Orange vs SMS

Data: 2009-05-05 00:25:09
Autor: animka
Orange vs SMS
ALEX Przekliniak pisze:
Właśnie dostałem SMS od Orange: Nie chcesz otrzymywać automatycznych powiadomień o kosztach połączeń? Włącz blokadę powiadomień. Wyślij SMS-a o treści AKT, na numer 530 (20 gr).

Przecież to można zrobić za darmo.

--
animka

Data: 2009-05-06 09:36:09
Autor: mniejsz.zlo
Orange vs SMS
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a):
animka pisze:
> jak?

Przez stronę internetową i swoje konto użytkownika się nie da?

Data: 2009-05-06 09:40:30
Autor: W
Orange vs SMS
ToMasz wystukał, co następuje:

[...]