Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.

Data: 2016-03-01 11:16:23
Autor: A. Filip
Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.
LeoTar <LeoTar@yahoo.com> pisze:
W filmie Dr Rafał Brzeski omawia różne typy organizacji, ich cechy
czyli ich wady  i zalety. Okazuje siÄ™, że najdoskonalszÄ… z organizacji
jest ta, w której nie ma przywódcy ale wszyscy jej uczestnicy wyznają
te same wspólne wartości a ich działalność napędzana jest przez jedną
myśl. Pozornie Chaos ale niezwykle odporny na jakiekolwiek zagrożenia
zewnętrzne. Chaos wymusza kreatywność, gdyż jakoś trzeba przetrwać i
coś osiągnąć co jest wynikiem działania tej wspólnej myśli.
Warto wysłuchać wywodów Dra Brzeskiego pod adresem:

https://www.youtube.com/watch?v=1DC4ohipNkA

Jeden z uczestników spotkania przytacza państwo Platona jako przykład
takiego Państwa Doskonałego.

Warunkiem zaistnienia takiego niezniszczalnego Państwa Doskonałego
Chaosu jest wyzwolenie od chęci dominacji, posiadania oraz osiągnięcie
stanu umysłu zapewniającego powszechne i osobiste zaufanie i
szacunek. Według mojej diagnozy jest to możliwe tylko wówczas gdy
organizacja taka będzie organizacją globalną obejmującą wszystkich
żyjących ludzi bez żadnych wyjątków, ludzi wolnych od braku poczucia
własnej wartości, czyli uwolnionych od destrukcyjnego działania
kompleksu Edypa/Elektry.

A do jakiej wielkości organizacji to _przeważnie_ działa w praktyce?
To że coś da się zrobić lepiej nie oznacza że nam się opłaci ryzyko
w stosunku do metody gorszej "jak ideał się uda" ale o niebo lepszej
jak ideał dupnie.

Kto nie ma nic, nie ma nic do stracenia.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2016-03-01 13:33:43
Autor: LeoTar
W dniu 2016-03-01 o 11:16, A. Filip pisze:
[...]

W organizacji globalnej, w której wszyscy akceptują określone wartości, idee podporządkowane wspólnemu celowi pomimo tego iż działają całkowicie od siebie niezależnie. Wartościami jednoczącymi nawet największych wrogów są wzajemne zaufanie i szacunek. A ideą przewodnia osiągnięcia takich wzajemnych relacji jest metoda budowania społeczności dzięki której efektem jest świat wolny od dominacji i przemocy.

Twoja zachowawcza postawa to kunktatorstwo cechujące nieufny kobiecy świat zdominowany przez babskie przekonanie, że d... można utrzymać w świecie ład i porządek. Można było do pewnego momentu ale świat zbudowany na takim pojmowaniu (s)pokoju kończy się dzięki męskiej brutalnej sile dążącej do wyzwolenia się z jarzma fałszu i manipulacji. Krawędź do której zbliża się ludzkość jest ostra niczym brzytwa i jeżeli nie podejmiemy decyzji o tym jak mamy dalej żyć to brzytwa przetnie cienką nić naszej wegetacji.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

Data: 2016-03-01 04:46:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Organizacja bez organizacji czyli Pañstwo Doskona³e.
W dniu wtorek, 1 marca 2016 13:33:53 UTC+1 u¿ytkownik LeoTar napisa³:

> A do jakiej wielko¶ci organizacji to _przewa¿nie_ dzia³a w praktyce?
> To ¿e co¶ da siê zrobiæ lepiej nie oznacza ¿e nam siê op³aci ryzyko
> w stosunku do metody gorszej "jak idea³ siê uda" ale o niebo lepszej
> jak idea³ dupnie.

W organizacji globalnej, w której wszyscy akceptuj± okre¶lone warto¶ci, idee podporz±dkowane wspólnemu celowi pomimo tego i¿ dzia³aj± ca³kowicie od siebie niezale¿nie. Warto¶ciami jednocz±cymi nawet najwiêkszych wrogów s± wzajemne zaufanie i szacunek. A ide± przewodnia osi±gniêcia takich wzajemnych relacji jest metoda budowania spo³eczno¶ci dziêki której efektem jest ¶wiat wolny od dominacji i przemocy.

Twoja zachowawcza postawa to kunktatorstwo cechuj±ce nieufny kobiecy ¶wiat zdominowany przez babskie przekonanie, ¿e d... mo¿na utrzymaæ w ¶wiecie ³ad i porz±dek. Mo¿na by³o do pewnego momentu ale ¶wiat zbudowany na takim pojmowaniu (s)pokoju koñczy siê dziêki mêskiej brutalnej sile d±¿±cej do wyzwolenia siê z jarzma fa³szu i manipulacji. Krawêd¼ do której zbli¿a siê ludzko¶æ jest ostra niczym brzytwa i je¿eli nie podejmiemy decyzji o tym jak mamy dalej ¿yæ to brzytwa przetnie cienk± niæ naszej wegetacji.

Nie przejmuj siê LeoT -ta Wieczna Rzeczpospolita -o której pisze Mickiewicz, ta z Góry B³ogos³awieñstw- przetrwa... ;)))

Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.