Data: 2015-02-03 16:52:14 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
Orange - telekomuna | |
Dnia 2015-02-03, o godz. 16:23:41
Poldek <puilares@interia.pl> napisał(a):
No patrz. A mi ten paskudny Orange po upływie umowy zdejmuje simlocka ze słuchawek firmowych za free. Po 24 albo 36 miesi±cach. Co więcej zdjęcie w trakcie umowy kosztuje nie 77 a 50PLN+VAT. Albo 30+VAT. Albo nawet za free. Cuda - nie? ;-) Je¶li nie chc± Ci zdj±ć simlocka po upływie umowy i bezpłatnie to powołaj się na to: |
|
Data: 2015-02-03 16:59:14 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
Orange - telekomuna | |
Dnia 2015-02-03, o godz. 16:52:14
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał(a): Wkleiło się nie to co trzeba ;-) No patrz. A mi ten paskudny Orange po upływie umowy zdejmuje simlocka OdpowiedĽ - klient biznesowy i zdejmowanie przez opiekuna a nie w salonie. Poszukaj kogo¶ kto ma w firmie umowę która ma własnego opiekuna biznesowego i przez niego da się załatwić. Zdrówko |
|
Data: 2015-02-03 17:15:02 | |
Autor: ALEX Alpha MR | |
Orange - telekomuna | |
W dniu 2015-02-03 o 16:59, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
Wkleiło się nie to co trzeba ;-)Czyli potwierdzasz to co napisał Poldek. -- ALEX Alpha MR Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D |
|
Data: 2015-02-05 22:59:14 | |
Autor: Poldek | |
Orange - telekomuna | |
Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
OdpowiedĽ - klient biznesowy i zdejmowanie przez opiekuna a nie w Tak, ten telefon pochodzi z firmy, która ma swojego "opiekuna". Firma na w Orangu jak±¶ wi±zkę, czy trakt ISDN na 100 linii stacjonarnych, ł±cze Frame Relay po ¶wiatłowodzie i miesięczne rachunki po parę ładnych tysi. Na t± kartę SIM został wzięty iPhone w wersji gold z cyrkiem na 2 latka. Ale nadal Orangutan nie chce przyj±ć 77 zł i zdj±ć durnego simlocka. |
|
Data: 2015-02-06 10:00:18 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
Orange - telekomuna | |
Dnia 2015-02-05, o godz. 22:59:14
Poldek <puilares@interia.pl> napisał(a): Maciek "Babcia" Dobosz wrote: Przyci¶nij opiekuna firmy - zarówno dedykowanego jak i tego drugiego w call center. Po upływie umowy powinni to załatwić za darmo. Niestety z własnego do¶wiadczenia wiem że często opiekunowie to niegramotne tłuki którzy s± głównie chętni do sprzedaży nowych produktów bo z tego maj± prowizję. A pozostała opieka leży. W razie czego walić od razu do jego przełożonego - magicznie pomaga. Inna sprawa że salony Orange to jest całkiem inny ¶wiat głęboko zanurzony w czasach minionych. Otóż czasami zdarza mi się że potrzebuję co¶ od ręki - ot np. duplikat jakiej¶ karty. Normalnie zamawiam u opiekuna i w 24-48h jest u mnie ale czasami trzeba "na już" bo to jaki¶ prezes albo np. pi±tek po południu a kto¶ musi być dostępny. No i za każdym razem jest jazda. Okazuje się że moje upoważnienie jest dla salonu niedostępne i nieważne choć było składane w tym samym salonie. Za to ważne jest upoważnienie mojego poprzednika który od 2011 roku jest na emeryturze. Co więcej okazuje się że dla salonu upoważnienie musi być wystawione maksymalnie 30 dni przed dniem kiedy do nich idę. Ale to sprzed 6 lat dla mojego poprzednika maj± ważne. czemu - do tej pory się nie dowiedziałem. Co więcej dokument takowy według nich ma być podpisany przez osoby które s± zapisane w KRS-ie. I tu jazda bo firma nie jest w KRS-ie - kolejna zagwozdka. To że jeste¶my tzw. "klientem kluczowym" nie ma podobno żadnego znaczenia. Cyrk na kołach. W każdym razie z każd± wizyta jest wesoło: siadam, wyjmuję telefon, podaję numer i każę dzwonić do naszego opiekuna biznesowego i wyja¶niać sprawę. I nie zdarzyło się by sprawy mi nie załatwiono. Co ciekawe - nagle bez upoważnienia sprzed 30 dni. ;-) O np. ostatnio infolinia i salon twierdził że po zablokowaniu zgubionej/skradzionej karty trzeba aktywować now± bo nawet jak się odnajdzie jest bezpowrotnie zablokowana u nich w systemie. A opiekun biznesowy w pół godziny od zgłoszenia problemu odblokował star±. Cuda Panie. ;-) Zdrówko |
|
Data: 2015-02-09 21:17:32 | |
Autor: Poldek | |
Orange - telekomuna | |
Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
Dnia 2015-02-05, o godz. 22:59:14 Ja nie mam bezpo¶redniego kontaktu z opiekunem. Jedyn± osob± w firmie, która kontaktuje się bezpo¶rednio z opiekunem, jest prezes firmy. Na to nie mam wpływu. Dzi¶ był kontakt ze strony opiekuna w innej sprawie i przy okazji padło pytanie od tego durnego simlocka. Opiekun nic nie wie na temat zdejmowania simlocków, a tym bardziej bezpłatnie. Niby ma się dowiedzieć i dać znać. Czas płynie. Dawno bym zapłacił 77 zł i miał zdjętego simlocka, ale Orange nie chce ode mnie tych pieniędzy. |
|
Data: 2015-02-09 23:57:54 | |
Autor: animka | |
Orange - telekomuna | |
W dniu 2015-02-09 21:17, Poldek pisze:
Maciek "Babcia" Dobosz wrote: Jak sam nie umiesz zdjęć (informacje w internecie) to idź do jakiegoś punktu GSM, gdzie naprawiają i sprzedają telefony i akcesoria to Ci zdejmą o połowę taniej. Sama byłam z telefonem (starszym już) w Hali Banacha w punkcie GSM i simlocka zdjął. Olewaj dziadów z Orange. -- animka |
|
Data: 2015-02-09 15:21:48 | |
Autor: krzysztofsf | |
Orange - telekomuna | |
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 23:58:18 UTC+1 użytkownik animka napisał:
Olewaj dziadów z Orange. W T-Mobile, za czasow Ery, gdy jeszcze zakladali simlocki, przy podpisaniu nowego kontraktu z telefonem, bezplatnie zdejmowali na zyczenie simlocka z poprzedniego aparatu. |
|
Data: 2015-02-10 01:36:14 | |
Autor: animka | |
Orange - telekomuna | |
W dniu 2015-02-10 00:21, krzysztofsf pisze:
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 23:58:18 UTC+1 użytkownik animkaNo, ja właśnie jakis czas temu przeszłam z Playa do T-Mobile, ale telefon był od razu bez simloka. Teraz czasy simloków już chyba się skończyły. -- animka |
|
Data: 2015-02-10 14:12:10 | |
Autor: Poldek | |
Orange - telekomuna | |
animka wrote:
Jak sam nie umiesz zdjęć (informacje w internecie) to idź do jakiegoś Z Nokii 6303 nie da rady ściągnąć locka samodzielnie, przy pomocy cioci wyszukiwarki. W punkcie GSM kosztuje to więcej niż te 77 zł w Orange. Pytałem w punkcie dlaczego liczą więcej niż Orange. Odpowiedział, że w Orange trzeba pokazywać paragony, faktury, zaświadczenia od proboszcza. U niego nic nie trzeba pokazywać i dla tego jest ciut drożej. |
|
Data: 2015-02-10 09:26:14 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
Orange - telekomuna | |
Dnia 2015-02-09, o godz. 21:17:32
Poldek <puilares@interia.pl> napisał(a): Ja nie mam bezpo¶redniego kontaktu z opiekunem. Jedyn± osob± w Znaczy się macie "d..ę" a nie opiekuna biznesowego. Widać że spycha sprawy które jemu nie przynios± prowizji. Uderz do jego szefa. Mi na pocz±tku zeszłego roku zmienili opiekuna z ogarniaj±cego się na kompletnego tłuka - po czterech miesi±cach próby by cokolwiek zrobił zaż±dałem zmiany. Przyszedł na spotkanie ze swoim szefem bo twierdził że nam nieba uchylił a ja się czepiam. Następnego dnia nie był już naszym opiekunem - ja nie mogę sobie pozwolić by przy ~150 komórkach i ~40 stacjonarkach co miesi±c kłócić się o to że np. jedna faktura nie dotarła albo że nowe telefony s± przyporz±dkowane nie do tego konta do którego powinny tylko do losowo wybranego. Nie mam czasu na siedzenie dwóch dni w miesi±cu na analizę tego co w tym miesi±cu spieprzył opiekun. Zdrówko |