Data: 2009-03-25 08:49:31 | |
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl | |
Orange robi w wala... | |
Koniec wyzalania :) teraz pytanie: Ja zauważyłem, że czas połączeń wykazany na billingu jest dłuższy od tego zarejestrowanego w telefonie o 1-3 sekund pomimo tego, że telefon liczy czas od momentu "połącz" do "zakończ połączenie" a operator tylko za czas nawiązanego połączenia. |
|
Data: 2009-03-25 22:31:12 | |
Autor: lukasz | |
Orange robi w wala... | |
quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl napisał(a):
Poszczegolne polaczenia ciezko weryfikowac, chyba ze nie wykonuje sie ich wiele. Przy kolejnym okresie rozliczeniowym wyzeruje licznik w telefonie i porwnam pozniej sume czasu polaczen z faktury i telefonu. Pewnie sie okaze ze tez walek robia. Zglosze reklamacje telefonicznie i zobaczymy jak sie sprawa potoczy. Poinformuje na grupie gdyby dzialo sie cos niezwyklego, a jak na te siec przystalo na pewno cos bedzie ;-) pzdrw |
|