Orange ukradło mi wszystkie środki wykupione za punkty Profit

Data: 2009-09-16 13:22:13
Autor: Zmotoryzowany
Orange ukradło mi wszystkie środki wykupione za punkty Profit

Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h8ot1s$kke$1node1.news.atman.pl...
Miałam na swoim koncie (abonament) jeszcze 170 zł do wykorzystania.
Wykupione za punkty Profit.
Teraz o 24:00 ukradli mi je i jest tylko to co mi się należy co miesiąc w
ramach abonamentu.
Co myślicie o tych dziadach?

--
animka

Nie tylko tobie mnie walnelina ponad 300 zł licząc tak jak twierdzą 25 punktów = 1zł. Podreperują sobie budżet bo takich jak ja jest dużo więcej!
Pozdrawiam
Staszek L

Orange ukradło mi wszystkie środki wykupione za punkty Profit