Order orla bialego dla Wiśki szamborskiej :-)

Data: 2010-12-22 03:51:28
Autor: DJ MC Donald Musk
Order orla bialego dla Wiśki szamborskiej :-)
Prezydent przypnie za pare dni.

Nastepni w kolejce pewnie Jaruzelski, kiszczak i Pietruszka!

Data: 2010-12-22 12:54:05
Autor: Azor jest pedałem
Order orla bialego dla Wiśki szamborskiej :-)

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

Prezydent przypnie za pare dni.

Nastepni w kolejce pewnie Jaruzelski, kiszczak i Pietruszka!

Od odznaczania Jaruzelskiego był Kaczyński.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-22 03:56:16
Autor: DJ MC Donald Musk
Order orla bialego dla Wiśki szamborskiej :-)
On 22 Gru, 12:54, Azor jest pedałem <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:
U ytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisa

> Prezydent przypnie za pare dni.

> Nastepni w kolejce pewnie Jaruzelski, kiszczak i Pietruszka!

Od odznaczania Jaruzelskiego by Kaczy ski.

Przemys aw Warzywny

medalem sybirackim. Jaruzelowi nalezal sie jak psu buda.

Data: 2010-12-22 17:01:18
Autor: Azor jest pedałem
Order orla bialego dla Wiśki szamborskiej :-)

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

medalem sybirackim. Jaruzelowi nalezal sie jak psu buda.

To dlaczego kancelaria Kaczyńskiego uznała to za pomyłkę?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-22 18:31:38
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.12.2010 17:01, Azor jest pedałem pisze:

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

medalem sybirackim. Jaruzelowi nalezal sie jak psu buda.

To dlaczego kancelaria Kaczyńskiego uznała to za pomyłkę?

Dlatego, że w pewnym momencie Kaczyński zauważył, że gryzie swoj własny ogon.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-12-22 19:23:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:ietclp$ev3$1news.onet.pl...
[...]

I w tej sprawie generał pokazał klasę.

Data: 2010-12-22 20:18:02
Autor: u2
Order orla bialego dla Wiśki szamborskiej :-)
I w tej sprawie generał pokazał klasę.

Zastanawia mnie te twoje uwielbienie zbrodniarzy.

Data: 2010-12-22 13:13:06
Autor: PesTYcyD
Order orla bialego dla Wiśki szamborskiej :-)
To tak jak praca doktorska naszego największego prezydenta Zimnego Lecha http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Praca-doktorska-Jaroslawa-Kaczynskiego-odnaleziona,wid,8963367,wiadomosc.html?ticaid=1b76e

"Egzaminy doktorskie zdał z teorii państwa i prawa oraz filozofii marksistowskiej (oba na "bardzo dobrze"), a 8 grudnia 1976 r. obronił pracę doktorską "Rola ciał kolegialnych w kierowaniu szkołą wyższą". Recenzowali ją profesorowie: Ryszard Malinowski, Michał Pietrzak i Wiesław Skrzydło. Uzyskała pomyślne recenzje i wszyscy członkowie Rady Naukowej Instytutu Nauki o Państwie i Prawie na WPiA UW obecni na jej obronie opowiedzieli się za nadaniem magistrowi Kaczyńskiemu stopnia doktora nauk prawnych. "

Zaiste wielkim prawnikiem był kartofel. Jak widać był dobry w lizaniu dupy komunistom.

Data: 2010-12-22 04:28:51
Autor: DJ MC Donald Musk
Order orla bialego dla Wiśki szamborskiej :-)
On 22 Gru, 13:13, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
To tak jak praca doktorska naszego najwi kszego prezydenta Zimnego Lechahttp://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Praca-doktorska-Jaroslawa-Kacz...

"Egzaminy doktorskie zda z teorii pa stwa i prawa oraz filozofii
marksistowskiej (oba na "bardzo dobrze"), a 8 grudnia 1976 r. obroni
prac doktorsk "Rola cia kolegialnych w kierowaniu szko wy sz ".
Recenzowali j profesorowie: Ryszard Malinowski, Micha Pietrzak i
Wies aw Skrzyd o. Uzyska a pomy lne recenzje i wszyscy cz onkowie Rady
Naukowej Instytutu Nauki o Pa stwie i Prawie na WPiA UW obecni na jej
obronie opowiedzieli si za nadaniem magistrowi Kaczy skiemu stopnia
doktora nauk prawnych. "

Zaiste wielkim prawnikiem by kartofel. Jak wida by dobry w lizaniu
dupy komunistom.

Widocznie nie zauwazyles, ze ten watek jest o szambowskiej a nie o
kaczorze..

Data: 2010-12-22 15:26:12
Autor: Tomek

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:iesq0i$e1h$1news.onet.pl...
[...]

To pokaż mi jednego doktora/profesora w tamtych czasach, który nie musiał mieć zaliczenia z filozofii marksistowskiej. Każdy na uczelni to miał, nawet technicznej. I co z tego wynika?
Tomek

Data: 2010-12-22 14:03:44
Autor: Antenka
On 22 Gru, 15:26, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:

To pokaż mi jednego doktora/profesora w tamtych czasach, który nie musiał mieć zaliczenia z filozofii marksistowskiej. Każdy na uczelni to miał, nawet technicznej. I co z tego wynika?<

To prawda, bo nawet klerycy w seminarium duchownym musieli zakuwać te
brednie. Tak więc, ta wątpliwa przyjemność, czyli filozofia
marksistowska pisana w pijackim widzie - nie ominęła
nawet uczelni katolickich. Tyle tylko, że tam była właściwa jej
interpretacja i krytyczne na nią  spojrzenie.

Antenka

P.s. Ale niektóre krypto-żydofilsko-syjonistyczno-POlszewickie
niekumate  cymbały nic o tym nie wiedzą he he

Data: 2010-12-23 13:08:24
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:37c5c633-8e6c-4c90-919c-51def9bcd6befu15g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Owa "wlasciwa interpretacje " wyraznie da sie zauwazyc  po calej armii sb -ckich szpicli w sutananch w tym biskupow .

Antenka

cyc

Data: 2010-12-22 16:27:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d120aed$0$2427$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tylko to, że pomagali budować ustrój socjalistyczny, aby "Polska rosła w siłę, a ludzie żyli dostatniej".

Data: 2010-12-23 09:26:52
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d1218dc$0$2427$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja też. Pewnie Twoi rodzice też, jeśli mieszkali w Polsce. Jak cała reszta.
Ja nawet na praktykach robotniczych pracowałem w zakładach im. Nowotki przy silnikach do agregatów prądotwórczych z reguły wyposażonych w armatę o kalibrze 75 mm. :-)
Tomek

Data: 2010-12-23 09:49:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d130838$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ja nie. Od urodzenia walczyłem z PRL. Nie chodziłem do szkoly. Nie studiowałem, tym samym nie pisałem prac liżących d..py komuchom. Pracowałem byle jak, bumelowałem. Cokolwiek robiłem, było to wykonanie niechlujnie i wbrew normom, a zapszczędzone materiały sprzedawałem.
Do pasztetowej dodawałem papieru toaletowego, a mięso wynosiłem i też sprzedawałem. I wszystko przepijałem.
Jestem wielkim bojownikiem o wolność i niepodległość!

Data: 2010-12-23 16:45:48
Autor: jadrys
[...]

Przepijałeś, a więc jednak nie byleś szkodnikiem absolutnym. Alkohol byl obłożony astronomicznym podatkiem.

Data: 2010-12-23 16:45:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-23 09:26, Tomek pisze:

[...]

76 mm, gwoli ścisłości..

Data: 2010-12-23 01:56:41
Autor: zbig
[...]

Nie mąć w głowach tym co nie pamiętają tamtych czasów. Tu nie  chodzi
o zaliczenie z podstaw filozofii marksistowskiej, który to przedmiot
tak naprawdę był historią myśli filozoficznej z pewnym uwypukleniem
filozofii marksistowskiej i innych materialistycznych i takich
chorych, prymitywnych  teorii jak leninowska teoria odbicia. Oceniam
ten cały marksizm jako może 20% całej treści materiału.
Rzecz w tym, że Lech Kaczyński w swojej pracy doktorskiej dla
uzasadnienia swoich rozważań powoływał się na myśli Lenina, czego w
tamtych czasach absolutnie nie musiał robić, to nie były czasy
stalinizmu.
Do obrony pracy doktorskiej potrzebne też były dwa egzaminy dodatkowe
- jeden z języka obcego i drugi do wyboru filozofia albo ekonomia
polityczna.

Data: 2010-12-22 15:46:23
Autor: raff

"PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> wrote in message news:iesq0i$e1h$1news.onet.pl...
[...]

Moze nie dalo sie inaczej wtedy, co ?

Dupale ?

R.

Data: 2010-12-22 12:55:14
Autor: Tomek
Order orla bialego dla Wiski szamborskiej :-)

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a9c24995-45b1-4f0b-a147-5a77e3655bd8l32g2000yqc.googlegroups.com...
Prezydent przypnie za pare dni.

Nastepni w kolejce pewnie Jaruzelski, kiszczak i Pietruszka!

A oto wiersz naszej noblistki:

Partia. Nalezec do niej,
z nia dzialac, z nia marzyc,
z nia w planach nieuleklych,
z nia w trosce bezsennej -
wierz mi, to najpiekniejsze,
co moze sie zdarzyc.

Problem tylko, ze jak to pisala, to PO jeszcze nie bylo... Zyl dziadek Stalin...
Tomek

Data: 2010-12-22 03:59:34
Autor: DJ MC Donald Musk
On 22 Gru, 12:55, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:a9c24995-45b1-4f0b-a147-5a77e3655bd8l32g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]

wierz mi, to najpiekniejsze,
co moze sie zdarzyc.

Problem tylko, ze jak to pisala, to PO jeszcze nie bylo... Zyl dziadek

PO nie bylo ale teraz bedzie jak znalazl!

Data: 2010-12-22 14:27:18
Autor: boukun
Order orla bialego dla Wiski szamborskiej :-)

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8cab64a6-8acc-45c9-80be-20b42d49e287k11g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

Stalin...
Tomek

PO nie bylo ale teraz bedzie jak znalazl!

Byla, byla, tak samo jak PiS, w PZPRze...

boukun

Data: 2010-12-22 13:59:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 12:55, Tomek pisze:
[...]

Piękne. A zrozumieć może to tylko taki człowiek jak ja - taki któremu kilkakrotnie odmawiano przyjęcia do partii.

Data: 2010-12-22 14:04:33
Autor: K.S.
i bardzo słusznie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iessnm$ni9$1news.onet.pl...
[...]

I bardzo słusznie postąpiono.
Człowiek który szczerze wierzył w te bzdury mógłby Partii poważnie zaszkodzić. Tam należało wierzyć dialektycznie - dziś tak, a jutro inaczej.
"Wicie, rozumicie - na tym etapie..."

Data: 2010-12-22 14:16:16
Autor: jadrys
i bardzo słusznie
W dniu 2010-12-22 14:04, K.S. pisze:
[...]

Nie wiem czy masz rację - nigdy nie dostałem rzeczowego uzasadnienia tych odmów. Przypuszczam osobiście  że odmawiano mi z powodu pochodzenia, i to był jedyny i prawdziwy powód.

Data: 2010-12-22 14:26:11
Autor: boukun

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d11e78b$0$2495$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kurwy nas ładnie wykręcili w 1989 roku...

boukun

Data: 2010-12-22 14:52:31
Autor: CeSaR
Order orla bialego dla Wiski szamborskiej :-)
Problem tylko, ze jak to pisala, to PO jeszcze nie bylo... Zyl dziadek Stalin...

Była i samokrytyka:
Słońce stanęło w zenicie:
oglądam się na przebytą drogę:
to ma być moje życie?
Patrzeć się na to nie mogę!

Data: 2010-12-22 15:45:35
Autor: raff

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:iesvn9$387$1news.onet.pl...
[...]

Samokrytyka w Partii byla zawsze.

R.

Data: 2010-12-23 13:14:02
Autor: cyc
[...]

.......a zyc jakos trzeba bylo , dzieci glodne chodzic nie mogly . Dzisiejsza odmiana tego fenomenu , choc chodzi wylacznie o kariere a nie o jedzenie dla dzieci sa stawiane przez politycznych koninkturalistow  zywe szopki usytuowane w centralnych miejscach , najczesciej rynkach , licznych miast ......a zwierzeta cierpia na kilkunastostopniowym mrozie .

cyc

Data: 2010-12-22 14:53:53
Autor: cytryna
Order orla bialego dla Wiśki szamborskiej :-)
Prezydent przypnie za pare dni.

Nastepni w kolejce pewnie Jaruzelski, kiszczak i Pietruszka!

***********************************

Tak szybko nie dostąpią zaszczytu, lista z kahalu warszawkiego jest ze względów
rodzinnych piorytetowa. Następną sporządza Bolek dla tych UBowców, których tak gorąco popiera. Nic nowego, wszyscy nominowani to wielbciele i współpracownicy
"człowieka honoru". Taki klucz teraz obowiązuje!

Data: 2010-12-22 15:02:00
Autor: Grzegorz Z.
DJ MC Donald Musk napisał:

Prezydent przypnie za pare dni.

Nastepni w kolejce pewnie Jaruzelski, kiszczak i Pietruszka!

Dobrze że "polegliście" w Smoleńsku, bo zamiast Szymborskiej Łukaszenka by
dostał.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-22 15:19:56
Autor: matusm
[...]

"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac
istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci
oddzialywania na te organizacje,kreowania ich dzialalnosci i kierowania
ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm