Ordynacja wyborcza - pomysl dla poslow

Data: 2010-10-27 14:09:48
Autor: Bydlę
Ordynacja wyborcza - pomysl dla poslow
On 2010-10-27 13:07:39 +0200, "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> said:

Witam

Pierwszy raz w zyciu kandyduje na randnego i mam juz jedno spostrzezenie.
Jesli jakis posel to czyta (w co watpie:) to mam pewien pomysl na zmiany w
ordynacji (czy tez innych ustawach okolowyborczych).

Chodzi o to, ze dobrze byloby zakazac umieszczania w indywidualnych
materialach wyborczych kandydatow informacji na temat ich preferencji w
wyborach do innych organow .

Czyli nie wiesz jak to załatwić, ale wydaje ci się, że pownieneś zostać radnym, bo masz predyspozycje.
Kul.

--
Bydlę

Ordynacja wyborcza - pomysl dla poslow