Orange - rozwi±zanie umowy - pytanie

Data: 2009-03-17 08:08:00
Autor: Piter
Orange - rozwi±zanie umowy - pytanie
Witam
Z powodu szukania oszczêdno¶ci chcia³em rozwi±zaæ umowê z Orange. Umowa jest terminowa - do 29-05-2010, abonament ko³o 180 z³ miesiêcznie. Kara za zerwanie jest 817 z³ ( a sumuj±c abonamenty prawie 2500 z³ ). Oczywi¶cie wiem, ¿e trzeba zap³aciæ.

Chodzi mi o sprawê techniczn± - numer mam od 2001 roku, wiêc i ja i wiele osób siê do niego przyzwyczai³o, wiêc chcia³em zapytaæ, czy przy takim zerwaniu mo¿na zachowaæ numer i przenie¶æ go do oferty prepaid ( trzy lata temu w Plusie siê nie da³o po zerwaniu przenie¶æ ).

Piotr

Data: 2009-03-17 17:00:04
Autor: ToMasz
Piter pisze:
[...]
Spróbuj moze im to dok³adnie tak napisaæ jak nam na grupie i popros o
zmniejszenie abonamentu, i zaproponowanie nowych warunków. napisz ze
jeste¶ na granicy upad³o¶ci i poszukujesz rozwiazañ.
JE¶li trafisz na jakiego¶ my¶l±cego faceta moze Ci cos zaproponuje....

ToMasz

Orange - rozwi±zanie umowy - pytanie