Orange vs Play - czy jest tu jaki¶ haczyk?

Data: 2009-05-08 18:48:26
Autor: Barto
Orange vs Play - czy jest tu jaki¶ haczyk?
Witam.
W lutym 2007r. podpisałem umowę z Orange: 30 miesięcy, 25 darmowych minut co miesi±c - 19,80zł. Od dzisiaj mogę (na pół roku przed końcem umowy) przedłużyć j± lub z niej zrezygnować. Dodam, że zależy mi przy tym na kupnie SE C510. Do wyboru mam następuj±ce oferty (wszystkie s± dla firm):

-Orange: 30 miesięcy, 60 darmowych minut + 12 ekstra (20% więcej dla stałych klientów), 29zł brutto, przy tym telefon kosztuje 181,78zł
-Orange: 24 miesi±ce, 60 darmowych minut + 5 ekstra, 29zł brutto, telefon kosztuje 303zł
-Play: 24 miesi±ce, 1000 darmowych minut do Play i na stacjonarne + 90 do wszystkich sieci, 25zł brutto, telefon kosztuje 429zł.
W Orange kumulacja minut przez 6 miesięcy, w Play minuty się nie kumuluj±.

Dodam, że miesięcznie zużywam 30-60 minut. Szczególnie kusz±c± propozycję posiada Play. I tu rodzi się pytanie: czy nie kryje się żaden haczyk w tej ofercie? Dziwne jest dla mnie to, że Play daje tak± masę darmowych minut za tak nisk± cenę. Czy w dłuższej perspektywie się to opłaca czy lepiej zostać w Orange?
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Paweł.

Orange vs Play - czy jest tu jaki¶ haczyk?