Orędzie do pisowskich durni!

Data: 2011-04-19 13:59:14
Autor: Asxzse
Orędzie do pisowskich durni!
Takich jak: Obsrywator, Hans Klotz, Raff, Cytryna, Hammer i kilku innych.

http://13k.pl/-/sugestia.php

AAA

Data: 2011-04-19 05:10:43
Autor: Hans Kloss
Platfonski pawian bombelek wystawił czerowną dupę
On 19 Kwi, 13:59, "Asxzse" <ax...@yayaproduction.ro> wrote:
]brednie]
Wal sie na ryj platfonski smieciu ;)
J-23

Data: 2011-04-19 14:36:38
Autor: Asxzse

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8e22439a-3dd4-41bd-893a-6da77a12c9edr6g2000vbz.googlegroups.com...
On 19 Kwi, 13:59, "Asxzse" <ax...@yayaproduction.ro> wrote:
]brednie]
Wal sie na ryj platfonski smieciu ;)
J-23

Wal się na odbyt ty pisowski jełopie! Idź już na Wrocław Główny!

AAA

Data: 2011-04-19 12:02:17
Autor: obserwator
Asxzse <axzse@yayaproduction.ro> napisał(a):
Takich jak: Obsrywator, Hans Klotz, Raff, Cytryna, Hammer i kilku innych.

http://13k.pl/-/sugestia.php

boli prawda, oj boli:)

Data: 2011-04-19 14:05:40
Autor: Asxzse

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iojtk9$h6h$1inews.gazeta.pl...
Asxzse <axzse@yayaproduction.ro> napisał(a):

Takich jak: Obsrywator, Hans Klotz, Raff, Cytryna, Hammer i kilku innych.

http://13k.pl/-/sugestia.php

boli prawda, oj boli:)

Jaka prawda sowiecki donosicielu?!  Wasz król jest goły! Kilku durni takich jak w/w terrozuje grupę! Tak jak prezes nasz kraj! NASZ, nie wasz. Rozumeisz jełopie!?

AAA

Data: 2011-04-19 12:14:27
Autor: obserwator
> [...]

Jaka prawda sowiecki donosicielu?!  Wasz król jest goły! Kilku durni takich jak w/w terrozuje grupę! Tak jak prezes nasz kraj! NASZ, nie wasz. Rozumeisz jełopie!?

nie pierdol, bo w czerwony klamliwy ryj w koncu zarobisz, swirze.

Data: 2011-04-19 14:35:09
Autor: Asxzse

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iojub3$k0d$1inews.gazeta.pl...
> [...]

jełopie!?

nie pierdol, bo w czerwony klamliwy ryj w koncu zarobisz, swirze.

Świrów to sobie poszukaj w rodzinie, zboczony jełopie! Kapuś pieprzony!

AAA

Data: 2011-04-19 15:40:43
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:iojub3$k0d$1inews.gazeta.pl...
> [...]

nie pierdol, bo w czerwony klamliwy ryj w koncu zarobisz, swirze.

Mozesz mi gowna nie wyciagac ?

Dziekuje.

R.

Data: 2011-04-19 19:26:34
Autor: Pinocchio

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iok3d1$ldk$1news.onet.pl...

> [...]

jełopie!?

nie pierdol, bo w czerwony klamliwy ryj w koncu zarobisz, swirze.

Wyciągacie sobie gówno? O morde! Takich zboków jheszcze nie spotkałem!

http://www.youtube.com/watch?v=myTktAvNM1w&feature=related

PhD

Data: 2011-04-19 17:29:46
Autor: cirrus
[...]

Nie strasz, nie strasz bo się z....

--
stevep

Data: 2011-04-19 16:58:13
Autor: matusm
Orędzie do pisowskich durni!

Użytkownik "Asxzse" <axzse@yayaproduction.ro> napisał w wiadomoœci news:4dad7911$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
Takich jak: Obsrywator, Hans Klotz, Raff, Cytryna, Hammer i kilku innych.

http://13k.pl/-/sugestia.php

AAA

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Orędzie do pisowskich durni!