Orędzie Pana Prezydenta.

Data: 2009-05-24 00:40:29
Autor: Lorn
Orędzie Pana Prezydenta.
Czy orędzie dopuszcza zadawanie pytań w kierunku rządzącej partii ? :> Ależ... awe jako głupek grupowy stwierdzi, że tak... Nie licząc Panu Prezydentowi wystąpień w sejmie przeszedł samego siebie. Agitując i utożsamiając się z jedna partią dał dowód swej partyjnej przynależności... Pomijając urząd jaki piastuje, część stwierdzi brak szacunku dla Pana Prezydenta... Szanuję urząd Prezydenta, ale nie jestem w stanie szanować kogoś, kto sam nie szanuje stołka na którym zasiada. No cóż... jesień 2010 i powiem Temu człowiekowi papa. :> 'w łagodnym wydaniu' :>

Data: 2009-05-23 17:25:46
Autor: mrdevilyn
Orędzie Pana Prezydenta.
On 24 Maj, 00:40, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Czy orędzie dopuszcza zadawanie pytań w kierunku rządzącej partii ? :>

Konstytucja stanowi w art. 140: Prezydent Rzeczypospolitej może
zwracać się z orędziem do Sejmu, do Senatu lub do Zgromadzenia
Narodowego. Orędzia nie czyni się przedmiotem debaty.
OREDZIA Q....NIE CZYNI SIE PRZEDMIOTEM DEBATY!!!!
Oto co stanowi polskie prawo w sprawie prezydenckiego oredzia. Koniec
kropka, nie mz żadnych ograniczeń przedmiotu czy formy orędzia . A co
zrobiło pełobydło? Złamało konstytucję i jak zwykle pełobydło
pozostanie bezkarne albowiem tzw "trybunał konstytucyjny" ma się tak
do niezależności i bezstronności jak pełobydło do poszanowania prawa.
J-23

Data: 2009-05-24 01:08:08
Autor: rAzor
Orędzie Pana Prezydenta.
Użytkownik Lorn napisał:
Czy orędzie dopuszcza zadawanie pytań w kierunku rządzącej partii ?

A nie? Ty idioto. Jesteś idiotą z uwagi na logikę zadanego pytania - typowo platfusiackiego.
Inna rzecz, ze prezio podważył zaufanie do systemu finansowego (a zaufanie jest istotne), żeby ugrac coś dla swojej opcji z okazji wyborów do PE. Tylko czym ten PE bedzie potem zarządzał?
Od wczoraj Pan Prezydent ma u mnie PRZEJEBANE.

Data: 2009-05-24 00:10:30
Autor: mrdevilyn
Orędzie Pana Prezydenta.
On 24 Maj, 02:50, "Jaksa" <Ja...@litwa.pl> wrote:

U mnie ma przechlapane od przeszło roku.

Trzeba to sobie jasno powiedzieć, Kaczyńscy zawiedli nadzieje Polaków
i powinni odejść tak szybko jak się tylko da ze sceny dla dobra kraju.

Cokolwiek by o nim nie sądzić i nie pisać jednego nie zanegujecie-
otóż to właśnie pan Kaczyński dał wam szansę zebrać się, glupia bando,
w jedną partię na tyle skuteczną że wreszcie zaczęliscie stanowic
licząca się siłe polityczną. A wy teraz ponownie usilujecie
rozpierzchnąć się po dziesiątkach róznistych zjednoczeń narodowo-
patriotyczno-chrześcijańsko-ludowo-prawicowych, znowu chcecie być
planktonem rozgwywanym przez pełosko-uwolską komuszerie jak banda
idiotów, znowu chcecie cieszyć sie jak diabeł gwoździem że którys z
pysków waszych faworytów pojawi się w tiwi i powie dwa zdania na
nieistotny temat. Ja nie mam wątpliwości że jest to robota Wiadomokogo
ale że wy to łykacie jak gęś kluski i prosicie o wiecej tego  nijak
zrozumieć nie mogę. Niczego żeście się kurwa nie nauczyli i
niczegoście nie zrozumieli- a skoro tak to pozostaje wam znowu przez
następne 20 lat narzekać jak to pełokomuszeria ojczyznę sprzedaje i
rujnuje. Zadanie macie proste- zgnoić pełowca i komucha a dopiero
POTEM zabrać sie za Kaczyńskiego, jeśli komuś nie pasuje, ale niee....
dla was ważniejsze jest wzajemne podgryzanie się, jak zwykle zresztą.
Grając w ten sposób nie macie w systemie demokratycznym najmniejszych
szans na prowadzenie realnej polityki.
J-23

Data: 2009-05-26 05:34:09
Autor: cirrus
Orędzie Pana Prezydenta.
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@litwa.pl> napisał w wiadomości news:gver1o$r5e$4news.eternal-september.org...
Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Kaczyńscy przez 20 lat swojej rozbijackiej i nieudolnej działalności
nie uzyskali NIC.
Jak długo można dawać carte blanche bandzie steryczałych pierdów.
Jaksa

Co cpałeś?

--
stevep

Data: 2009-05-24 01:20:37
Autor: Lorn
Orędzie Pana Prezydenta.
rAzor pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Czy orędzie dopuszcza zadawanie pytań w kierunku rządzącej partii ?

A nie?

Ano nie...

Ty idioto. Jesteś idiotą z uwagi na logikę zadanego pytania - typowo platfusiackiego.

Patrz... rzuciłem kość. :)

Inna rzecz, ze prezio podważył zaufanie do systemu finansowego (a zaufanie jest istotne), żeby ugrac coś dla swojej opcji z okazji wyborów
do PE.

Otóż to... zaufanie. :> Podważa je prezio w celu destabilizacji... głupek prawda ?

Tylko czym ten PE bedzie potem zarządzał?

PiS nie wie do czego kandyduje... nie wymagaj za wiele :>

Od wczoraj Pan Prezydent ma u mnie PRZEJEBANE.

U mnie ma jedynie minusik.

Data: 2009-05-24 06:05:58
Autor: cirrus
Orędzie Pana Prezydenta.
Użytkownik "rAzor" <huckleberry@dog.city.com> napisał w wiadomości news:gv9vkk$gvg$1news.onet.pl...
Użytkownik Lorn napisał:
[...]

Orędzie pewnie dopuszcza, ale po co słuchać odpowiedzi?

--
stevep

Data: 2009-05-24 09:03:52
Autor: Jarkowyprzykurczłokciowy
Orędzie Pana Prezydenta.

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@dog.city.com> napisał

Od wczoraj Pan Prezydent ma u mnie PRZEJEBANE.

He, he, he! Kundel, twoja błyskotliwośc umysłu jest porażająca! Tobie potrzeba tyko 3,5 roku!

Przemek
--
To niewyobrażalny atak. To pisowski bełkot, kłamstwa i obłuda - w ten sposób w TVN24 skomentował orędzie prezydenta Stefan Niesiołowski.

Data: 2009-05-24 13:55:06
Autor: [heÂŽsk]
Orędzie Pana Prezydenta.
On Sun, 24 May 2009 01:08:08 +0200, rAzor <huckleberry@dog.city.com>
wrote:

Użytkownik Lorn napisał:
> Czy orędzie dopuszcza zadawanie pytań w kierunku rządzącej partii ? A nie? Ty idioto. Jesteś idiotą z uwagi na logikę zadanego pytania - typowo platfusiackiego. [...]

 chyba znow przytrzasne ci lapki...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu