Order orla bialego dla Wiski szamborskiej :-)

Data: 2010-12-22 12:55:14
Autor: Tomek
Order orla bialego dla Wiski szamborskiej :-)

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a9c24995-45b1-4f0b-a147-5a77e3655bd8l32g2000yqc.googlegroups.com...
Prezydent przypnie za pare dni.

Nastepni w kolejce pewnie Jaruzelski, kiszczak i Pietruszka!

A oto wiersz naszej noblistki:

Partia. Nalezec do niej,
z nia dzialac, z nia marzyc,
z nia w planach nieuleklych,
z nia w trosce bezsennej -
wierz mi, to najpiekniejsze,
co moze sie zdarzyc.

Problem tylko, ze jak to pisala, to PO jeszcze nie bylo... Zyl dziadek Stalin...
Tomek

Data: 2010-12-22 03:59:34
Autor: DJ MC Donald Musk
On 22 Gru, 12:55, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:a9c24995-45b1-4f0b-a147-5a77e3655bd8l32g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]

wierz mi, to najpiekniejsze,
co moze sie zdarzyc.

Problem tylko, ze jak to pisala, to PO jeszcze nie bylo... Zyl dziadek

PO nie bylo ale teraz bedzie jak znalazl!

Data: 2010-12-22 14:27:18
Autor: boukun
Order orla bialego dla Wiski szamborskiej :-)

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8cab64a6-8acc-45c9-80be-20b42d49e287k11g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

Stalin...
Tomek

PO nie bylo ale teraz bedzie jak znalazl!

Byla, byla, tak samo jak PiS, w PZPRze...

boukun

Data: 2010-12-22 13:59:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 12:55, Tomek pisze:
[...]

Piękne. A zrozumieć może to tylko taki człowiek jak ja - taki któremu kilkakrotnie odmawiano przyjęcia do partii.

Data: 2010-12-22 14:04:33
Autor: K.S.
i bardzo słusznie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iessnm$ni9$1news.onet.pl...
[...]

I bardzo słusznie postąpiono.
Człowiek który szczerze wierzył w te bzdury mógłby Partii poważnie zaszkodzić. Tam należało wierzyć dialektycznie - dziś tak, a jutro inaczej.
"Wicie, rozumicie - na tym etapie..."

Data: 2010-12-22 14:16:16
Autor: jadrys
i bardzo słusznie
W dniu 2010-12-22 14:04, K.S. pisze:
[...]

Nie wiem czy masz rację - nigdy nie dostałem rzeczowego uzasadnienia tych odmów. Przypuszczam osobiście  że odmawiano mi z powodu pochodzenia, i to był jedyny i prawdziwy powód.

Data: 2010-12-22 14:26:11
Autor: boukun

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d11e78b$0$2495$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kurwy nas ładnie wykręcili w 1989 roku...

boukun

Data: 2010-12-22 14:52:31
Autor: CeSaR
Order orla bialego dla Wiski szamborskiej :-)
Problem tylko, ze jak to pisala, to PO jeszcze nie bylo... Zyl dziadek Stalin...

Była i samokrytyka:
Słońce stanęło w zenicie:
oglądam się na przebytą drogę:
to ma być moje życie?
Patrzeć się na to nie mogę!

Data: 2010-12-22 15:45:35
Autor: raff

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:iesvn9$387$1news.onet.pl...
[...]

Samokrytyka w Partii byla zawsze.

R.

Data: 2010-12-23 13:14:02
Autor: cyc
[...]

.......a zyc jakos trzeba bylo , dzieci glodne chodzic nie mogly . Dzisiejsza odmiana tego fenomenu , choc chodzi wylacznie o kariere a nie o jedzenie dla dzieci sa stawiane przez politycznych koninkturalistow  zywe szopki usytuowane w centralnych miejscach , najczesciej rynkach , licznych miast ......a zwierzeta cierpia na kilkunastostopniowym mrozie .

cyc

Order orla bialego dla Wiski szamborskiej :-)