Orange spam

Data: 2011-03-02 08:36:10
Autor: Dominik & Co
Orange spam
W dniu 02-03-2011 08:05, Marx rzecze:

Poniewaz to juz ktorys raz ĹĽÄ…dam od Orange wylaczenia spamu, chcialbym
zainterweniowac "wyzej". Gdzie mozna zlozyc skarge na takie dzialania
operatora, moze sa jakies gotowce?

Zwyczajnie, zgłoszenie na policję o popełnieniu wykroczenia
z Art. 24 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Można też molestować Miejskiego (Powiatowego) Rzecznika Konsumenta
w zwiÄ…zku z naruszeniem Art. 16 ust. 1 p. 5 Ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Warto również przeczytać opinię prawnika:
http://olgierd.bblog.pl/wpis,o;reklamacji;spamu;esemesowego,43780.html

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-03-02 08:13:49
Autor: Olgierd
Orange spam
Dnia Wed, 02 Mar 2011 08:36:10 +0100, Dominik & Co napisał(a):

Poniewaz to juz ktorys raz ż±dam od Orange wylaczenia spamu, chcialbym
zainterweniowac "wyzej". Gdzie mozna zlozyc skarge na takie dzialania
operatora, moze sa jakies gotowce?

Zwyczajnie, zgłoszenie na policję o popełnieniu wykroczenia z Art. 24
Ustawy o ¶wiadczeniu usług drog± elektroniczn±.

Szczerze to ja bym zacz±ł od *pisemnego* (papierowego) ż±dania zaprzestania. Nie wiem jak w Or±ż, bo mnie w końcu przestali spamować po serii listeli, ale Polkomtel na takie pismo reaguje listem papierowym (!), w którym obiecuj±, że nigdy już nic nie po¶l±.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Orange spam