Orange - testuj smartfona - Błąd w formularzu potwierdzenia danych? (jak wszystkich wywalić z testu;-) )

Data: 2011-10-24 11:27:13
Autor: Jeremiasz
Orange - testuj smartfona - Błąd w formularzu potwierdzenia danych? (jak wszystkich wywalić z testu;-) )
Witam,

Dziś przyszedł mail z Orange, ta akcja z testowaniem Windows Phone 7.
Wszedłem na strone, potwierdziłem dane, na końcu kliknąłem 'Tak, zgadzam się, ble, ble...' i on mi na to, ze dziękujemy, NIE będziesz brany do testu.
Co dziwne po kliknięciu "Nie, nie zgadzam się, ...' wynik jest taki sam:-)

Może te phony już rozdane;-)

JA

Orange - testuj smartfona - Błąd w formularzu potwierdzenia danych? (jak wszystkich wywalić z testu;-) )