Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Orange - telekomuna

Orange - telekomuna

Data: 2015-02-03 16:52:14
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Orange - telekomuna
Dnia 2015-02-03, o godz. 16:23:41
Poldek <puilares@interia.pl> napisał(a):


Jak wiadomo Orange jest już chyba jedyn± sieci± w Polsce, która
zakłada simlocki. Samo to już zalatuje kołchozem. Ale ok, przypu¶ćmy,
że wyraĽnie o tym informuj± i klient decyduje sam, czy chce w to
wchodzić. Potem mijaj± dwa lata (albo inny okres czasu) i klient
podpisuje nowy cyrograf, dostaje nowy aparat. Co się dzieje ze starym
aparatem? Jest to nadal całkiem fajny telefon w rodzaju Nokia 6303,
ale ma simlocka. Abonent daje stary aparat w prezencie babci, cioci,
wnuczkowi - whatever. Obdarowany ma akurat np. kartę SIM w systemie
przepłaconym w innej sieci. Może zdj±ć simlocka w Orange - odpłatnie?
Nie może. Nawet je¶li chce zapłacić Orange te 77 zł za usunięcie
locka, to Orange nie chce tych pieniędzy. Usługa zdjęcia simlocka w
cenie 77 zł jest bowiem dostępna tylko dla klientów Orange. Tymczasem
człowiek, który przychodzi z 77 zł w gar¶ci i chce zdj±ć simlocka,
nie jest klientem Orange w rozumieniu usługi zdjęcia simlocka :-)

No patrz. A mi ten paskudny Orange po upływie umowy zdejmuje  simlocka
ze słuchawek firmowych za free. Po 24 albo 36 miesi±cach. Co
więcej zdjęcie w trakcie umowy kosztuje nie 77 a 50PLN+VAT. Albo
30+VAT. Albo nawet za free. Cuda - nie? ;-)

Je¶li nie chc± Ci zdj±ć simlocka po upływie umowy i bezpłatnie to
powołaj się na to:

Data: 2015-02-03 16:59:14
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Orange - telekomuna
Dnia 2015-02-03, o godz. 16:52:14
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał(a):

Wkleiło się nie to co trzeba ;-)

No patrz. A mi ten paskudny Orange po upływie umowy zdejmuje  simlocka
ze słuchawek firmowych za free. Po 24 albo 36 miesi±cach. Co
więcej zdjęcie w trakcie umowy kosztuje nie 77 a 50PLN+VAT. Albo
30+VAT. Albo nawet za free. Cuda - nie? ;-)

OdpowiedĽ - klient biznesowy i zdejmowanie przez opiekuna a nie w
salonie. Poszukaj kogo¶ kto ma w firmie umowę która ma własnego
opiekuna biznesowego i przez niego da się załatwić.

Zdrówko

Data: 2015-02-03 17:15:02
Autor: ALEX Alpha MR
Orange - telekomuna
W dniu 2015-02-03 o 16:59, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

Wkleiło się nie to co trzeba ;-)

No patrz. A mi ten paskudny Orange po upĹ‚ywie umowy zdejmuje  simlocka
ze słuchawek firmowych za free. Po 24 albo 36 miesiącach. Co
więcej zdjęcie w trakcie umowy kosztuje nie 77 a 50PLN+VAT. Albo
30+VAT. Albo nawet za free. Cuda - nie? ;-)

OdpowiedĹş - klient biznesowy i zdejmowanie przez opiekuna a nie w
salonie. Poszukaj kogoś kto ma w firmie umowę która ma własnego
opiekuna biznesowego i przez niego da się załatwić.

Czyli potwierdzasz to co napisał Poldek.


--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-02-05 22:59:14
Autor: Poldek
Orange - telekomuna
Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

OdpowiedĽ - klient biznesowy i zdejmowanie przez opiekuna a nie w
salonie. Poszukaj kogo¶ kto ma w firmie umowę która ma własnego
opiekuna biznesowego i przez niego da się załatwić.

Tak, ten telefon pochodzi z firmy, która ma swojego "opiekuna". Firma na w Orangu jak±¶ wi±zkę, czy trakt ISDN na 100 linii stacjonarnych, ł±cze Frame Relay po ¶wiatłowodzie i miesięczne rachunki po parę ładnych tysi. Na t± kartę SIM został wzięty iPhone w wersji gold z cyrkiem na 2 latka. Ale nadal Orangutan nie chce przyj±ć 77 zł i zdj±ć durnego simlocka.

Data: 2015-02-06 10:00:18
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Orange - telekomuna
Dnia 2015-02-05, o godz. 22:59:14
Poldek <puilares@interia.pl> napisał(a):

Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

> OdpowiedĽ - klient biznesowy i zdejmowanie przez opiekuna a nie w
> salonie. Poszukaj kogo¶ kto ma w firmie umowę która ma własnego
> opiekuna biznesowego i przez niego da się załatwić.

Tak, ten telefon pochodzi z firmy, która ma swojego "opiekuna". Firma
na w Orangu jak±¶ wi±zkę, czy trakt ISDN na 100 linii stacjonarnych,
ł±cze Frame Relay po ¶wiatłowodzie i miesięczne rachunki po parę
ładnych tysi. Na t± kartę SIM został wzięty iPhone w wersji gold z
cyrkiem na 2 latka. Ale nadal Orangutan nie chce przyj±ć 77 zł i
zdj±ć durnego simlocka.

Przyci¶nij opiekuna firmy - zarówno dedykowanego jak i tego drugiego w
call center. Po upływie umowy powinni to załatwić za darmo. Niestety z
własnego do¶wiadczenia wiem że często opiekunowie to niegramotne tłuki
którzy s± głównie chętni do sprzedaży nowych produktów bo z tego maj±
prowizję. A pozostała opieka leży. W razie czego walić od razu do jego
przełożonego  - magicznie pomaga.

Inna sprawa że salony Orange to jest całkiem inny ¶wiat głęboko
zanurzony w czasach minionych. Otóż czasami zdarza mi się że potrzebuję
co¶ od ręki - ot np. duplikat jakiej¶ karty. Normalnie zamawiam u
opiekuna i w 24-48h jest u mnie ale czasami trzeba "na już" bo to jaki¶
prezes albo np. pi±tek po południu a kto¶ musi być dostępny. No i za
każdym razem jest jazda. Okazuje się że moje upoważnienie jest dla
salonu niedostępne i nieważne choć było składane w tym samym salonie.
Za to ważne jest upoważnienie mojego poprzednika który od 2011 roku
jest na emeryturze. Co więcej okazuje się że dla salonu upoważnienie
musi być wystawione maksymalnie 30 dni przed dniem kiedy do nich idę.
Ale to sprzed 6 lat dla mojego poprzednika maj± ważne. czemu - do tej
pory się nie dowiedziałem. Co więcej dokument takowy według nich ma być
podpisany przez osoby które s± zapisane w KRS-ie. I tu jazda bo firma
nie jest w KRS-ie - kolejna zagwozdka. To że jeste¶my tzw. "klientem
kluczowym" nie ma podobno żadnego znaczenia. Cyrk na kołach. W każdym
razie z każd± wizyta jest wesoło: siadam, wyjmuję telefon, podaję numer
i każę dzwonić do naszego opiekuna biznesowego i wyja¶niać sprawę. I
nie zdarzyło się by sprawy mi nie załatwiono. Co ciekawe - nagle bez
upoważnienia sprzed 30 dni. ;-)

O np. ostatnio infolinia i salon twierdził że po zablokowaniu
zgubionej/skradzionej karty trzeba aktywować now± bo nawet jak się
odnajdzie jest bezpowrotnie zablokowana u nich w systemie. A opiekun
biznesowy w pół godziny od zgłoszenia problemu odblokował star±. Cuda
Panie. ;-)

Zdrówko

Data: 2015-02-09 21:17:32
Autor: Poldek
Orange - telekomuna
Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
Dnia 2015-02-05, o godz. 22:59:14
Poldek <puilares@interia.pl> napisał(a):

Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

OdpowiedĽ - klient biznesowy i zdejmowanie przez opiekuna a nie w
salonie. Poszukaj kogo¶ kto ma w firmie umowę która ma własnego
opiekuna biznesowego i przez niego da się załatwić.

Tak, ten telefon pochodzi z firmy, która ma swojego "opiekuna". Firma
na w Orangu jak±¶ wi±zkę, czy trakt ISDN na 100 linii stacjonarnych,
ł±cze Frame Relay po ¶wiatłowodzie i miesięczne rachunki po parę
ładnych tysi. Na t± kartę SIM został wzięty iPhone w wersji gold z
cyrkiem na 2 latka. Ale nadal Orangutan nie chce przyj±ć 77 zł i
zdj±ć durnego simlocka.

Przyci¶nij opiekuna firmy - zarówno dedykowanego jak i tego drugiego w
call center. Po upływie umowy powinni to załatwić za darmo. Niestety z
własnego do¶wiadczenia wiem że często opiekunowie to niegramotne tłuki
którzy s± głównie chętni do sprzedaży nowych produktów bo z tego maj±
prowizję. A pozostała opieka leży. W razie czego walić od razu do jego
przełożonego  - magicznie pomaga.

Ja nie mam bezpo¶redniego kontaktu z opiekunem. Jedyn± osob± w firmie, która kontaktuje się bezpo¶rednio z opiekunem, jest prezes firmy. Na to nie mam wpływu. Dzi¶ był kontakt ze strony opiekuna w innej sprawie i przy okazji padło pytanie od tego durnego simlocka. Opiekun nic nie wie na temat zdejmowania simlocków, a tym bardziej bezpłatnie. Niby ma się dowiedzieć i dać znać. Czas płynie. Dawno bym zapłacił 77 zł i miał zdjętego simlocka, ale Orange nie chce ode mnie tych pieniędzy.

Data: 2015-02-09 23:57:54
Autor: animka
Orange - telekomuna
W dniu 2015-02-09 21:17, Poldek pisze:
Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
Dnia 2015-02-05, o godz. 22:59:14
Poldek <puilares@interia.pl> napisał(a):

Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

OdpowiedĹş - klient biznesowy i zdejmowanie przez opiekuna a nie w
salonie. Poszukaj kogoś kto ma w firmie umowę która ma własnego
opiekuna biznesowego i przez niego da się załatwić.

Tak, ten telefon pochodzi z firmy, ktĂłra ma swojego "opiekuna". Firma
na w Orangu jakÄ…Ĺ› wiÄ…zkÄ™, czy trakt ISDN na 100 linii stacjonarnych,
łącze Frame Relay po światłowodzie i miesięczne rachunki po parę
ładnych tysi. Na tą kartę SIM został wzięty iPhone w wersji gold z
cyrkiem na 2 latka. Ale nadal Orangutan nie chce przyjąć 77 zł i
zdjąć durnego simlocka.

Przyciśnij opiekuna firmy - zarówno dedykowanego jak i tego drugiego w
call center. Po upływie umowy powinni to załatwić za darmo. Niestety z
własnego doświadczenia wiem że często opiekunowie to niegramotne tłuki
którzy są głównie chętni do sprzedaży nowych produktów bo z tego mają
prowizję. A pozostała opieka leży. W razie czego walić od razu do jego
przeĹ‚oĹĽonego  - magicznie pomaga.

Ja nie mam bezpośredniego kontaktu z opiekunem. Jedyną osobą w firmie,
która kontaktuje się bezpośrednio z opiekunem, jest prezes firmy. Na to
nie mam wpływu. Dziś był kontakt ze strony opiekuna w innej sprawie i
przy okazji padło pytanie od tego durnego simlocka. Opiekun nic nie wie
na temat zdejmowania simlocków, a tym bardziej bezpłatnie. Niby ma się
dowiedzieć i dać znać. Czas płynie. Dawno bym zapłacił 77 zł i miał
zdjętego simlocka, ale Orange nie chce ode mnie tych pieniędzy.

Jak sam nie umiesz zdjęć (informacje w internecie) to idź do jakiegoś punktu GSM, gdzie naprawiają i sprzedają telefony i akcesoria to Ci zdejmą o połowę taniej.
Sama byłam z telefonem (starszym już) w Hali Banacha w punkcie GSM i simlocka zdjął.
Olewaj dziadĂłw z Orange.

--
animka

Data: 2015-02-09 15:21:48
Autor: krzysztofsf
Orange - telekomuna
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 23:58:18 UTC+1 użytkownik animka napisał:

Olewaj dziadów z Orange.



W T-Mobile, za czasow Ery, gdy jeszcze zakladali simlocki, przy podpisaniu nowego kontraktu z telefonem, bezplatnie zdejmowali na zyczenie simlocka z poprzedniego aparatu.

Data: 2015-02-10 01:36:14
Autor: animka
Orange - telekomuna
W dniu 2015-02-10 00:21, krzysztofsf pisze:
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 23:58:18 UTC+1 użytkownik animka
napisał:

Olewaj dziadĂłw z Orange.



W T-Mobile, za czasow Ery, gdy jeszcze zakladali simlocki, przy
podpisaniu nowego kontraktu z telefonem, bezplatnie zdejmowali na
zyczenie simlocka z poprzedniego aparatu.
No, ja właśnie jakis czas temu przeszłam z Playa do T-Mobile, ale
telefon był od razu bez simloka. Teraz czasy simloków już chyba się skończyły.

--
animka

Data: 2015-02-10 14:12:10
Autor: Poldek
Orange - telekomuna
animka wrote:

Jak sam nie umiesz zdjęć (informacje w internecie) to idź do jakiegoś
punktu GSM, gdzie naprawiajÄ… i sprzedajÄ… telefony i akcesoria to Ci
zdejmą o połowę taniej.
Sama byłam z telefonem (starszym już) w Hali Banacha w punkcie GSM i
simlocka zdjÄ…Ĺ‚.
Olewaj dziadĂłw z Orange.

Z Nokii 6303 nie da rady ściągnąć locka samodzielnie, przy pomocy cioci wyszukiwarki. W punkcie GSM kosztuje to więcej niż te 77 zł w Orange. Pytałem w punkcie dlaczego liczą więcej niż Orange. Odpowiedział, że w Orange trzeba pokazywać paragony, faktury, zaświadczenia od proboszcza. U niego nic nie trzeba pokazywać i dla tego jest ciut drożej.

Data: 2015-02-10 09:26:14
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Orange - telekomuna
Dnia 2015-02-09, o godz. 21:17:32
Poldek <puilares@interia.pl> napisał(a):

Ja nie mam bezpo¶redniego kontaktu z opiekunem. Jedyn± osob± w
firmie, która kontaktuje się bezpo¶rednio z opiekunem, jest prezes
firmy. Na to nie mam wpływu. Dzi¶ był kontakt ze strony opiekuna w
innej sprawie i przy okazji padło pytanie od tego durnego simlocka.
Opiekun nic nie wie na temat zdejmowania simlocków, a tym bardziej
bezpłatnie. Niby ma się dowiedzieć i dać znać. Czas płynie.

Znaczy się macie "d..ę" a nie opiekuna biznesowego. Widać że spycha
sprawy które jemu nie przynios± prowizji. Uderz do jego szefa. Mi na
pocz±tku zeszłego roku zmienili opiekuna z ogarniaj±cego się na
kompletnego tłuka - po czterech miesi±cach próby by cokolwiek zrobił
zaż±dałem zmiany. Przyszedł na spotkanie ze swoim szefem bo twierdził
że nam nieba uchylił a ja się czepiam. Następnego dnia nie był już
naszym opiekunem - ja nie mogę sobie pozwolić by przy ~150 komórkach i
~40 stacjonarkach co miesi±c kłócić się o to że np. jedna faktura nie
dotarła albo że nowe telefony s± przyporz±dkowane nie do tego konta do
którego powinny tylko do losowo wybranego. Nie mam czasu na siedzenie
dwóch dni w miesi±cu na analizę tego co w tym miesi±cu spieprzył
opiekun.

Zdrówko

Orange - telekomuna

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona