Organizacja MS w 2018 i 2022

Data: 2010-12-02 19:14:10
Autor: topek
Organizacja MS w 2018 i 2022
Odpowiednio: Rosja i Katar
Jesli jeszcze Rosje mozna i powinno sie uznac za kandydata odpowiedniego to Katar to jakas porazka.
Chyba ktos komus posmarowal :-(

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Data: 2010-12-02 10:59:45
Autor: Klepa
Organizacja MS w 2018 i 2022
On 2 Gru, 19:14, topek <topek-spamerom-czlon-w-...@p0st.pl-zamien-0-na-
o> wrote:
Odpowiednio: Rosja i Katar
Jesli jeszcze Rosje mozna i powinno sie uznac za kandydata odpowiedniego
to Katar to jakas porazka.
Chyba ktos komus posmarowal :-(

W sumie to ciężko powiedzieć kto bardziej posmarował :-)

To będą chyba telewizyjne mundiale, wyobraźcie sobie podróże pomiędzy
miastami w Rosji (zresztą poza Moskwą i Sankt Petersburgiem gdzie coś
zorganizować).
Jednak  to i tak nic przy Katarze, przecież to kraj muzułmański
przestrzegający surowo zasady wiary. I teraz co ... mistrzostwa bez
piwa i skąpo ubranych Brazylijek ? :-)))

Klepa

Data: 2010-12-02 20:28:24
Autor: topek
Organizacja MS w 2018 i 2022
o>  wrote:
[...]

Nie porownuj Rosji do Kataru.
Rosja ma jednak sukcesy na arenie miedzynarodowej.
Zarowno klubowej jak i reprezentacyjnej.

To będą chyba telewizyjne mundiale, wyobraźcie sobie podróże pomiędzy
miastami w Rosji (zresztą poza Moskwą i Sankt Petersburgiem gdzie coś
zorganizować).
W USA tez sie odbyly a ze wschodniego na zachodnie wybrzeze tez sie okolo 7 godzin leci samolotem :)

Co do miast w Rosji to prosze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Miasta_w_Rosji
9 miast powyzej miliona mieszkancow (nie licze Moskwy i Petersburga)

Jednak  to i tak nic przy Katarze, przecieĹź to kraj muzułmański
przestrzegający surowo zasady wiary. I teraz co ... mistrzostwa bez
piwa i skąpo ubranych Brazylijek ? :-)))
To bedzie ciekawe :)

Data: 2010-12-02 20:57:19
Autor: Fidelio
Organizacja MS w 2018 i 2022
przestrzegający surowo zasady wiary. I teraz co ... mistrzostwa bez
piwa i skąpo ubranych Brazylijek ? :-)))

Prohibicja ma być zniesiona.

Data: 2010-12-03 01:54:06
Autor: Doomin
Organizacja MS w 2018 i 2022
o>  wrote:
[...]

Hm, nie wiem co masz na mysli w sensie "podroze" ale
organizacja dot. tylko czesci "europejskiej" Rosji.

Data: 2010-12-03 12:20:14
Autor: tester
Organizacja MS w 2018 i 2022
Hm, nie wiem co masz na mysli w sensie "podroze" ale
organizacja dot. tylko czesci "europejskiej" Rosji.

Na mecze można będzie kajakiem przez Zalew Wiślany pływać.

Data: 2010-12-03 11:21:33
Autor: Michal Jankowski
Organizacja MS w 2018 i 2022
Klepa <wklepack@gmail.com> writes:

[...]

Dla odmiany cały Katar ma tylu mieszkancow co Warszawa i powierzchnie
jak wojewodztwo kieleckie, er, swietokrzyskie.

  MJ

Data: 2010-12-02 22:05:57
Autor: CGC
Organizacja MS w 2018 i 2022
Dnia Thu, 02 Dec 2010 19:14:10 +0100, topek napisał(a):

Odpowiednio: Rosja i Katar
Jesli jeszcze Rosje mozna i powinno sie uznac za kandydata odpowiedniego to Katar to jakas porazka.
Chyba ktos komus posmarowal :-(

Niekoniecznie (choć nie zdziwiłbym się). Zdobywanie kolejnych terytoriów to naturalna strategia dla FIFY i UEFY. Polska i Ukraina dzięki Euro wydadzą kupę kasy na infrastrukturę piłkarską i rozwiną swoje rynki futbolowe, a więc pośrednio także strefę wpływów politycznych i finansowych central futbolowych (pamiętacie, jak nasz wielce niezależny, odważny i przebojowy Rząd Rzeczypospolitej wymiękł w konflikcie z PZPN?). FIFA z kolei w podobnym duchu zadeklarowała, że każdy kolejny Mundial będzie na innym kontynencie. Tak więc egzotyczne miejsca są raczej nieuniknione. Gdyby miała decydować tylko obecna infrastruktura i poziom sportowy, to wszykie ME i MS byłyby w Anglii. Ale chyba nie o to w tym chodzi. Jeśli FIFA ma mieć faktycznie optykę globalną, to musi się rozstać z naszym ukochanym europocentryzmem. I rozstała się. Get used to it. --
CGC

Data: 2010-12-03 21:51:01
Autor: Marcin Kasperski
Organizacja MS w 2018 i 2022
[...]

Rosja moim zdaniem jest wyborem OK, czy ją lubimy czy nie. Duży i
modernizujący się kraj, silna gospodarka, spore sportowe tradycje i
zdecydowany niedostatek wielkich międzynarodowych imprez w historii.

Katar jakiś absurdalny jest. Gdybyż jeszcze to była Arabia Saudyjska,
Turcja, Egipt, ... Ale Katar? Toż to jak gdyby przyznać organizację MŚ
Luksemburgowi. Gdzie oni te stadiony postawią? A na boku - jaka tam
będzie temperatura w cieniu?

Data: 2010-12-04 09:34:12
Autor: ..Aldi..Romek..
Organizacja MS w 2018 i 2022
ďťż

UĹźytkownik "Marcin Kasperski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87aakmh96y.fsf@platon.mekk.waw.pl...

[...]

ponieważ oni praktycznie rzygają pieniędzmi, to wydaje mi się, że łatwiej
sobie poradzą z budową stadionów i organizacją imprezy niż my i Ukraina!

dla mnie ten wybór też nie jest zbyt ciekawy... szkoda, że nie będzie mundialu w Anglii!

Data: 2010-12-04 13:17:12
Autor: topek
OT Re: Organizacja MS w 2018 i 2022
W dniu 2010-12-03 21:51, Marcin Kasperski pisze:
Rosja moim zdaniem jest wyborem OK, czy ją lubimy czy nie. Duży i
modernizujący się kraj, silna gospodarka, spore sportowe tradycje i
Ja nie man nic do Rosji i obca mi jest fobia pisiorow, ale Rosji nie nazwal bym krajem z silna gospodarka.
Gdyby nie bogactwa naturalne Rosja bylaby bardzo biedna.
Znasz jakies rosyjskie firmy oprocz Gazpromu czy Lokoilu (a wiec bogactwa naturalne)

Ale zgadzam sie, ze Rosja to dobry wybor.
Maja silna kadre, kluby i oprocz olimpiady w MOskwie chyba nic takiego nie organizowali.

Data: 2010-12-04 16:28:13
Autor: CGC
Dnia Sat, 04 Dec 2010 13:17:12 +0100, topek napisał(a):

[...]

Oba kraje to "mocarstwa surowcowe", które bez surowców byłyby --
CGC

Data: 2010-12-04 16:28:55
Autor: CGC
Dnia Sat, 4 Dec 2010 16:28:13 +0100, CGC napisał(a):

[...]

....Trzecim Światem. --
CGC

Data: 2010-12-04 21:55:52
Autor: Marcin Kasperski
OT Re: Organizacja MS w 2018 i 2022
Oba kraje to "mocarstwa surowcowe", które bez surowców byłyby

...Trzecim Światem.

.... powiedział obywatel kraju, który Rosja sobie bez większego wysiłku
zajęła w czasach, gdy surowcami (przynajmniej tymi) jeszcze nikt się nie
przejmował.

Data: 2010-12-04 22:22:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87y685w947.fsfmekk.waw.pl...
[...]

W terrorze to zawsze byli mocni, ale to właśnie cecha krajów trzeciego świata, a nie zaprzeczająca takiemu stwierdzeniu.

Data: 2010-12-05 09:46:24
Autor: CGC
Dnia Sat, 04 Dec 2010 21:55:52 +0100, Marcin Kasperski napisał(a):

[...]

No dobra -- rozpędziłem się z tą Rosją pod wpływem ostatnich doniesień o
tym, jak się tam robi biznes (budżet na łapówki sięgający 30% inwestycji) i
reportażu BBC z rosyjskiej prowincji, ostatnich WikiLeaks i wcześniejszej
zadymy z merem Moskwy. Jeśli my mamy Polskę A i B, to tam jest cały alfabet, a rozpiętość dochodów
liczą chyba w latach świetlnych. Niemniej piłkarsko są silni i w tym sensie im się MŚ należy bardziej niż
nam Euro. A ile nowych dacz wybuduje sobie mafia urzędnicza przy okazji inwestycji w
stadiony! Nasze przepłacone stadiony mogą się jeszcze nieźle zawstydzić. --
CGC

Data: 2010-12-04 21:54:08
Autor: Marcin Kasperski
OT Re: Organizacja MS w 2018 i 2022
Gdyby nie bogactwa naturalne Rosja bylaby bardzo biedna.

To gdybanie jednak. Może byłaby bardzo biedna a może musiałaby wziąć się
za inne dziedziny gospodarki.

Znasz jakies rosyjskie firmy oprocz Gazpromu czy Lokoilu (a wiec
bogactwa naturalne)

Z nazw nie ale np. wieść branżowa niesie, że mają sporo naprawdę dobrych
informatykĂłw.

Maja silna kadre, kluby i oprocz olimpiady w MOskwie chyba nic takiego
nie organizowali.

Gwoli ścisłości to *będą* mieli zimową w Soczi. Ale to i tak inny level.

Data: 2010-12-05 00:25:32
Autor: Mik
Organizacja MS w 2018 i 2022
Dnia 03-12-2010 o 20:51:01 Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl>  napisał(a):

[...]

Z tych krajów tylko Katar zgłosił chęć.
A Japonia, Korea i USA miały mundial nie tak dawno, więc w zasadzie wyboru  dużego nie było. Zostaje Australia, ale chyba jednak Katar lepszy -  przynajmniej z punktu widzenia rozwoju piłki nożnej na świecie.

Data: 2010-12-02 22:09:48
Autor: Paweł W.
Organizacja MS w 2018 i 2022

to Katar to jakas porazka.
Chyba ktos komus posmarowal :-(

http://www.kciuk.pl/Wizualizacja-stadionow-w-Katarze-a12480

Znając fantazję szejków to właśnie tak to będzie wyglądało. Bez żadnego smarowania dałbym im te mistrzostwa, bajka po prostu.

p.

Data: 2010-12-02 23:02:15
Autor: Cavallino
Organizacja MS w 2018 i 2022
Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:id91vn$nk4$1news.task.gda.pl...

[...]

Dokładnie.
Klimatyzowane stadiony - dla samego bajeru warto.

Data: 2010-12-03 17:21:44
Autor: Sklavin
Organizacja MS w 2018 i 2022

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:id91vn$nk4$1@news.task.gda.pl...

Znając fantazję szejków to właśnie tak to będzie wyglądało. Bez żadnego smarowania dałbym im te mistrzostwa, bajka po prostu.

Ty tak bo z tej imprezy masz jedynie wrażenia kibicowskie. Decydentom po głowie może chodzić coœ zupełnie innego :-)

Data: 2010-12-03 18:25:55
Autor: topek
Organizacja MS w 2018 i 2022
W dniu 2010-12-02 22:09, Paweďż˝ W. pisze:
to Katar to jakas porazka.
Chyba ktos komus posmarowal :-(

http://www.kciuk.pl/Wizualizacja-stadionow-w-Katarze-a12480

Znaj�c fantazj� szejk�w to w�a�nie tak to b�dzie wygl�da�o. Bez �adnego
smarowania da�bym im te mistrzostwa, bajka po prostu.

p.

Prawda, wyglada bajkowo :)

Jak to widze to przypomina sie komentarz na gazeta.pl/podobnym do artykulu o tym jak sultan/szej czegos tam zamowil sobie Airbusa A380 (to wielkie dwupoziomowe bydle) z marmurami windami itd.

I ktos pod artykulem tak to mniej wiecej skomentowal:

"Zabawne. Zaiste zabawne. Takie cacko kupuje sobie przedstawiciel nacji, ktora nie umiala by nawet klamki wyprodukowac do tego samolotu"

:) Do tej pory brechtam jak to sobie przypomne :)

Data: 2010-12-04 11:58:15
Autor: zurnalysta
Organizacja MS w 2018 i 2022
Paweł W. <topauto.wytnij@onet.pl> napisał(a):

> [...]

Znając fantazję szejków to właśnie tak to będzie wyglądało. Bez żadnego smarowania dałbym im te mistrzostwa, bajka po prostu.

to niech se jeszcze zwizualizują tam kibiców w transmisji telewizyjnej ,a
oprawe dopingową możemy zrobic sobie na miejscu tu

Data: 2010-12-07 01:17:31
Autor: nntp119
Organizacja MS w 2018 i 2022
 zurnalysta <zurnalysta.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Paweł W. <topauto.wytnij@onet.pl> napisał(a): > > > to Katar to jakas porazka.
> to niech se jeszcze zwizualizują tam kibiców w transmisji telewizyjnej ,a
oprawe dopingową możemy zrobic sobie na miejscu tu

idąc tokiem myślowym FIFY chyba wynajdywali nazewnictwo maskotek i potpasowało im żeby Rosjanie mieli piłkokształtną grupke pluszaków zwaną G3 - Gazek , Gustlik i Gagarin.

a z Katarem była łatwizna ; Katarzyna,
no i może być dobra reklama z logo dla sponsorow wszelkiej framkologii uzdrawiajacej (dużo waluty).
Przeciez jaki w tym interes żeby nazwać polskim imieniem maskotke? żaden!
Teraz tez nie sa nasze

Data: 2010-12-07 01:33:59
Autor: toni elbing
Organizacja MS w 2018 i 2022
 nntp119 <nntp119.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 zurnalysta <zurnalysta.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Paweł W. <topauto.wytnij@onet.pl> napisał(a): > > > > > > to Katar to jakas porazka.
> [...]

Przeciez jaki w tym interes żeby nazwać polskim imieniem maskotke? żaden!

W 2022 Australia za długa nazwa

Data: 2010-12-11 08:23:55
Autor: Sebcio
Organizacja MS w 2018 i 2022
On Tue, 7 Dec 2010 01:33:59 +0000 (UTC), "toni elbing"
<toni.elbing.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Przeciez jaki w tym interes żeby nazwać polskim imieniem maskotke? żaden!

A ja juz widzialem siebie tanczacego przy ognsku z dzikimi kangurami i
miskami koala

Organizacja MS w 2018 i 2022