Orange wirtualy numer i kod przedluzajacy

Data: 2011-11-30 17:17:56
Autor: Piotr z Frosty
Orange wirtualy numer i kod przedluzajacy
Nie chcę mi się teraz aktywować i doładowywać wirtualnego numeru Orange. Pytanie czy da się na nim wysłać smsa START na 8002? :)

Data: 2011-11-30 17:53:16
Autor: Maciej Muran
Użytkownik "Piotr z Frosty" <piotr@frosta.com> napisał w wiadomości news:jb5kvq$j76$1usenet.news.interia.pl...
Nie chcę mi się teraz aktywować i doładowywać wirtualnego numeru Orange. Pytanie czy da się na nim wysłać smsa START na 8002? :)

Po to tylko aby sprawdzić czy da się wysłać? Dlaczego jeszcze nie spróbowałeś, 8002 jest numerem bezpłatnym...

--
M.

Orange wirtualy numer i kod przedluzajacy