Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.

Data: 2016-03-01 11:07:15
Autor: LeoTar
Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.
W filmie Dr RafaÅ‚ Brzeski omawia różne typy organizacji, ich cechy czyli ich wady  i zalety. Okazuje siÄ™, że najdoskonalszÄ… z organizacji jest ta, w której nie ma przywódcy ale wszyscy jej uczestnicy wyznajÄ… te same wspólne wartoÅ›ci a ich dziaÅ‚alność napÄ™dzana jest przez jednÄ… myÅ›l. Pozornie Chaos ale niezwykle odporny na jakiekolwiek zagrożenia zewnÄ™trzne. Chaos wymusza kreatywność, gdyż jakoÅ› trzeba przetrwać i coÅ› osiÄ…gnąć co jest wynikiem dziaÅ‚ania tej wspólnej myÅ›li.
Warto wysłuchać wywodów Dra Brzeskiego pod adresem:

https://www.youtube.com/watch?v=1DC4ohipNkA

Jeden z uczestników spotkania przytacza państwo Platona jako przykład takiego Państwa Doskonałego.

Warunkiem zaistnienia takiego niezniszczalnego Państwa Doskonałego Chaosu jest wyzwolenie od chęci dominacji, posiadania oraz osiągnięcie stanu umysłu zapewniającego powszechne i osobiste zaufanie i szacunek. Według mojej diagnozy jest to możliwe tylko wówczas gdy organizacja taka będzie organizacją globalną obejmującą wszystkich żyjących ludzi bez żadnych wyjątków, ludzi wolnych od braku poczucia własnej wartości, czyli uwolnionych od destrukcyjnego działania kompleksu Edypa/Elektry.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

Data: 2016-03-01 11:16:23
Autor: A. Filip
Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.
LeoTar <LeoTar@yahoo.com> pisze:
W filmie Dr Rafał Brzeski omawia różne typy organizacji, ich cechy
czyli ich wady  i zalety. Okazuje siÄ™, że najdoskonalszÄ… z organizacji
jest ta, w której nie ma przywódcy ale wszyscy jej uczestnicy wyznają
te same wspólne wartości a ich działalność napędzana jest przez jedną
myśl. Pozornie Chaos ale niezwykle odporny na jakiekolwiek zagrożenia
zewnętrzne. Chaos wymusza kreatywność, gdyż jakoś trzeba przetrwać i
coś osiągnąć co jest wynikiem działania tej wspólnej myśli.
[...]

A do jakiej wielkości organizacji to _przeważnie_ działa w praktyce?
To że coś da się zrobić lepiej nie oznacza że nam się opłaci ryzyko
w stosunku do metody gorszej "jak ideał się uda" ale o niebo lepszej
jak ideał dupnie.

Kto nie ma nic, nie ma nic do stracenia.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2016-03-01 13:33:43
Autor: LeoTar
W dniu 2016-03-01 o 11:16, A. Filip pisze:
[...]

W organizacji globalnej, w której wszyscy akceptują określone wartości, idee podporządkowane wspólnemu celowi pomimo tego iż działają całkowicie od siebie niezależnie. Wartościami jednoczącymi nawet największych wrogów są wzajemne zaufanie i szacunek. A ideą przewodnia osiągnięcia takich wzajemnych relacji jest metoda budowania społeczności dzięki której efektem jest świat wolny od dominacji i przemocy.

Twoja zachowawcza postawa to kunktatorstwo cechujące nieufny kobiecy świat zdominowany przez babskie przekonanie, że d... można utrzymać w świecie ład i porządek. Można było do pewnego momentu ale świat zbudowany na takim pojmowaniu (s)pokoju kończy się dzięki męskiej brutalnej sile dążącej do wyzwolenia się z jarzma fałszu i manipulacji. Krawędź do której zbliża się ludzkość jest ostra niczym brzytwa i jeżeli nie podejmiemy decyzji o tym jak mamy dalej żyć to brzytwa przetnie cienką nić naszej wegetacji.

Data: 2016-03-01 04:46:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Organizacja bez organizacji czyli Pañstwo Doskona³e.
W dniu wtorek, 1 marca 2016 13:33:53 UTC+1 u¿ytkownik LeoTar napisa³:

> A do jakiej wielko¶ci organizacji to _przewa¿nie_ dzia³a w praktyce?
> To ¿e co¶ da siê zrobiæ lepiej nie oznacza ¿e nam siê op³aci ryzyko
> w stosunku do metody gorszej "jak idea³ siê uda" ale o niebo lepszej
> jak idea³ dupnie.

W organizacji globalnej, w której wszyscy akceptuj± okre¶lone warto¶ci, idee podporz±dkowane wspólnemu celowi pomimo tego i¿ dzia³aj± ca³kowicie od siebie niezale¿nie. Warto¶ciami jednocz±cymi nawet najwiêkszych wrogów s± wzajemne zaufanie i szacunek. A ide± przewodnia osi±gniêcia takich wzajemnych relacji jest metoda budowania spo³eczno¶ci dziêki której efektem jest ¶wiat wolny od dominacji i przemocy.

Twoja zachowawcza postawa to kunktatorstwo cechuj±ce nieufny kobiecy ¶wiat zdominowany przez babskie przekonanie, ¿e d... mo¿na utrzymaæ w ¶wiecie ³ad i porz±dek. Mo¿na by³o do pewnego momentu ale ¶wiat zbudowany na takim pojmowaniu (s)pokoju koñczy siê dziêki mêskiej brutalnej sile d±¿±cej do wyzwolenia siê z jarzma fa³szu i manipulacji. Krawêd¼ do której zbli¿a siê ludzko¶æ jest ostra niczym brzytwa i je¿eli nie podejmiemy decyzji o tym jak mamy dalej ¿yæ to brzytwa przetnie cienk± niæ naszej wegetacji.

Nie przejmuj siê LeoT -ta Wieczna Rzeczpospolita -o której pisze Mickiewicz, ta z Góry B³ogos³awieñstw- przetrwa... ;)))

Data: 2016-03-01 13:09:53
Autor: LeoTar
Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskon ałe.
W dniu 2016-03-01 o 12:39, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
W dniu wtorek, 1 marca 2016 11:07:26 UTC+1 użytkownik LeoTar
napisał:

[...]
wynikiem działania tej wspólnej myśli. Warto wysłuchać wywodów Dra
[...]

To Państwo Doskonałe LeoTarku już istnieje, jest ciche i
niezauważalne dla "postronnych". Ale kto ma oczy... Nie na darmo Ktoś
powiedział: "błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą
ziemiÄ™" ;)

WIECZNA RZECZPOSPOLITA Pewna rzeczpospolita jest zawsze i wszędzie,
Chociaż państwem na ziemi nie była, ni będzie.

A.M. "Zdania i uwagi"

Państwo Doskonałe nie może być udziałem tylko pewnej grupy wybrańców
lecz musi objąć swym zasięgiem wszystkich ludzi. Dopóki bowiem będzie ono udziałem wybranych dopóty będą oni czuli się niejako "lepszymi" od tych, którzy nie zostali dopuszczeni do udziału w ograniczonej "doskonałości". A kązdy podział na tych "lepszych" (lub wiedzących) i "gorszych" czyli niedopuszczonych do wiedzy jest układem niewolniczym, w którym "wiedzący" dominują nad "niewiedzącymi". Niewiedza "niewiedzących" oznacza, że "wiedzący" posiadają tajemnicę, dzięki której mogą sprawować władzę nad "niewiedzącymi". Jeżeli są uczciwi to podziela się tą tajemnicą; jeżeli zaś nie chcą się tą tajemnicą podzielić to znaczy, że chcą dominować i sprawować władzę nad tą drugą grupą. Chcą mieć podległych (ale nie uległych!) sobie niewolników utrzymywanych w ryzach dzięki tajemnicy, której "niewiedzący" nie posiedli. Jest to manipulacja i oszustwo. A w świetle każdego prawa, nawet tego spisanego, niedoskonałego oszustwo jest przestepstwem - cóż dopiero w świetle Prawa Naturalnego, które odrzuc wszelką postać niewolnictwa i wyzysku.

Data: 2016-03-01 04:27:25
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Organizacja bez organizacji czyli Pañstwo Doskona³e.
W dniu wtorek, 1 marca 2016 13:10:03 UTC+1 u¿ytkownik LeoTar napisa³:
W dniu 2016-03-01 o 12:39, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> W dniu wtorek, 1 marca 2016 11:07:26 UTC+1 u¿ytkownik LeoTar
> napisa³:

> To Pañstwo Doskona³e LeoTarku ju¿ istnieje, jest ciche i
> niezauwa¿alne dla "postronnych". Ale kto ma oczy... Nie na darmo Kto¶
> powiedzia³: "b³ogos³awieni cisi, albowiem oni na w³asno¶æ posi±d±
> ziemiê" ;)
>
> WIECZNA RZECZPOSPOLITA Pewna rzeczpospolita jest zawsze i wszêdzie,
> Chocia¿ pañstwem na ziemi nie by³a, ni bêdzie.
>
> A.M. "Zdania i uwagi"

Pañstwo Doskona³e nie mo¿e byæ udzia³em tylko pewnej grupy wybrañców
lecz musi obj±æ swym zasiêgiem wszystkich ludzi. Dopóki bowiem bêdzie ono udzia³em wybranych dopóty bêd± oni czuli siê niejako "lepszymi" od tych, którzy nie zostali dopuszczeni do udzia³u w ograniczonej "doskona³o¶ci". A k±zdy podzia³ na tych "lepszych" (lub wiedz±cych) i "gorszych" czyli niedopuszczonych do wiedzy jest uk³adem niewolniczym, w którym "wiedz±cy" dominuj± nad "niewiedz±cymi". Niewiedza "niewiedz±cych" oznacza, ¿e "wiedz±cy" posiadaj± tajemnicê, dziêki której mog± sprawowaæ w³adzê nad "niewiedz±cymi". Je¿eli s± uczciwi to podziela siê t± tajemnic±; je¿eli za¶ nie chc± siê t± tajemnic± podzieliæ to znaczy, ¿e chc± dominowaæ i sprawowaæ w³adzê nad t± drug± grup±. Chc± mieæ podleg³ych (ale nie uleg³ych!) sobie niewolników utrzymywanych w ryzach dziêki tajemnicy, której "niewiedz±cy" nie posiedli. Jest to manipulacja i oszustwo. A w ¶wietle ka¿dego prawa, nawet tego spisanego, niedoskona³ego oszustwo jest przestepstwem - có¿ dopiero w ¶wietle Prawa Naturalnego, które odrzuc wszelk± postaæ niewolnictwa i wyzysku.

Jest LeoTarku tak jak mówisz.
To -istniej±ce ju¿- Pañstwo Doskona³e nale¿y do wszystkich,
którzy chc± i s± gotowi-zdolni do Niego wej¶æ.
Szczegó³y znajdziesz tu:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Osiem_b%C5%82ogos%C5%82awie%C5%84stw
Pytanie dlaczego sam jeszcze Tam nie wszed³e¶... ;)

Data: 2016-03-01 18:56:05
Autor: LeoTar
napisał:

[...]

Jest tak LeoTarku tak jak mówisz.
To - istniejące już - Państwo Doskonałe należy do wszystkich,
którzy chcą i są gotowi - zdolni do Niego wejść.
Szczegóły znajdziesz tu:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Osiem_b%C5%82ogos%C5%82awie%C5%84stw
Pytanie dlaczego sam jeszcze Tam nie wszedłeś... ;)

Po śmierci, lub jeśli wolisz w nirwanie, osoba ludzka przestaje doświadczać życia, staje się częścią Zbiorowej Nieświadomości czyli naszego Stwórcy. A przecież Stwórca właśnie dlatego stworzył świat materialny (i zmaterializował samego siebie) by mógł w tym świecie doświadczać i przez doświadczanie stać się siebie samego świadomym. Ponieważ stworzył świat nie będąc jednak samemu świadomym celu tego stworzenia (bo niczego nie był świadom) do poszukiwania i realizacji celu użył tego co miał pod ręką czyli Ducha (czyli jeszcze nieświadomej Świadomości) i Materii, dwóch niezdolnych do samodzielnego istnienia przeciwieństw. Te przeciwieństwa walcząc ze sobą o to, które z nich jest ważniejsze, dostarczały Mu coraz to nowych i nowych Doświadczeń dzięki którym mógł modyfikować rodzącą i rozwijającą się materialną Rzeczywistość. Z walki przeciwieństw wyłoniły się Dobro i Zło, albo w prawie doskonałej już formie Stwórcy, Kobieta i Mężczyzna. Przemoc, którą skrzesał nieświadomy ale poszukujący Stwórca, osiągnęła swoje apogeum w formie między-płciowej przemocy seksualnej dzięki której Stwórca może odzyskać świadomość samego siebie i doznać błogiego szczęścia w okresie materialnego życia. Bo tylko trwając w materialnej formie jest w stanie DOŚWIADCZYĆ szczęścia i przekazać swemu potomstwu technologię dzięki której może się wraz z nim uwolnić od nieszczęścia. Lub biorąc pod lupę buddyzm uważam że celem naszego życia jest uwolnić siebie i swoje potomstwo od złej karmy. Mówiąc bez ogródek uważam, że przerwanie "klątwy pokoleń" i zapewnienie naszym dzieciom szczęśliwego życia w tym, materialnym świecie uważam za swój cel. Nie pogardzę też jeżeli odrobina z ich szczęścia skapnie na mnie. :-)

Data: 2016-03-02 14:16:14
Autor: LeoTar
Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskon ałe.
W dniu 2016-03-02 o 12:53, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
napisał:

W filmie Dr Rafał Brzeski omawia różne typy organizacji,
ich cechy czyli ich wady  i zalety. Okazuje siÄ™, że
najdoskonalszą z organizacji jest ta, w której nie ma
[...]
jest wynikiem działania tej wspólnej myśli. Warto wysłuchać
[...]

własność posiądą ziemię" ;)

[...]

"wiedzÄ…cy" dominujÄ… nad "niewiedzÄ…cymi". Niewiedza
[...]

:-)

Szczęście jest w tym:

Szczęśliwi ubodzy w duchu, albowiem ich jest królestwo niebieskie.
Szczęśliwi, którzy się smucą, albowiem będą pocieszeni. Szczęśliwi
łagodni, albowiem odziedziczą ziemię. Szczęśliwi, którzy łakną i
pragną sprawiedliwości, albowiem będą nasyceni. Szczęśliwi
miłosierni, albowiem dostąpią miłosierdzia. Szczęśliwi czystego
serca, albowiem będą oglądali Boga. Szczęśliwi, którzy doprowadzają
do pokoju, albowiem nazwani będą synami Bożymi. Szczęśliwi, którzy
cierpią prześladowanie za sprawiedliwość, albowiem ich jest królestwo
niebieskie. Szczęśliwi jesteście, jeśli z mojego powodu lżą was i
prześladują, i kłamliwie przypisują wam wszelkie zło. Cieszcie się i
radujcie, bo czeka was sowita zapłata w niebie. Tak bowiem
prześladowali proroków, którzy żyli przed wami.

To jest wizja szczęścia dla naiwnych, którym nie dane było poznać prawdziwego, niezakłamanego oblicza Stwórcy, czyli ich Rodziców, w Doświadczeniu zanim założyli własne rodziny. Stwórcę (Rodzica a dla naiwnych Boga) można poznać tylko poprzez doświadczenie z nim wszystkiego czego i On doświadczył. Tylko takie bezpośrednie doświadczenie pozwala poznać Stwórcę, wszelkie inne poznanie, którego mamy rzekomo doświadczyć po śmierci jest oszustwem ukutym dla maluczkich i nie-myślących. Jednym słowem dla niewolników, których można sobie podporządkować obiecując bezkrytycznym naiwniakom gruszki na wierzbie. Przez brak wiedzy o tym jak ma działać, wiedzy, której nie dostarczyli mu rodzice (czyli Stwórca), dziecko (Człowiek) cierpi na moralne rozterki, które staja się dla niego piekłem za życia. Brak wiedzy jest również przyczyną zła wszelkiego, gdyż jest zalążkiem niewolnictwa umysłowego, które z czasem przeradza się w niewolnictwo fizyczne. Jedyną drogą wyzwolenia Człowieka jest dla niego Poznanie Stwórcy za życia.

Data: 2016-03-02 15:47:10
Autor: LeoTar
W dniu 2016-03-02 o 14:18, pinokio pisze:
W dniu 02.03.2016 o 14:16, LeoTar pisze:

[...]

To samo mówili komuniści

Nie wiem co mówili komuniści. Wiem natomiast jedno, że model wychowania dziecka przez rodziców, przygotowania go do odpowiedzialnego życia według mojego pomysłu jest unikalny. Wychowanie seksualne według schematu, o którym piszę, jest jedynym sposobem na emocjonalne i doświadczalne zrównanie się Dziecka z jego Stwórcą czyli Rodzicami. Ten wieloletni proces umożliwia systematyczne oraz pozbawione wszelkich ograniczeń (zakazów) przekazywanie i utrwalanie Wiedzy o życiu emocjonalnym i seksualnym potomkowi przez jego Stwórców. Ważne jest by przekazywanie tych wzorców zachowań i relacji emocjonalnych nie było zakłamane, gdyż fałsz jest osnową zła.

ZakÅ‚amanie dominuje w obecnie obowiÄ…zujÄ…cym systemie wychowawczym może wiÄ™c ktoÅ› powiedzieć, że nie możemy wdrożyć coÅ› nowego bo utrwalimy tylko zÅ‚o w skrajnej, ekstremalnej postaci. A cóż innego robimy jak nie to że utrwalamy zÅ‚o poprzez niechęć i strach przed powiedzeniem i pokazaniem Prawdy? Åšwiat produkuje coraz wiÄ™cej patologii, które sÄ… nastÄ™pstwami zÅ‚a wytwarzanego przez ZAKAZ, przez zakazowe wychowanie ograniczajÄ…ce Dziecku dostÄ™p do Wiedzy o życiu intymnym Rodziców.  Zakaz ogranicza Å›wiat Dziecka, jego wolność, zmusza do podlegÅ‚oÅ›ci (niewolnictwa) i nie pozwala na podjÄ™cie decyzji w możliwych sytuacjach skrajnych. Zakaz jest przemocÄ… do której stosowania Dziecko jest wdrażane i przyzwyczajane przez tych, których Dziecko uważa za swoje autorytety, które przez swojÄ… wÅ‚asnÄ… nieÅ›wiadomość ograniczajÄ… możliwoÅ›ci poznawcze Dziecka w okresie najszybszego jego rozwoju.

Czy musimy stanąć aż na krawÄ™dzi zagÅ‚ady by dostrzec, że może ona stać siÄ™ realnÄ…? Czy może lepiej podjąć dziaÅ‚ania wyprzedzajÄ…cy chociażby za cenÄ™ ryzyka?  No bo skoro zagÅ‚ada - przy zachowaniu dotychczasowego modelu wychowawczego - jest tylko kwestiÄ… czasu to czyż mamy jakikolwiek wybór? Czy mamy, po raz któryÅ› w historii Å»ycia na Ziemi, zadziaÅ‚ać nieÅ›wiadomie co zwiÄ™ksza ryzyko zagÅ‚ady? Czy może jednak przygotować przemianÄ™ Å›wiadomie i przewidzieć możliwe scenariusze by zminimalizować ryzyko porażki podczas zmiany sposobu wychowywania dzieci? Jestem przekonany, że pewnie nie wszyscy osiÄ…gnÄ… sukces, ale pewna grupa ludzi bÄ™dzie na tyle Å›wiadoma zagrożeÅ„, że zapewni im to sukces w przetrwaniu ich potomstwa - genetycy powiedzieli by zapewne, że to sukces reprodukcyjny dziÄ™ki jakiejÅ› tam kombinacji genów. A ja twierdzÄ™, że ten sukces można osiÄ…gnąć tylko dziÄ™ki maksymalnej otwartoÅ›ci w przekazywaniu Wiedzy potomstwu. Wiedzy o życiu.

Data: 2016-03-03 04:57:32
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Organizacja bez organizacji czyli Pañstwo Doskona³e.
W dniu ¶roda, 2 marca 2016 15:47:13 UTC+1 u¿ytkownik LeoTar napisa³:

> To samo mówili komuni¶ci

Nie wiem co mówili komuni¶ci. Wiem natomiast jedno, ¿e model wychowania dziecka przez rodziców, przygotowania go do odpowiedzialnego ¿ycia wed³ug mojego pomys³u jest unikalny. Wychowanie seksualne wed³ug schematu, o którym piszê, jest jedynym sposobem na emocjonalne i do¶wiadczalne zrównanie siê Dziecka z jego Stwórc± czyli Rodzicami. Ten wieloletni proces umo¿liwia systematyczne oraz pozbawione wszelkich ograniczeñ (zakazów) przekazywanie i utrwalanie Wiedzy o ¿yciu emocjonalnym i seksualnym potomkowi przez jego Stwórców. Wa¿ne jest by przekazywanie tych wzorców zachowañ i relacji emocjonalnych nie by³o zak³amane, gdy¿ fa³sz jest osnow± z³a.

Zak³amanie dominuje w obecnie obowi±zuj±cym systemie wychowawczym mo¿e wiêc kto¶ powiedzieæ, ¿e nie mo¿emy wdro¿yæ co¶ nowego bo utrwalimy tylko z³o w skrajnej, ekstremalnej postaci. A có¿ innego robimy jak nie to ¿e utrwalamy z³o poprzez niechêæ i strach przed powiedzeniem i pokazaniem Prawdy? ¦wiat produkuje coraz wiêcej patologii, które s± nastêpstwami z³a wytwarzanego przez ZAKAZ, przez zakazowe wychowanie ograniczaj±ce Dziecku dostêp do Wiedzy o ¿yciu intymnym Rodziców.  Zakaz ogranicza ¶wiat Dziecka, jego wolno¶æ, zmusza do podleg³o¶ci (niewolnictwa) i nie pozwala na podjêcie decyzji w mo¿liwych sytuacjach skrajnych. Zakaz jest przemoc± do której stosowania Dziecko jest wdra¿ane i przyzwyczajane przez tych, których Dziecko uwa¿a za swoje autorytety, które przez swoj± w³asn± nie¶wiadomo¶æ ograniczaj± mo¿liwo¶ci poznawcze Dziecka w okresie najszybszego jego rozwoju.

Czy musimy stan±æ a¿ na krawêdzi zag³ady by dostrzec, ¿e mo¿e ona staæ siê realn±? Czy mo¿e lepiej podj±æ dzia³ania wyprzedzaj±cy chocia¿by za cenê ryzyka?  No bo skoro zag³ada - przy zachowaniu dotychczasowego modelu wychowawczego - jest tylko kwesti± czasu to czy¿ mamy jakikolwiek wybór? Czy mamy, po raz który¶ w historii ¯ycia na Ziemi, zadzia³aæ nie¶wiadomie co zwiêksza ryzyko zag³ady? Czy mo¿e jednak przygotowaæ przemianê ¶wiadomie i przewidzieæ mo¿liwe scenariusze by zminimalizowaæ ryzyko pora¿ki podczas zmiany sposobu wychowywania dzieci? Jestem przekonany, ¿e pewnie nie wszyscy osi±gn± sukces, ale pewna grupa ludzi bêdzie na tyle ¶wiadoma zagro¿eñ, ¿e zapewni im to sukces w przetrwaniu ich potomstwa - genetycy powiedzieli by zapewne, ¿e to sukces reprodukcyjny dziêki jakiej¶ tam kombinacji genów. A ja twierdzê, ¿e ten sukces mo¿na osi±gn±æ tylko dziêki maksymalnej otwarto¶ci w przekazywaniu Wiedzy potomstwu. Wiedzy o ¿yciu.

Byle nie metodami masoñsko-rotariañsko-scjentystycznymi ;)
Ty wiesz co oni tam z dzieæmi wyrabiali?(lub nadal wyrabiaj±)
A mo¿e "Leo" jednak znasz to z autopsji?
Lions Club jako¶ tak dziwnie przypominaj± twojego nicka a wszak nic pod s³oñcem nie jest przypadkowe Leonciu ;P
Jeden jest tylko Lew a nazwano go Lwem Judy! :)

Data: 2016-03-03 04:56:53
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Organizacja bez organizacji czyli Pañstwo Doskona³e.
W dniu ¶roda, 2 marca 2016 14:16:16 UTC+1 u¿ytkownik LeoTar napisa³:
> [...]

> pragn± sprawiedliwo¶ci, albowiem bêd± nasyceni. Szczê¶liwi
> mi³osierni, albowiem dost±pi± mi³osierdzia. Szczê¶liwi czystego
> serca, albowiem bêd± ogl±dali Boga. Szczê¶liwi, którzy doprowadzaj±
> do pokoju, albowiem nazwani bêd± synami Bo¿ymi. Szczê¶liwi, którzy
> cierpi± prze¶ladowanie za sprawiedliwo¶æ, albowiem ich jest królestwo
> niebieskie. Szczê¶liwi jeste¶cie, je¶li z mojego powodu l¿± was i
> prze¶laduj±, i k³amliwie przypisuj± wam wszelkie z³o. Cieszcie siê i
> radujcie, bo czeka was sowita zap³ata w niebie. Tak bowiem
> prze¶ladowali proroków, którzy ¿yli przed wami.

To jest wizja szczê¶cia dla naiwnych, którym nie dane by³o poznaæ prawdziwego, niezak³amanego oblicza Stwórcy, czyli ich Rodziców, w Do¶wiadczeniu zanim za³o¿yli w³asne rodziny. Stwórcê (Rodzica a dla naiwnych Boga) mo¿na poznaæ tylko poprzez do¶wiadczenie z nim wszystkiego czego i On do¶wiadczy³. Tylko takie bezpo¶rednie do¶wiadczenie pozwala poznaæ Stwórcê, wszelkie inne poznanie, którego mamy rzekomo do¶wiadczyæ po ¶mierci jest oszustwem ukutym dla maluczkich i nie-my¶l±cych. Jednym s³owem dla niewolników, których mo¿na sobie podporz±dkowaæ obiecuj±c bezkrytycznym naiwniakom gruszki na wierzbie. Przez brak wiedzy o tym jak ma dzia³aæ, wiedzy, której nie dostarczyli mu rodzice (czyli Stwórca), dziecko (Cz³owiek) cierpi na moralne rozterki, które staja siê dla niego piek³em za ¿ycia. Brak wiedzy jest równie¿ przyczyn± z³a wszelkiego, gdy¿ jest zal±¿kiem niewolnictwa umys³owego, które z czasem przeradza siê w niewolnictwo fizyczne. Jedyn± drog± wyzwolenia Cz³owieka jest dla niego Poznanie Stwórcy za ¿ycia.

Pragniesz czego¶ (postulujesz co¶) co masz na wyci±gniêcie rêki, a wrêcz nosisz to ju¿ w Sobie przez samo owo Pragnienie Poznania Go. Jesli jest szczere to Poznasz swego Stwórcê za ¿ycia, wrêcz bym powiedzia³ ze ju¿ go (roz)Poznajesz. :)))

Witaj LeoT -mój bracie w Poznaniu (nie myliæ z Polskim miastem ;P PS: z 8 B³ogos³awieñstwami jest jak z Krzy¿em- dla jednych jest to zgorszenie i ohyda dla drugich idiotyzm, naiwno¶æ i g³upstwo. Nie daj siê zwie¶æ PO(zorom) i masoñskiej gnozie ;P

Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.