Ordynacja to nie wszystko. JOW raczej nie dla Polski.

Data: 2012-09-13 16:35:17
Autor: u2
Ordynacja to nie wszystko. JOW raczej nie dla Polski.
W dniu 2012-09-13 14:54,  pisze:
*Dlaczego to, co sprawdza się w Wielkiej Brytanii, nie sprawdza się na
Ukrainie?

A do kogo nam blizej ? Do Ukrainy, czy do UK ? Sadzac po fali emigracji
zdecydowanie blizej nam do UK. Bo przyklad trzeba brac od najlepszych.

Data: 2012-09-13 07:41:28
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 13 Wrz, 10:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-09-13 14:54, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> [...]

A do kogo nam blizej ? Do Ukrainy, czy do UK ? Sadzac po fali emigracji
zdecydowanie blizej nam do UK. Bo przyklad trzeba brac od najlepszych.

Najpier czytac, a pozniej komentowac.

Ukraina:

Verkhovna Rada Parallel: Party list (Hare quota) / FPTP (czyli JOW)

Data: 2012-09-13 16:45:31
Autor: u2
W dniu 2012-09-13 16:41,  pisze:
On 13 Wrz, 10:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Postkolonializm najprosciej utrzymac robiac glosowanie na partie, a nie
na konkretnych ludzi.

JOW zmusza ludzi do sprawdzenia kim jest kandydat i co obiecuje. Zwykle
po wyborach polityk pokazuje wyborcom swoja zadnia czesc ciala.

Data: 2012-09-13 08:03:46
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 13, 10:45 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

znowu nie przeczytaliscie zamieszczonych tekstow ze zrozumieniem.

Data: 2012-09-13 08:25:05
Autor: emailstuffname@gmail.com
Ordynacja to nie wszystko. JOW raczej nie dla Polski.

Karje postkomunistyczne, np. Wegry

Hungary National Assembly MMP: D'Hondt method / modified Runoff
(podoby system wyborczy do polskiego) - Orban jednak wygral i
przeprowadza reformy.

Czesi -system taki jak w Polsce.

Bredzicie wiec...

Data: 2012-09-13 17:36:13
Autor: u2
W dniu 2012-09-13 17:03,  pisze:
JOW zmusza ludzi do sprawdzenia kim jest kandydat i co obiecuje. Zwykle
> po wyborach polityk pokazuje wyborcom swoja zadnia czesc ciala.
znowu nie przeczytaliscie zamieszczonych tekstow ze zrozumieniem.

panie obserwator, albo pan dyskutuje na temat, albo znowu probuje pan
zaciemnic temat :-)

Data: 2012-09-13 08:54:59
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 13 Wrz, 11:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-09-13 17:03, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> znowu nie przeczytaliscie zamieszczonych tekstow ze zrozumieniem.

panie obserwator, albo pan dyskutuje na temat, albo znowu probuje pan
zaciemnic temat :-)

idzie szukac Zydow na sciepe, panie dezinformator i podjudzacz.
Tam se ich znajdziecie i powyzywacie, sowiecie.

Data: 2012-09-13 17:59:23
Autor: u2
W dniu 2012-09-13 17:54,  pisze:
panie obserwator, albo pan dyskutuje na temat, albo znowu probuje pan
> zaciemnic temat :-)
idzie szukac Zydow na sciepe, panie dezinformator i podjudzacz.
Tam se ich znajdziecie i powyzywacie, sowiecie.

No widzisz, znowu sciemniasz. Ja o JOW, a ty o zydach. Widac, ze
nadajesz z zydowskiego komuszego GWna :-)

Data: 2012-09-13 16:36:35
Autor: u2
W dniu 2012-09-13 16:35, u2 pisze:
W dniu 2012-09-13 14:54,  pisze:
[...]

Poza tym, to Ukraincy do nas emigruja za praca, a nie odwrotnie.

Ordynacja to nie wszystko. JOW raczej nie dla Polski.