Orange - rok (?) waznosci konta

Data: 2014-02-12 00:50:09
Autor: 1634Racine
Orange - rok (?) waznosci konta
czy w Orange (prepaidowy) jest cos takiego, jak "rok waznosci konta"? czyli doladowanie za dowolna kwote, chocby 5zl i jest wazna b.dlugo, nawet rok. Maja cos takiego w orange?

Data: 2014-02-12 01:38:25
Autor: Maciej Bebenek
Orange - rok (?) waznosci konta
W dniu 2014-02-12 00:50, 1634Racine pisze:
czy w Orange (prepaidowy) jest cos takiego, jak "rok waznosci konta"?
czyli doladowanie za dowolna kwote, chocby 5zl i jest wazna b.dlugo,
nawet rok. Maja cos takiego w orange?

Masz sądowy zakaz korzystania z google'a?

Data: 2014-02-12 19:10:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Orange - rok (?) waznosci konta

"Maciej Bebenek" 52fac282$0$2147$65785112@news.neostrada.pl

Masz sądowy zakaz korzystania z google'a?

IMO nie ma zakazu korzystania z Usenetu -- zatem korzysta...
Po to są grupy dyskusyjne, aby z nich korzystać. :)

Data: 2014-02-12 19:25:22
Autor: Artur Maśląg
Orange - rok (?) waznosci konta

"Maciej Bebenek" 52fac282$0$2147$65785112@news.neostrada.pl

Masz sądowy zakaz korzystania z google'a?

IMO nie ma zakazu korzystania z Usenetu

Czasem szkoda:>

Data: 2014-02-12 20:06:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Orange - rok (?) waznosci konta

"Artur Maśląg" 52fbbcd3$0$2211$65785112@news.neostrada.pl

IMO nie ma zakazu korzystania z Usenetu

Czasem szkoda:>

Nie narzekaj -- przecież możesz wprowadzić sobie bez ograniczeń takie zakazy. :)
Kiedy chcesz, na dowolny czas, bez pytania kogokolwiek o zgodę... ;)

Data: 2014-02-12 20:56:33
Autor: 1634Racine
Orange - rok (?) waznosci konta
Eneuel Leszek Ciszewski in news:ldggnd$29g$1node1.news.atman.pl
[...]

niektorzy wolą sobie ukazy carskie smarowac z klawiatury w siec :)

Data: 2014-02-13 20:31:55
Autor: Artur Maśląg
Orange - rok (?) waznosci konta
W dniu 2014-02-12 20:56, 1634Racine pisze:
(...)
niektorzy wolą sobie ukazy carskie smarowac z klawiatury w siec :)

Z czasem może zrozumiesz co miałem na myśli, albo i nie:>

Data: 2014-02-14 01:09:46
Autor: 1634Racine
Orange - rok (?) waznosci konta
Artur Maśląg in news:52fd1dee$0$2377$65785112news.neostrada.pl
W dniu 2014-02-12 20:56, 1634Racine pisze:
(...)
niektorzy wolą sobie ukazy carskie smarowac z klawiatury w siec :)
Z czasem może zrozumiesz co miałem na myśli, albo i nie:>

bylem w faulknerowskim strumieniu swiadomosci,wiec teraz
wystarczy poprzestawiac posty i trafie tam,gdzie chcialem; w kazdym razie
jakos tak...

Data: 2014-02-12 23:12:38
Autor: Maciej Bebenek
Orange - rok (?) waznosci konta

"Maciej Bebenek" 52fac282$0$2147$65785112@news.neostrada.pl

Masz sądowy zakaz korzystania z google'a?

IMO nie ma zakazu korzystania z Usenetu -- zatem korzysta...
Po to są grupy dyskusyjne, aby z nich korzystać. :)

po  wpisaniu w gugla hasła orange rok waznosci konta, pierwsza odpowiedz jest tą właściwą.

Trzeba eliminować bezmózgów

Data: 2014-02-12 23:46:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Orange - rok (?) waznosci konta

"Maciej Bebenek" 52fbf1d7$0$2220$65785112@news.neostrada.pl

Trzeba eliminować bezmózgów

Masz na swej myśli autoeliminację? ;)
Nie bądź egoistą!

Data: 2014-02-13 22:45:24
Autor: John Kołalsky
Orange - rok (?) waznosci konta

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

[...]

Ale bezmuzgu, ktoś może nie mieć dostępu do www albo do gugla albo nie chcieć wspierać firmy, która zaspamiła cały internet

Data: 2014-02-14 00:52:15
Autor: 1634Racine
Orange - rok (?) waznosci konta
John Kołalsky in news:ldjf9d$g4c$1mx1.internetia.pl
[...]

niektorzy od lat nie rozumieja, ze jest kibel i szalet; wchodzisz do kibla - pokazuja ci z maniackim uporem szalet

Data: 2014-02-12 09:47:52
Autor: dizel
Orange - rok (?) waznosci konta
On Wed, 12 Feb 2014 00:50:09 +0100, "1634Racine" <1634@Racine.pl>
wrote:

czy w Orange (prepaidowy) jest cos takiego, jak "rok waznosci konta"? czyli doladowanie za dowolna kwote, chocby 5zl i jest wazna b.dlugo, nawet rok. Maja cos takiego w orange?

Za doładowanie nie ma takiej opcji. Możesz za to w każdym momencie
wysłać sms o treści start na nr 8002, wtedy będziesz miał konto ważne
rok, jedyny kruczek jest taki że jeżeli starter jest w sieci nie
więcej niż 93 dni to zostanie pobrana opłata 3zł za takiego smsa,
jeśli jest dłużej to sms jest darmowy, można nawet codziennie sobie go
wysyłać.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-12 13:23:50
Autor: 1634Racine
Orange - rok (?) waznosci konta
dizel in news:t6dmf9lmeaqtub7g3u8hek03qe6d17k4474ax.com
wrote:
czy w Orange (prepaidowy) jest cos takiego, jak "rok waznosci konta"?
czyli  doladowanie za dowolna kwote, chocby 5zl i jest wazna b.dlugo,
nawet rok.  Maja cos takiego w orange?
Za doładowanie nie ma takiej opcji.

moze malo prec. opisalem sprawe.
chodzi po prostu o to, by od poczatku korzystania z orange nie miec nad soba bata - koniecznosci wykorzystania konta, bo tego i tego dnia kwota przepada; czyli zeby nie bylo orangowego _zmuszania_ do doladowan.

raz moga sobie pobrac.

Data: 2014-02-12 14:42:46
Autor: dizel
Orange - rok (?) waznosci konta
On Wed, 12 Feb 2014 13:23:50 +0100, "1634Racine" <1634@Racine.pl>
wrote:

[...]

No przecież ci napisałem. Wysyłasz sms o treści start na nr 8002 kiedy
chcesz. Wtedy nie trzeba nic doładowywać bo konto jest ważne rok. Jeśli to nowa aktywacja to pobierze 3zł z konta ,jeśli wiecej niż 93
dni to już za smsa się nie płaci, możesz wysyłać kiedy chcesz i nic z
konta nie ubędzie. Pozdrawiam

Data: 2014-02-12 19:07:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Orange - rok (?) waznosci konta

"dizel" tbumf956sm8utmmcnl0anhujqmutcgrm06@4ax.com

[...]

Zbyt trudne:

 -- pierwsza aktywacja w 10 dniu
  3 pln
 -- kolejna aktywacja w 90 dniu
  ? pln
 -- pierwsza aktywacja w 100 dniu
  ? pln

Czy po tym STARTcie można doładowywać dowolną kwotą?
Na przykład starczy 5 pln, aby mieć wychodne na rok?

PLAY mnie nieco rozdrażnił. Najpierw dał 5 pln na 10 dni
i obiecał, że po doładowaniu odzyskam. Doładowałem,
ale odzyskałem tylko 1 pln. Co dał -- to zabrał,
i nawet nie do końca, wiec przełknąłem. Ale dał
także ileś MB netu za darmo, więc wypróbowałem.
Na liczniku było napisane, że mam jeszcze kilkadziesiąt
MB za darmo, ale PLAY już ciągnął opłaty... I jakie?!
Za parę (może 2?) MB zabrał wszystko, co miałem, czyli
6 pln...

I to było już 3 drażnienie mojej cierpliwości...
O pierwszym nie napiszę, choć kosztowało około 100 pln...

-=-

Czy Orange ma aplikację na Androida, która pokazuje stan konta, połączenia itd.?

Data: 2014-02-12 10:48:37
Autor: jack
Orange - rok (?) waznosci konta
W dniu środa, 12 lutego 2014 19:07:35 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

[...]

Dowolna kwota - czyli 5 zł też się podciągnie pod ową dowolną.
Pierwsze 3 pytania o doładowania kilka są razy wyjaśnione ciut wyżej

Data: 2014-02-12 20:20:01
Autor: dizel
Orange - rok (?) waznosci konta
On Wed, 12 Feb 2014 19:07:35 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Zbyt trudne:

-- pierwsza aktywacja w 10 dniu
 3 pln
-- kolejna aktywacja w 90 dniu
 ? pln

kolejne 3pln
-- pierwsza aktywacja w 100 dniu
i kolejne 0pln

Można zrobić na przykład tak że kupujesz starter za 5zł w orange, po
czym wysyłasz start, pobiera z konta 3pln, zostaje 2, konto masz ważne
rok, odczekujesz 93 dni od aktywacji i potem każda kolejna wysyłka
smsa kosztuje 0zł.
Czyli do 93 dni od dnia aktywacji każde wysłanie start to koszt 3pln (
tyle że nie ma takiej potrzeby) Powyżej 0zł.
Więc lepiej wysłać raz start za 3zł, odczekać te 93 dni i potem już
można za darmo do woli przedłużać ważność o rok.

Czy po tym STARTcie można doładowywać dowolną kwotą?
Na przykład starczy 5 pln, aby mieć wychodne na rok?

Jak masz już ważne rok to nie ma znaczenia jakią kwotą doładujesz,
konto będzie i tak ważne rok i ważność się nie skróci do 10 dni przy
doładowaniu za 5pln.

[...]

Z tego co pamiętam jeśli ktoś przeniesie numer do Orange na kartę to
ma ustawioną automatycznie ważność konta na rok, musiałby ktoś to
potwierdzić czy nic się nie zmieniło.
Przy rocznej ważności w Orange należy też pamiętać że niektóre
promocje kasują całkowicie roczną ważność konta (czyli wysyłanie
start) i nie ma możliwości jej przywrócenia więc trzeba uważać jeśli
ktoś chce mieć roczną ważność konta.

-=-

Czy Orange ma aplikację na Androida, która pokazuje stan konta, połączenia itd.?

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.orange.mojeorange&hl=pl

Pozdrawiam

Data: 2014-02-12 20:56:39
Autor: 1634Racine
Orange - rok (?) waznosci konta
dizel in news:dnhnf9hjfkqgm9l23nb0tdhgki0kb4umtu4ax.com
[.....................]
Można zrobić na przykład tak że kupujesz starter za 5zł w orange, po
czym wysyłasz start, pobiera z konta 3pln, zostaje 2, konto masz ważne
rok,

i dotad rozumiem; od tego sms-a "startowego" nie ma sensu zadna wysylka "start", bo konto juz jest wazne przez rok; za ponad 11 miesiecy mozna cos tam poslac "startowego" na waznosc konta na kolejny rok.

odczekujesz 93 dni od aktywacji i potem każda kolejna wysyłka
smsa kosztuje 0zł.

kazda kolejna, czyli jedyna sensowna wysylka -- > tuz przed koncem roku waznsci.

Czyli do 93 dni od dnia aktywacji każde wysłanie start to koszt 3pln (
tyle że nie ma takiej potrzeby)

ano wlasnie: po licho wiecej niz jeden sms "startowy"... Po tym jednym jest rok waznosci. A czy od razu za 3 zl, czy po 93 dniach za 0 zl - up to you.

Z tego co pamiętam jeśli ktoś przeniesie numer do Orange na kartę to
ma ustawioną automatycznie ważność konta na rok, musiałby ktoś to
potwierdzić czy nic się nie zmieniło.

tzn pod warunkiem, ze mial taka waznosc np. w tmobile, czy taka waznosc daja w nagrode za migracje (jesli w ogole tak jest)?

[...]

ano musze dopytac przy przeprowadzce... Podstawowe pytanie, zanim o promocjach, to jaki orange prepaidowy brac...

Data: 2014-02-12 21:26:17
Autor: dizel
Orange - rok (?) waznosci konta
On Wed, 12 Feb 2014 20:56:39 +0100, "1634Racine" <1634@Racine.pl>
wrote:

tzn pod warunkiem, ze mial taka waznosc np. w tmobile, czy taka waznosc daja w nagrode za migracje (jesli w ogole tak jest)?

Nie że miał u poprzedniego opa tylko to taki bonus za przeniesienie do
Orange, z tego co widzę jest dalej:
http://www.orange.pl/kid,4002009267,id,4002119819,article.html
a tu regulamin: http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/8271/8470091.pdf
pkt 1 druga kratka

ano musze dopytac przy przeprowadzce... Podstawowe pytanie, zanim o promocjach, to jaki orange prepaidowy brac...

to już niech się ktoś inny wypowie bo taryfy znam ale pobieżnie,
generalnie to jeśli chodzi o oferty na kartę to jest z czego wybierać,
migracja na daną taryfę też jest bez problemu i za zero złotych trwa
to 5 sekund, zresztą przy przeniesieniu być może każdy numer ląduje w
jednej taryfie, ale tak jak piszę nie ma problemów ze zmianą taryfy.
tu jest trochę opisane:
http://www.orange.pl/taryfy_orange_na_karte_nowy.phtml
warto też kliknąć w pozostałe taryfy na kartę:
http://www.orange.pl/kid,4003490467,id,4003490468,article.html

Pozdrawiam

Data: 2014-02-13 02:27:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Orange - rok (?) waznosci konta

"jack" ec77e40d-06f3-4b41-8fe3-43eb3a0e3a9e@googlegroups.com

Na przykład starczy 5 pln, aby mieć wychodne na rok?

: Dowolna kwota - czyli 5 zł też się podciągnie pod ową dowolną.

Dzięki.

-=-

"dizel" dnhnf9hjfkqgm9l23nb0tdhgki0kb4umtu@4ax.com

[...]

Pojmuję. Dzięki.

[...]

OK.

Z tego co pamiętam jeśli ktoś przeniesie numer do Orange na kartę to
ma ustawioną automatycznie ważność konta na rok, musiałby ktoś to
potwierdzić czy nic się nie zmieniło.

Widzę, że już sprawdzone. OK.

Przy rocznej ważności w Orange należy też pamiętać że niektóre
promocje kasują całkowicie roczną ważność konta (czyli wysyłanie
start) i nie ma możliwości jej przywrócenia

Trzeba wyemigrować za granice ;) pomarańczy?

więc trzeba uważać

A są ostrzeżenia?

jeśli ktoś chce mieć roczną ważność konta.

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.orange.mojeorange&hl=pl

Dziękuję. :)

Data: 2014-02-13 10:15:58
Autor: dizel
Orange - rok (?) waznosci konta
On Thu, 13 Feb 2014 02:27:39 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Trzeba wyemigrować za granice ;) pomarańczy?

A są ostrzeżenia?

Trzeba czytać regulaminy po prostu

Pozdrawiam

Data: 2014-02-13 18:22:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Orange - rok (?) waznosci konta

"dizel" n83pf9dt8ncig75frjie5e7cieodgrnl8k@4ax.com

A są ostrzeżenia?

Trzeba czytać regulaminy po prostu

Pełnia napięcia -- lubię to!!!
Chwila nieuwagi -- i koniec!!!

Czy operatorzy mogą nie zdawać sobie sprawy
ze strat powodowanych takim zachowaniem?

Data: 2014-02-13 17:09:29
Autor: pueblo
Orange - rok (?) waznosci konta
Witaj dizel, 12 lut 2014 w news:dnhnf9hjfkqgm9l23nb0tdhgki0kb4umtu@
4ax.com napisałeś/aś:

Jak masz juz wazne rok to nie ma znaczenia jakia kwota doladujesz,
konto bedzie i tak wazne rok i waznosc sie nie skróci do 10 dni przy
doladowaniu za 5pln.

Dodam do tego, że można jeszcze w takiej sytuacji używać usługi "kumulacja ważności środków" i w ten sposób wydłużać ważność konta każdym doładowaniem, np. 365 dni plus doładowanie za 5 zł da 375 dni (jeśli za 5 jest 10 dni). Szegóły w regulaminie.

Data: 2014-02-13 18:25:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Orange - rok (?) waznosci konta

"pueblo" 52fcfc49$0$2219$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Czy nie łatwiej wprowadzić proste zasady typu:

 -- rok wychodnego bez względu na doładowania
 -- minuta tyle; SMS tyle
 -- z zerowym saldem można odbierać

w miejsce ciuciubabki?

Data: 2014-02-13 20:14:35
Autor: masti
Orange - rok (?) waznosci konta
Dnia pięknego Thu, 13 Feb 2014 18:25:33 +0100 osobnik zwany Eneuel Leszek
Ciszewski napisał:

[...]

 -- z zerowym saldem moĹźna odbierać

w miejsce ciuciubabki?

co znaczy łatwiej? Jakby  było łatwiej toby się frajerzy nie łapali. A tak kasa płynie.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-14 03:57:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Orange - rok (?) waznosci konta

"masti" ldj93a$rga$1@dont-email.me

co znaczy łatwiej? Jakby  było łatwiej toby
się frajerzy nie łapali. A tak kasa płynie.

Frajerzy łapią się a niefrajerzy odchodzą.

Orange - rok (?) waznosci konta