Organizacja MS w 2018 i 2022

Data: 2010-12-02 22:09:48
Autor: Paweł W.
Organizacja MS w 2018 i 2022

to Katar to jakas porazka.
Chyba ktos komus posmarowal :-(

http://www.kciuk.pl/Wizualizacja-stadionow-w-Katarze-a12480

Znając fantazję szejków to właśnie tak to będzie wyglądało. Bez żadnego smarowania dałbym im te mistrzostwa, bajka po prostu.

p.

Data: 2010-12-02 23:02:15
Autor: Cavallino
Organizacja MS w 2018 i 2022
Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:id91vn$nk4$1news.task.gda.pl...

[...]

Dokładnie.
Klimatyzowane stadiony - dla samego bajeru warto.

Data: 2010-12-03 17:21:44
Autor: Sklavin
Organizacja MS w 2018 i 2022

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:id91vn$nk4$1@news.task.gda.pl...

Znając fantazję szejków to właśnie tak to będzie wyglądało. Bez żadnego smarowania dałbym im te mistrzostwa, bajka po prostu.

Ty tak bo z tej imprezy masz jedynie wrażenia kibicowskie. Decydentom po głowie może chodzić coœ zupełnie innego :-)

Data: 2010-12-03 18:25:55
Autor: topek
Organizacja MS w 2018 i 2022
W dniu 2010-12-02 22:09, Paweďż˝ W. pisze:
to Katar to jakas porazka.
Chyba ktos komus posmarowal :-(

http://www.kciuk.pl/Wizualizacja-stadionow-w-Katarze-a12480

Znaj�c fantazj� szejk�w to w�a�nie tak to b�dzie wygl�da�o. Bez �adnego
smarowania da�bym im te mistrzostwa, bajka po prostu.

p.

Prawda, wyglada bajkowo :)

Jak to widze to przypomina sie komentarz na gazeta.pl/podobnym do artykulu o tym jak sultan/szej czegos tam zamowil sobie Airbusa A380 (to wielkie dwupoziomowe bydle) z marmurami windami itd.

I ktos pod artykulem tak to mniej wiecej skomentowal:

"Zabawne. Zaiste zabawne. Takie cacko kupuje sobie przedstawiciel nacji, ktora nie umiala by nawet klamki wyprodukowac do tego samolotu"

:) Do tej pory brechtam jak to sobie przypomne :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Data: 2010-12-04 11:58:15
Autor: zurnalysta
Organizacja MS w 2018 i 2022
Paweł W. <topauto.wytnij@onet.pl> napisał(a):

> [...]

Znając fantazję szejków to właśnie tak to będzie wyglądało. Bez żadnego smarowania dałbym im te mistrzostwa, bajka po prostu.

to niech se jeszcze zwizualizują tam kibiców w transmisji telewizyjnej ,a
oprawe dopingową możemy zrobic sobie na miejscu tu

Data: 2010-12-07 01:17:31
Autor: nntp119
Organizacja MS w 2018 i 2022
 zurnalysta <zurnalysta.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Paweł W. <topauto.wytnij@onet.pl> napisał(a): > > > to Katar to jakas porazka.
> to niech se jeszcze zwizualizują tam kibiców w transmisji telewizyjnej ,a
oprawe dopingową możemy zrobic sobie na miejscu tu

idąc tokiem myślowym FIFY chyba wynajdywali nazewnictwo maskotek i potpasowało im żeby Rosjanie mieli piłkokształtną grupke pluszaków zwaną G3 - Gazek , Gustlik i Gagarin.

a z Katarem była łatwizna ; Katarzyna,
no i może być dobra reklama z logo dla sponsorow wszelkiej framkologii uzdrawiajacej (dużo waluty).
Przeciez jaki w tym interes żeby nazwać polskim imieniem maskotke? żaden!
Teraz tez nie sa nasze

Data: 2010-12-07 01:33:59
Autor: toni elbing
Organizacja MS w 2018 i 2022
 nntp119 <nntp119.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 zurnalysta <zurnalysta.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Paweł W. <topauto.wytnij@onet.pl> napisał(a): > > > > > > to Katar to jakas porazka.
> [...]

Przeciez jaki w tym interes żeby nazwać polskim imieniem maskotke? żaden!

W 2022 Australia za długa nazwa

Data: 2010-12-11 08:23:55
Autor: Sebcio
Organizacja MS w 2018 i 2022
On Tue, 7 Dec 2010 01:33:59 +0000 (UTC), "toni elbing"
<toni.elbing.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Przeciez jaki w tym interes żeby nazwać polskim imieniem maskotke? żaden!

A ja juz widzialem siebie tanczacego przy ognsku z dzikimi kangurami i
miskami koala

Organizacja MS w 2018 i 2022