OrangeFinanse to mBank z okrojoną ofertą

Data: 2019-01-16 22:28:36
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
OrangeFinanse to mBank z okrojoną ofertą
OrangeFinanse to mBank z okrojoną ofertą.
Jakie są różnice w ofercie, może ktoś z pamięci wie...
Jak na razie zauważyłem różnice w prowizji wpłat w Euronet
i wypłat.

--
Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net

Data: 2019-01-17 01:30:22
Autor: Dawid Rutkowski
OrangeFinanse to mBank z okrojoną ofertą
Ogólnie jest lepiej, nie licząc okrojonej oferty.
Ale nowego rachunku już tam i tak nie założysz.

Data: 2019-01-17 17:46:41
Autor: Alf/red/
W dniu 16.01.2019 o 22:28, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
Jakie są różnice w ofercie, może ktoś z pamięci wie...

Główną (i rozstrzygającą) różnicą jest to, że OF się zwija, a mBank nie.
Jak to w anegdotce o Napoleonie: po pierwsze nie mamy armat...

--
Alf/red/

Data: 2019-01-17 09:15:51
Autor: Dawid Rutkowski
OrangeFinanse to mBank z okrojoną ofertą
Zwija się marka, ale nie usługi pod nią świadczone, bo te świadczy mBank - bo to z nim mam umowę, OF to nawet nie jest spółka, tylko logo.

OrangeFinanse to mBank z okrojoną ofertą