Orange zmienił hasła jednorazowe

Data: 2011-11-22 22:08:13
Autor: Papkin
Orange zmienił hasła jednorazowe
Witam

Wiem, że to nie odkrycie, że już pewnie od dawna ale ja dziś zauważyłem dziś.

Oto w orange online hasła JEDNORAZOWE (a więc do jednorazowego użycia) zmieniły postać z 4FvIila5o na ciąg cyfr, po prostu jakąś liczbę. A pole do wpisania owego wkurzającego formą hasła jest już normalne a nie typu "hasło" czyli NIE maskowane.

Ufff ile lat im dojście do tego zajęło! Brawo i dziękuję. Przypomnę, że w banku mogę przelać np 100 000 zl a hasło jest jak wyżej proste i przyjazne, do niedawna uważane przez orange za niebezpieczne - choć usługa warta była np 5zł :)

Data: 2011-11-23 00:25:16
Autor: Piotr W.

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4ecc0f3d$1news.home.net.pl...
[...]

Eeeee.
Hasła jednorazowe uprościli ale za to aby wyświetlić sobie połączenia trzeba użyć hasła jednorazowego i PUK'u. !
Żadna sieć nie stosuje takiego podwójnego zabezpieczenia.
Poza tym do niedawna po udoskonaleniach Orange On-line, nie można było wyświetlić stanu konta.Wyświetlały się tylko stany pakietów.
Stan pakietów też różnie się wyświetlał. Część pakietów rozliczana była w minutach  a część kwotowo.(jeżeli w ogóle się stan wyświetlił)
W historii doładowań niewidoczne były doładowania z bankomatu, tylko nie wiedzieć czemu widoczne były zakupy pakietów.
MMS za pomocą IE 8 nie można było zapisać na lokalny dysk (sesja wygasła-spróbuj później.:) Firefox nawet w starej wersji działał dobrze.
I szereg innych niedomagań i błędów.
Najdziwniejsze, że przed zmianami i udoskonaleniami, Orange On-line działało  w miarę dobrze.
A potem każde udoskonalenie coś psuło.
Czy programiści wdrażający nowe oprogramowanie na www, nie mogą je przed zainstalowaniem przetestować ?
Ważniejszą od tych jednorazowych uproszczonych haseł jest możliwość przedłużenia ważności konta o 2 lata.
Ale nie działa w roamingu (nie można wysłać SMS Start na 8002 będąc w roanimgu.) A można było oprócz konieczności wysłania SMS'a,
umożliwić na www przedłużenie ważności konta. Tak jak można wielodrogowo np. kupić pakiety wysyłając odpowiedniego SMS'a lub krótkim kodem
lub dyspozycją na Orange On-line. Brakuje też możliwości zarządzania z jednego konta kilkoma numerami telefonów (tak jak w Play).
Teraz też  (23.11.2011 00:20) trwają prace na Orange On-line. Ciekawe, co teraz  się zmieni. Może wreszcie opanują ten serwis.

pozdrowienia  Piotr W.

Data: 2011-11-25 00:39:42
Autor: Feromon

Użytkownik "Piotr W." <piotrwer@polbox.com> napisał w wiadomości news:4ecc2f35$0$8449$65785112news.neostrada.pl...
Hasła jednorazowe uprościli ale za to aby wyświetlić sobie połączenia trzeba użyć hasła jednorazowego i PUK'u. !
[ciach]

Zawsze wyoda z bezpieczeństwem nie szła w parze.
Zatem WYBIERAJCIE WYGODĘ!

Feromon

Data: 2011-11-27 14:45:29
Autor: Pszemol
"Piotr W." <piotrwer@polbox.com> wrote in message news:4ecc2f35$0$8449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Najlepiej na Twoim komputerze, dla pewności... :-)

Orange zmienił hasła jednorazowe