Orange - skarbonka

Data: 2015-05-09 04:09:57
Autor: Pszemol
Orange - skarbonka
Czy ktoś używa usługi o nazwie Skarbonka?

Cytat z ich strony www:

Skarbonka

W usłudze Skarbonka w Orange, za każdym razem gdy doładujesz swoje konto, otrzymasz 5% ekstra wartości doładowania, które trafi bezpośrednio do Twojej Skarbonki. Włącz usługę i sprawdź jak szybko Twoja Skarbonka napełni się bonusowymi złotówkami.

Cennik: -  aktywacja usługi 0,00 zł jednorazowo

Brzmi jakby same zalety - jaki tu jest haczyk?
Jak się używa tych środków ze Skarbonki?
Czy włączenie Skarbonki wyłącza coś innego, potrzebniejszego?

Data: 2015-05-09 11:15:07
Autor: J.F.
Orange - skarbonka
Dnia Sat, 9 May 2015 04:09:57 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Nie ma, taki tam bonus dla wiernego klienta, 5%, coz to jest.

Jak się używa tych środków ze Skarbonki?

Opisane na stronie ktora najwyrazniej czytales.

J.

Data: 2015-05-09 04:29:14
Autor: Pszemol
Orange - skarbonka
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:h864sraqhkkr$.i64pmfk0po0f.dlg40tude.net...
[...]

:-) czyli warto włączyć skoro to nic nie boli. 5% lepsze od 0%.

Jak się używa tych środków ze Skarbonki?

Opisane na stronie ktora najwyrazniej czytales.

Nie jest opisane akurat na tej stronie.
Musiałbym poszukać pełnego pdf'a z regulaminem usług.
Cytowałem skróconą stronę gdzie się włącza/wyłącza usługi.

Data: 2015-05-09 12:09:05
Autor: kern
Orange - skarbonka
W dniu 09.05.2015 o 11:29, Pszemol pisze:
[...]

Korzystam. Gdzieś tam jest opisane, że można przelać
na konto główne gdy zgromadzi się min. 5zł.

Data: 2015-05-09 05:35:02
Autor: Pszemol
Orange - skarbonka
"kern" <kern12@wp.pl> wrote in message news:mikmc2$dk2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Fajnie, dzięki za odzew - włączyłem i zobaczymy co z tego będzie.
Włączyłem też "Masz za staż" - nie wiedziałem że trzeba to włączać:

"Masz za staż
Teraz w Orange możesz dostać nawet 30%, jeżeli jesteś z nami dłużej. Wystarczy, że przynajmniej raz na 25 dni będziesz doładowywać się nominałem 25zł lub większym. Jeżeli korzystałeś z naszej promocji 10% więcej, to teraz możesz w podobny sposób otrzymywać dodatkowe środki do wykorzystania w Orange (na rozmowy, sms, mms i transfer danych). Wysokość bonusu zależy od twojego stażu w sieci: Przez pierwszy rok dostajesz 10% więcej. Przez drugi rok dostajesz 20% więcej. Przez trzeci i każdy kolejny rok dostajesz 30% więcej."

Ciekawe czy te lata stażu liczą od pierwszej aktywacji numeru czy od pierwszego włączenia usługi/promocji "Masz za staż".

Data: 2015-05-09 15:18:37
Autor: kern
Orange - skarbonka
W dniu 09.05.2015 o 12:35, Pszemol pisze:
[...]

Tego nie wiem. Staram się doładowywać jak najmniej.
Nie wyrabiam tej opcji.
Jestem w taryfie Yes.
Przy moim profilu korzystania z komórki jest najtańsza.

Strona www jak dla mnie ciężka, jednak Orange najtańsze,
dlatego korzystam...

Orange - skarbonka