o grosz mniej za 5 sekund dluzej; siec PTC, czas 3,28 wartosc 1,91, 3,5minuty po stawce 0,53 = 1,59[3min] + 0,27 [0,5min zaokr w gore] - razem 1,86 to teraz troszke prezentu Korzystniej w Abo :) Orange, 1,49min, 1zl, a za 2 min mialo byc 80gr Orange, 0,29min, 0,27zl, wg mnie polowa z 40 to 20, ale coz... Orange, 4,18min, 2,36zl, za 5min powinno byc 2zl no i przykladow tym podobnych jest wiele, a raczej dotyczy to kazdego polaczenia poza darmowym numerem na jakie wykonywalem polaczenia. Koniec wyzalania :) teraz pytanie: 1. Ktos z Was ostatnio zauwazyl podobne zjawisko na swoich fakturach ? 2. Obecnie jaka forma reklamacji dziala najszybciej i najpewnie: list, telefon ? Kiedy wystarczyl email, ale teraz sie wycwanili i zadaja podania przez email wszystkich danych osobowych lacznie z haslami <lol> PS: jezeli ja cos zle rozumuje to bede wdzieczny za naprostowanie !! :) Dzieki i pozdrawiam AnTi |
|
Data: 2009-03-25 08:46:35 | |
Autor: osiek | |
Orange robi w wala... | |
lukasz pisze:
2. Obecnie jaka forma reklamacji dziala najszybciej i najpewnie: list, telefon ? Kiedy wystarczyl email, ale teraz sie wycwanili i zadaja podania przez email wszystkich danych osobowych lacznie z haslami <lol> Odpiszę Ci tylko to co wiem z ostatniej praktyki. Jakieś dwa trzy tygodnie temu padł Orang w moim mieście. Z biura wysłałem jednego maila z reklamacją podając tylko na kogo jest zarejestrowany. Po powrocie do domu Orange dalej nie działał więc wysłałem drugiego maila a że mam dwa telefony zarejestrowane na dwie różne działalności w jednym numerze podałem oba numery i dane firm. I o sprawie zapomniałem. Parę dni temu przyszedł pocztą list od nich że przepraszają bardzo i dają mi jakiś tam rabacik (1/30 abo jako odszkodowanie i 1/30 w ramach miłej współpracy). Tak więc można składać reklamację mailem. Przynajmniej tak mówią moje ostatnie doświadczenia :) |
|
Data: 2009-03-25 22:32:54 | |
Autor: lukasz | |
Orange robi w wala... | |
osiek napisał(a):
Odpiszę Ci tylko to co wiem z ostatniej praktyki. Jakieś dwa trzy tygodnie temu padł Orang w moim mieście. Z biura wysłałem jednego maila z reklamacją podając tylko na kogo jest zarejestrowany. Po powrocie do domu Orange dalej nie działał więc wysłałem drugiego maila a że mam dwa telefony zarejestrowane na dwie różne działalności w jednym numerze podałem oba numery i dane firm. I o sprawie zapomniałem. Parę dni temu przyszedł pocztą list od nich że przepraszają bardzo i dają mi jakiś tam rabacik (1/30 abo jako odszkodowanie i 1/30 w ramach miłej współpracy). Tak więc można składać reklamację mailem. Przynajmniej tak mówią moje ostatnie doświadczenia :) Kiedys tez mi odpisywali i to w miare szybko - do tygodnia - i jakies tam promocje dostawalem, ale chyba trafilem na czarna liste i przy probie zlozenia reklamacji mailem dostaje prosbe o podanie wszystkich danych osobych wlacznie z haslem abonencki na emial. Inaczej, zaslaniajac sie jakas tam ustawa, nie rozpatruja reklamacji. Jakos zaufania nie mam by przez email podac wszystkie dane i haslo, wybiore wiec telefon + poczta i zobaczymy jak sie sprawy potocza pzdrw |
|
Data: 2009-03-25 08:49:31 | |
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl | |
Orange robi w wala... | |
Koniec wyzalania :) teraz pytanie: Ja zauważyłem, że czas połączeń wykazany na billingu jest dłuższy od tego zarejestrowanego w telefonie o 1-3 sekund pomimo tego, że telefon liczy czas od momentu "połącz" do "zakończ połączenie" a operator tylko za czas nawiązanego połączenia. |
|
Data: 2009-03-25 22:31:12 | |
Autor: lukasz | |
Orange robi w wala... | |
quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl napisał(a):
Poszczegolne polaczenia ciezko weryfikowac, chyba ze nie wykonuje sie ich wiele. Przy kolejnym okresie rozliczeniowym wyzeruje licznik w telefonie i porwnam pozniej sume czasu polaczen z faktury i telefonu. Pewnie sie okaze ze tez walek robia. Zglosze reklamacje telefonicznie i zobaczymy jak sie sprawa potoczy. Poinformuje na grupie gdyby dzialo sie cos niezwyklego, a jak na te siec przystalo na pewno cos bedzie ;-) pzdrw |
|