Orange robi w wala...

Data: 2009-03-25 08:49:31
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
Orange robi w wala...

Koniec wyzalania :) teraz pytanie:
1. Ktos z Was ostatnio zauwazyl podobne zjawisko na swoich fakturach ?

Ja zauważyłem, że czas połączeń wykazany na billingu jest dłuższy od tego
zarejestrowanego w telefonie o 1-3 sekund pomimo tego, że telefon liczy
czas od momentu "połącz" do "zakończ połączenie" a operator tylko za czas
nawiązanego połączenia.

Data: 2009-03-25 22:31:12
Autor: lukasz
Orange robi w wala...
quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl napisał(a):

[...]

Poszczegolne polaczenia ciezko weryfikowac, chyba ze nie wykonuje sie ich wiele. Przy kolejnym okresie rozliczeniowym wyzeruje licznik w telefonie i porwnam pozniej sume czasu polaczen z faktury i telefonu.

Pewnie sie okaze ze tez walek robia. Zglosze reklamacje telefonicznie i zobaczymy jak sie sprawa potoczy.

Poinformuje na grupie gdyby dzialo sie cos niezwyklego, a jak na te siec przystalo na pewno cos bedzie ;-)

pzdrw

Orange robi w wala...