Orange spam

Data: 2011-03-02 10:19:34
Autor: zlotowinfo
Orange spam
pisałem do orange przez ich panel na stronie, jako reklamacja, potem już mail po każdym sms ok. 5 maili dziennie

podobno wyłączyli, na razie spokój
u mnie chodziło o 8023 i 60400

"Dziękuję za przesłaną korespondencję.

Uprzejmie informuję, że zleciłem wyłączenie SMS-ów reklamowych od Orange na Pana numerze. W terminie maksymalnie trzech dni roboczych wiadomości te zostaną zablokowane.

Gdyby otrzymywał Pan SMS-y reklamowe ze skróconych numerów specjalnych (7xxx), proszę o ponowienie korespondencji i zamieszczenie w niej numerów nadawców niechcianych reklam.

Informacje te pozwolą na weryfikację informacji i udzielenie odpowiedzi drogą poczty elektronicznej.

Mam nadzieję, ze powyższe informacje okażą się pomocne. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszam.

Pozdrawiam,

Bożena Słowińska
Doradca  w Departamencie Obsługi Klientów Indywidualnych
PTK Centertel sp. z o. o."

Data: 2011-03-04 08:18:50
Autor: Marx
Orange spam
Też tak miałem, ale po ok roku znowu coś zaczęło przychodzić.
Marx

Orange spam